Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Wat moet ik volgend jaar gaan doen?  (gelezen 1340 keer)

Autumn99

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 april 2017, 21:58:24 »
Heey,

Ik zit nu midden in de tentamenweek van mijn studie ( managementopleiding) en ik begin steeds zekerder te weten dat dit niet de juiste studie is voor mij. Ik ga dit jaar zeker afmaken maar heb nog geen idee wat ik volgend jaar moet gaan doen. Ik ben sinds maart alweer aan het kijken maar ik word niet zo snel enthousiast. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Ik ben bang dat ik volgend jaar weer met dit probleem ga zitten en wil dus absoluut niet weer een foute keuze maken.

Ik vind theater echt heel gaaf... heb alleen enorme plankenkoorts. Dus ik ben ook op zoek naar iets achter de schermen. Iets met schrijven misschien...  of vertalen...

Weet iemand misschien een studie die hier op zou kunnen aansluiten.
-x-

arodriguez

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2017, 14:18:19 »
Doe je mbo of HBO?
Er is een studie 'HBO Tolk en Vertaler' misschien is dat wat voor jou. Verder weet ik niet veel over theather haha.

arodriguez

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2017, 14:20:02 »
Doe je mbo of HBO?
Er is een studie 'HBO Tolk en Vertaler' misschien is dat wat voor jou. Verder weet ik niet veel over theater haha.

Autumn99

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2017, 16:05:25 »
Ik doe HBO.

Vertaler lijkt me inderdaad wel leuk. Ik heb er niet meer naar gekeken omdat ik ooit een hele saaie presentatie heb gekregen van iemand die vertaler was. Maar er zijn zoveel meer mogelijkheden.

Dankje!!