Girlscene Musthaves

Auteur Topic: LOTGENOTEN GEZOCHT JONGE MOEDERS!  (gelezen 372 keer)

PorcelainDoll

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 augustus 2017, 19:42:26 »
Hoii, ik ben Zoë, ik ben 17 jaar oud en ik ben ongeveer 1.5 maand zwanger, ben jij ook zwanger en/of heb je al jong een kind gekregen?  Ik kom graag met je in contact :)

xxx Zoë

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:45:28 »
Ik ben niet zwanger of moeder, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Lijkt me niet niks om op die leeftijd een kind te krijgen. Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

PorcelainDoll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:46:38 »
Dankjewel lieverd ^^

Oklahoma

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:47:41 »
Wat een stoere en goede beslissing heb je genomen om het kindje te houden! Ik wens je een goed leven toe :)
Courageous

PorcelainDoll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:57:06 »
Ja het zal zeker niet makkelijk worden, maar ik heb besloten er alles voor te geven en er voor te gaan!

Tinkerbell

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2017, 20:03:42 »
Misschien heb je iets aan dit topic
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/het-ik-wil-zwanger-wordenben-zwangerben-zwanger-geweest-topic-307440.0.html

Het zijn niet perse tienermoeders maar iedereen daar wil wel graag zwanger worden/is zwanger/heeft een baby.

Heel veel succes!

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2017, 20:16:00 »
Ik ben niet zwanger of moeder, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Lijkt me niet niks om op die leeftijd een kind te krijgen. Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

Olivia

• The best people in life are free♡
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2017, 20:26:11 »
I'm just gonna shake, shake, shake 💃 || Meredith en Olivia 🐱 || They'll tell you I'm insane 👻|| Stressed is spelled backwards desserts 🍰

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2017, 20:50:26 »
Misschien heb je iets aan dit topic
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/het-ik-wil-zwanger-wordenben-zwangerben-zwanger-geweest-topic-307440.0.html

Het zijn niet perse tienermoeders maar iedereen daar wil wel graag zwanger worden/is zwanger/heeft een baby.

Heel veel succes!

Mag inderdaad in dat topic!
if you have nothing to hide, you have nothing to fear.