Nick
'Ik durf haar niet terug te slaan,' mompelde ik terug terwijl ik nu op mijn onderlip beet. 'Als zij me uit haar huis gooit, en de wereld weer een schande van me maakt, stort ik in. Toen ze eenmaal aan de praat kwam met die gare psycholoog, moest ik hem wel peren. Hij wilde me naar een instituut sturen, zoals je al weet. Ook naaide hij volgens mij na elk bezoek mijn "moeder" wat ook niet echt fijn was om mee te maken. Het is ziek, weet je dat? Om een zestig jarige half naakt op de keukentafel te zien liggen waar jij een uur daarvoor een broodje chocoladepasta had gesmeerd.'
Ik trok mijn hoofd terug en fronste lichtjes.
'Ik had ook een kut reputatie. Zowel in Whibty als in Change Ha-' Ik slikte het laatste woord weer in en tuitte mijn lippen. Vervolgens staarde ik naar Quinn die als een gek haar zakken aftastte voor vermoedelijk een sigaret. Ik voelde mijn pakje in mijn zak rustten en haalde die er langzaam uit. Ik stak hem naar haar toe en keek op.
'Pak maar,' sprak ik vervolgens terwijl ik haar aankeek. 'En dat bedoel je vermoedelijk sarcastisch.'