Girlscene Musthaves

Auteur Topic: uitslagbrief  (gelezen 794 keer)

lol

• **
  • black is the new black
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 april 2017, 15:55:38 »
hoii
ik heb vandaag een uitslagbrief gekregen van het universiteit utrecht met mn rangnummer voor het studie farmacie
Is een uitslagbrief een toelatingsbrief ofzo? want ik weet nu echt niet of ik toegelaten ben
Heeft iemand ook zo uitslagbrief ontvangen?
xx

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2017, 16:01:28 »
Als je rangnummer minder is dan het aantal beschikbare plaatsen voor je studie, ben je toegelaten. Zo niet, ben je afgewezen. Dat is wat ik dacht tenminste.

Edit: ik heb even op de site gekeken van de universiteit van Utrecht, en daar staat hoe lager je rangnummer, hoe hoger de kans is dat je wordt toegelaten.
« Laatst bewerkt op: 21 april 2017, 16:04:39 door Dysania »
C'est le dernier qui a parlé qui a raison | Klik hier

lol

• **
  • black is the new black
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2017, 16:04:10 »
Als je rangnummer minder is dan het aantal beschikbare plaatsen voor je studie, ben je toegelaten. Zo niet, ben je afgewezen. Dat is wat ik dacht tenminste.
thank you voor je reactie
Ja in die brief staat helemaal niks over het aantal beschikbare plaatsen en de brief eindigt ook echt zo van ja ik kom je spoedig terug te zien zo van ja je bent aangenomen
maar ik heb helemaal geen mail over gekregen en alleen de mail van studielink heb ik een bericht gekregen met alleen mn rangnummer

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2017, 16:10:48 »
Het aantal beschikbare plaatsen is 270. Dus je bent toegelaten als je rangnummer tussen de 1 en 243 zit, aangezien de UU 10% van de plaatsen reserveert voor uitzonderingsgetallen. Staat allemaal gewoon op de site van de UU.
C'est le dernier qui a parlé qui a raison | Klik hier

lol

• **
  • black is the new black
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2017, 16:12:47 »
Het aantal beschikbare plaatsen is 270. Dus je bent toegelaten als je rangnummer tussen de 1 en 243 zit, aangezien de UU 10% van de plaatsen reserveert voor uitzonderingsgetallen. Staat allemaal gewoon op de site van de UU.
okee nee jammer dan zit ik er niet in,heel erg bedankt voor je hulp!