Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Vragenlijstje van een onervaren beginner  (gelezen 891 keer)

Ladybe

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 augustus 2017, 17:30:25 »
Ik ben twaalf jaar en totaal onervaren met sex. Wel merk ik aan mezelf dat ik sex wil doordat ik opgewonden raak bij het zien van sex video's e.t.c dus heb ik hier een vragenlijstje over hoe en wat.

1. Wat is beffen?
2. Wat is pijpen
3. Hoe vinger je jezelf?
4. Hoe doe je het beste solosex zonder sexspeeltjes?
5. Wat is klaarkomen?

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven!

Liefssss
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2017, 10:07:02 door Ladybe »

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2017, 17:37:06 »
Zoeken op internet?
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2017, 17:37:42 »
Sorry maar als je nog dit soort vragen hebt, ben je echt nog lang niet klaar voor seks...Je bent pas twaalf, wacht nog een paar jaartjes, let een beetje op bij biologie en dan wordt het vanzelf duidelijk wanneer je er klaar voor bent

Ladybe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 augustus 2017, 18:35:06 »
Sorry maar als je nog dit soort vragen hebt, ben je echt nog lang niet klaar voor seks...Je bent pas twaalf, wacht nog een paar jaartjes, let een beetje op bij biologie en dan wordt het vanzelf duidelijk wanneer je er klaar voor bent
Hallooo!
Sorry ik snap ook wel dat ik nog wat Jong ben maar ik vraag dit niet voor niets, ik weet onderhand wat beffen, pijpen en vingeren is maar ik zou graag willen weten hoe jullie dit doen 'schaam schaam' bijv. Het masturberen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 augustus 2017, 18:41:01 »
Ze zegt toch ook helemaal niet dat ze al klaar voor seks is? Ze heeft alleen vragen, dat is normaal.

Ik zit nu op mobiel maar ik typ vanavond wel wat. En je kan op internet idd heel wat vinden.
if you have nothing to hide, you have nothing to fear.

Ladybe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 augustus 2017, 18:46:56 »
Ze zegt toch ook helemaal niet dat ze al klaar voor seks is? Ze heeft alleen vragen, dat is normaal.

Ik zit nu op mobiel maar ik typ vanavond wel wat. En je kan op internet idd heel wat vinden.
Bedankt, vind ik fijn! Ik wacht wel even af.

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 augustus 2017, 21:02:32 »
Aangezien je zei dat je aan jezelf merkt dat je seks wilt, hieruit maakte ik dus op dat je jezelf er klaar voor vond. Als dit niet is wat je bedoelde, sorry! Mijn reactie was ook zeker niet gemeen bedoeld, ik probeerde gewoon duidelijk te maken dat je alles vanzelf wel zal ontdekken :)  Als je wilt weten hoe andere meiden masturberen kan je even dit topic doorlezen  http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/hoe-masturberen-jullie-precies-258944.msg271508349.html#msg271508349    Hier staat veel in van wat andere meiden doen!

Ladybe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2017, 10:08:53 »
Aangezien je zei dat je aan jezelf merkt dat je seks wilt, hieruit maakte ik dus op dat je jezelf er klaar voor vond. Als dit niet is wat je bedoelde, sorry! Mijn reactie was ook zeker niet gemeen bedoeld, ik probeerde gewoon duidelijk te maken dat je alles vanzelf wel zal ontdekken :)  Als je wilt weten hoe andere meiden masturberen kan je even dit topic doorlezen  http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/hoe-masturberen-jullie-precies-258944.msg271508349.html#msg271508349    Hier staat veel in van wat andere meiden doen!
Ik begrijp het, ik zal het topic eens doorlezen. Dankjewel voor de tip!

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2017, 16:22:01 »
https://sekswoordenboek.eu/
Hier kun je ook veel info vinden!