Auteur Topic: [RPG + Speeltopic] Cruise around the World.  (gelezen 99380 keer)

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6825 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:30:25 »
Moet ik weer 350mb kopen wat maar een maand geldig is voor 12,50 -__- terwijl k geldlloos ben
~ Tumblr ♥ | Its written for eternity | ~ Verhaal

Emma

• Bekijk profiel
« Reactie #6826 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:33:00 »
Pff, dat was een erg goed gesprek met mijn moeder. Heeft enorm opgelucht, maar ben nu wel helemaal kapot.

Ga nu dus ook slapen. Sorry Xar, we halen Matt/Candice zeker nog in, maar   het lukt me niet om nu nog leuk te rpgen.
Feeling any kind of happiness is better than feeling miserable about someone you can t have.

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #6827 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:33:16 »
Oh. Das mooi lastig dan :(
♥♥

Bombshell

• Bekijk profiel
« Reactie #6828 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:33:37 »
Wat een aparte wezens heb je toch op de wereld...
Never a failure, always a lesson.

Bombshell

• Bekijk profiel
« Reactie #6829 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:34:24 »
Aaah, is goed hoor! Ik ben ook n beetje te erg in de war op dit moment om te rpgen!
Never a failure, always a lesson.

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6830 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:37:58 »
Nick
'Ik durf haar niet terug te slaan,' mompelde ik terug terwijl ik nu op mijn onderlip beet. 'Als zij me uit haar huis gooit, en de wereld weer een schande van me maakt, stort ik in. Toen ze eenmaal aan de praat kwam met die gare psycholoog, moest ik hem wel peren. Hij wilde me naar een instituut sturen, zoals je al weet. Ook naaide hij volgens mij na elk bezoek mijn "moeder" wat ook niet echt fijn was om mee te maken. Het is ziek, weet je dat? Om een zestig jarige half naakt op de keukentafel te zien liggen waar jij een uur daarvoor een broodje chocoladepasta had gesmeerd.'
Ik trok mijn hoofd terug en fronste lichtjes.
'Ik had ook een kut reputatie. Zowel in Whibty als in Change Ha-' Ik slikte het laatste woord weer in en tuitte mijn lippen. Vervolgens staarde ik naar Quinn die als een gek haar zakken aftastte voor vermoedelijk een sigaret. Ik voelde mijn pakje in mijn zak rustten en haalde die er langzaam uit. Ik stak hem naar haar toe en keek op.
'Pak maar,' sprak ik vervolgens terwijl ik haar aankeek. 'En dat bedoel je vermoedelijk sarcastisch.'

xAftertheStorm

• Bekijk profiel
« Reactie #6831 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:46:22 »
pssst mies pssst
♥  TUMBLR | I live in a world of fantasy, so keep your reality away from me. I see what I want and I want what I see, and that's all okay by me.

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6832 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:46:43 »
Welterusten Emm <3 (Late reactie)

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6833 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:47:11 »

FLUORINEERT

• Bekijk profiel
« Reactie #6834 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:47:32 »
Quinn
"Leuk leven," mompelde ik. Mijn been kreeg alweer zo'n vervelende ik-heb-nicotine-te-kort-tic. Hoezo verslaafd?
"Liever ze op de tafel zien, dan er zelf mee moeten neuken," mompelde ik ondertussen ik naar het water keek. Nee, het was niet dat er knappe kerels langs kwamen. het waren negen van de tien keer wanhopige mensen. En de meesten waren nog boven de vijftig. Ik kreeg een rilling over mijn rug. Bah.
Daarna trok ik mijn wenkbrauw omhoog. "Change ha...?" Ik keek hem vragend aan. "En welke geweldige reputatie heb je daar dan?" 
Toen hij ineens met een sigaret voor mijn neus stond... Iets in me zei dat ik moest laten zien dat ik niks meer van hem aanvaarde. Maar damn, ik had die sigaret nodig. Ik keek er smachtend aan en schudde daarna kort mijn hoofd. "Nee dank je," mompelde ik. Ik ging geen sigaret aanvaarden van de persoon die mij gisteren op zo'n onrespectvolle manier had behandeld.
"Sarcasme?" herhaalde ik nog sarcastischer. "Nee hoor, iemand aanranden en bedreigen is een teken dat je heel veel om dat persoon geeft." Ik rolde met mijn ogen. "Natuurlijk is dat sarcastisch."
I'm not crazy, my reality is just different than yours. ~ Chesire cat | You may know me as IceQueen_ ^^ | Ik blog, jij blogt, wij bloggen| Hoe fucked up zijn we?| Gelakte Nagels

xAftertheStorm

• Bekijk profiel
« Reactie #6835 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:47:49 »
Hmm hmm hmm?
KOM JE ME MORGEN OPWACHTEN OP UTRECHT CENTRAAL?
♥  TUMBLR | I live in a world of fantasy, so keep your reality away from me. I see what I want and I want what I see, and that's all okay by me.

Turquoised ♥

• Bekijk profiel
« Reactie #6836 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:50:31 »
Michelle? Ben je er nog?

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6837 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:50:38 »
KOM JE ME MORGEN OPWACHTEN OP UTRECHT CENTRAAL?

LOL, toevalllig ga ik daar wel heen ja. LOLOLOLOLOLOL. Hoe laat dan :naughty:

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6838 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:51:00 »
Michelle? Ben je er nog?

Jaaa, hoeseu? ;o

Turquoised ♥

• Bekijk profiel
« Reactie #6839 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:52:47 »
Nee, andere Michelle. ;p

xAftertheStorm

• Bekijk profiel
« Reactie #6840 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:54:35 »
LOL, toevalllig ga ik daar wel heen ja. LOLOLOLOLOLOL. Hoe laat dan :naughty:
ehmmmm we gaan met de trein van 9.13, maar ik zal speciaal voor jou wel even opzoeken hoe laat ik daar dan ben. moment.
11.09! xd

FLUORINEERT

• Bekijk profiel
« Reactie #6841 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:55:23 »
Jaaa, hoeseu? ;o
Er zijn twee MIchelles :')
I'm not crazy, my reality is just different than yours. ~ Chesire cat | You may know me as IceQueen_ ^^ | Ik blog, jij blogt, wij bloggen| Hoe fucked up zijn we?| Gelakte Nagels

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #6842 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:56:39 »
Volgens mij is iedereen bezet / slapen, dus denk dat ik dat ook maar eens ga doen..
♥♥

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6843 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:57:04 »
Nick
Ik haalde mijn schouders op en staarde nu naar het water. Ik besloot niet te reageren op dat gene wat ze vervolgens zei. Ik wilde niet heel veel zeggen, maar het was achteraf wel allemaal haar eigen schuld en ik wist zeker dat ze dat zelf ook wist. Dus vertellen hoefde ik haar niet meer. Ik ging met mijn hand door mijn blonde krullen en bewoog wat heen en weer.
'Ik ben de freak. Het moederskindje van de dode moeder die haar nek brak, en de onverdraaglijke zoon van een leeghoofd - een alcoholist die mijn vader is. M'n broer verpest het ook nogal voor me, of nouja, dat heeft hij gedaan.' Ik hoopte dat ze doorhad dat ik dit haar allemaal toevertrouwde. Ik had dit al in geen jaren meer gezegd. Toen ze de sigaret afsloeg, nam ik zelf een sigaret en plaatste ik die tussen mijn lippen. Ik zoog aan het filtertje zodra ik de sigaret opstak en liet een rookpluim mijn hoofd omringen.
'Ik bedreigde je niet. En dat aanranden was niet zo bedoeld. Ik vraag me af of je werkelijk zo harteloos bent als je je voordoet. Eerlijk gezegd vind ik het wel wat...'

xAftertheStorm

• Bekijk profiel
« Reactie #6844 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:57:10 »
Daarom noem ik Mies Mies en Michelle Michelle. JA LOGICA.

xAftertheStorm

• Bekijk profiel
« Reactie #6845 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:57:50 »
Volgens mij is iedereen bezet / slapen, dus denk dat ik dat ook maar eens ga doen..
Ik was niet bezet hoor, haha. Maar trusten xd

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6846 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:58:08 »
ehmmmm we gaan met de trein van 9.13, maar ik zal speciaal voor jou wel even opzoeken hoe laat ik daar dan ben. moment.
11.09! xd

Hmmmmm, dan ben ik er niet nee D; ik ben er pas rond 12- 1 uur hahaha. Als het meezit ofc. Miss ga ik niet eens naar de stad, aangezien ik min of meer blut ben en dus geen bikini kan kopen. Snotverdrie D;

DayXdream

• Bekijk profiel
« Reactie #6847 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:58:24 »
OEHHHH, NOG IEMAND MET DE NAAM MICHELLE. HOI

xAftertheStorm

• Bekijk profiel
« Reactie #6848 Gepost op: 21 augustus 2012, 23:59:33 »
Hmmmmm, dan ben ik er niet nee D; ik ben er pas rond 12- 1 uur hahaha. Als het meezit ofc. Miss ga ik niet eens naar de stad, aangezien ik min of meer blut ben en dus geen bikini kan kopen. Snotverdrie D;
Nou, ik ben er ongeveer de hele dag. Oké, niet op centraal, maar in tha hood. xd

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #6849 Gepost op: 22 augustus 2012, 00:03:28 »
Ik was niet bezet hoor, haha. Maar trusten xd

Woops, sorry! Nja ik had sowieso maar heel even willen spelen, want moet morgen weer 9-16 werken. :'D vermoeiend, zo'n nieuwe baan!
♥♥