Auteur Topic: Toelatingsopdracht Academie Artemis Amsterdam  (gelezen 2228 keer)

rolletje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 december 2010, 13:22:03 »
Hallo,
ik heb mij ingeschreven voor de opleding Alroud styling op de Academie Artemis in Amsterdam.
Nu vroeg ik me af of meer meiden hier bezig zijn met de opdracht of al op de academie zitten, en mij meer kunnen vertellen over hoe hoog de toelatingseisen zijn en wat voor vakken etc. er op de academie worden gegeven.
Kortom een beetje meer info!

WEASLEY

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 december 2010, 15:00:28 »
Ik weet er niks van sorry, maar ik neem aan dat je toch wel een beetje informatie hebt gezocht voor je je hebt ingeschreven? Of heb je je maar gewoon ingeschreven? Ik snap het niet zo goed.

rolletje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 december 2010, 15:45:03 »
tuurlijk heb ik informatie opgezocht , maar ik wil gewoon weten hoe de school is van mensen die er al op zitten dat is toch anders dan als je het van de site afleest, lijkt mij zo.

rolletje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 december 2010, 15:45:52 »
tuurlijk heb ik informatie opgezocht , maar ik wil gewoon weten hoe de school is van mensen die er al op zitten dat is toch anders dan als je het van de site afleest, lijkt mij zo.

Mijzelf

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 december 2010, 16:11:31 »
upjeeeeee
lots of love xx

morrissey

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 december 2010, 16:12:28 »
ben je al naar een open dag of zo geweest? daar kun je vaak meer verhalen horen.
En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten.

monroekim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 december 2010, 19:43:46 »
Ik ben er al toegelaten. Het is een hele zware opleiding en ze verwachten veel van je. Op de dag zelf, moet je je werk neerleggen en een tekening maken (de opdracht terplekke) vervolgens wordt je 1 voor 1 geroepen om je werk toe te lichten. Ik had op de opendag gehoort dat 10% wordt aangenomen en dan spreken we over ong 50/60 mensen van de aanmeldingen (ze krijgen der zeker 500) en al word je aangenomen moet je alsnog snel reageren met de brief want anders is er gewoon geen plek voor jou. Dus pretty hard. =) maaaaar het lijkt me een geweldige opleidingen en ben dan ook heeeeeel blij dat ik er heen kan, eerst slagen(A)
Somethimes I just wanna hide.. 'Cause it's you I miss..

Whatashame

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 december 2010, 19:51:40 »
Heb net even op de site gekregen en het is een pittige opdracht die je moet maken!
Ik kan je niet helpen want ik zit op het MBO, maar ik wil misschien als ik mijn diploma heb die opleiding ook gaan doen.

Succes:)

rolletje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 december 2010, 00:58:49 »

Ik ben er al toegelaten. Het is een hele zware opleiding en ze verwachten veel van je. Op de dag zelf, moet je je werk neerleggen en een tekening maken (de opdracht terplekke) vervolgens wordt je 1 voor 1 geroepen om je werk toe te lichten. Ik had op de opendag gehoort dat 10% wordt aangenomen en dan spreken we over ong 50/60 mensen van de aanmeldingen (ze krijgen der zeker 500) en al word je aangenomen moet je alsnog snel reageren met de brief want anders is er gewoon geen plek voor jou. Dus pretty hard. =) maaaaar het lijkt me een geweldige opleidingen en ben dan ook heeeeeel blij dat ik er heen kan, eerst slagen(A)

Heel erg bedankt voor je reactie , ik moet 17 januari, begin toch echt nerveus te worden!
in ieder geval gefeliciteerd!
en misschien tot komend schooljaar haha!

rolletje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 10 december 2010, 01:12:10 »

[...]

Heel erg bedankt voor je reactie , ik moet 17 januari, begin toch echt nerveus te worden!
in ieder geval gefeliciteerd!
en misschien tot komend schooljaar haha!

Ik had nog een vraagje voor je, wat hield de teken opdracht in die je ter plaatsen moesten maken?