Auteur Topic: Multomap of schriften?  (gelezen 1375 keer)

Summer__DREAM

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 juli 2012, 22:13:18 »
Heyhey,

Het duurt nog een tijdje voor dat de school weer begint,
maar ik was er toch al over na aan het denken om misschien een multomap te nemen.

Ik ga nu naar de derde, en eerst gebruikte ik altijd schriften,
maar die vergat ik heel vaak mee te nemen, was ze kwijt, of ik nam
per ongeluk het verkeerde schrift mee. Ik ben nogal een chaotische type die vaak dingen kwijt raakt.
Met als gevolg dus dat aardrijkskunde aantekeningen in m'n wiskunde schrift staan. En Engels opdrachten in m'n Nederlands schrift enzo.

Dus dacht ik dat het misschien wel handig was om voor het nieuwe jaar een multomap te nemen. Dan heb je altijd alles bij je. Wat meteen ook het nadeel is omdat je wel altijd met die map met alles erin bij je hebt.

Zijn er hier mensen die een multomap gebruiken? Is dat fijn, en handiger dan schriften of niet?

xx

FashiionLoveer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 juli 2012, 22:14:57 »
Je hebt bij de action 1 'groot' schrift waar 5 tabbladen inzitten, dus voor 5 vakken. Ik gebruik zo een schrift, het is veel handiger, niet zwaar en je kan gebruikte blaadjes die je niet meer nodig hebt er makkelijk uittrekken.
Nee niet arrogant, gewoon zelfverzekerd.

Summer__DREAM

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juli 2012, 22:17:08 »
das best wel handig, bedankt voor de tip! :)

FashiionLoveer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 juli 2012, 22:18:14 »
Geen dank :)
Nee niet arrogant, gewoon zelfverzekerd.

lieszz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli 2012, 22:27:10 »
Ik heb 6 jaar een map gehad. Werkte heel mooi.
Ik had dan een map die ik meenam naar school en een map voor thuis.
Als ik klaar was met een hoofdstuk stopte ik alle aantekeningen in de map thuis.
De aantekeningen kwamen met het leren voor een pw of examen een (paar) jaar later goed van pas!!
Is heel handig omdat je inderdaad altijd alles bij je hebt, en je hebt ook altijd papier genoeg. En je kan bijvoorbeeld je aantekeningen op andere blaadjes maken dan je hw. En thuis in de goede volgorde in je map doen
Het eerste jaar ben ik begonnen met schriften. Maar als je dan wou leren had je stukje aantekening, stukje hw, stukje aantekening, stukje hw. Dat vond ik helemaal niet fijn leren.

lieszz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 juli 2012, 22:27:10 »
Als ik klaar was met een hoofdstuk stopte ik alle aantekeningen in de map thuis.
De aantekeningen kwamen met het leren voor een pw of examen een (paar) jaar later goed van pas!!
Is heel handig omdat je inderdaad altijd alles bij je hebt, en je hebt ook altijd papier genoeg. En je kan bijvoorbeeld je aantekeningen op andere blaadjes maken dan je hw. En thuis in de goede volgorde in je map doen
Het eerste jaar ben ik begonnen met schriften. Maar als je dan wou leren had je stukje aantekening, stukje hw, stukje aantekening, stukje hw. Dat vond ik helemaal niet fijn leren.

lieszz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 juli 2012, 22:27:10 »

lieszz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 juli 2012, 22:28:00 »
Huh, okee, ik heb maar 1 keer op versturen gedrukt en toch komt ie er 3x op :S
Sorry!!!

DustBowlDance

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 juli 2012, 22:11:21 »
ik gebruikte 1 jaar lang een multomap. Vreselijk vond ik het. Daarom jaar daarna gewoon schriften gekocht :P
I'm going to find my own mr. Darcy. BLOG TUMBLR    

ElKebabbels

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 10 juli 2012, 22:14:31 »
ik zou zo n groot schrift met tabs kopen :) , veel handiger.
ennn als je linkshandig bent raad ik je sowieso af om zo n map te kopen :'D dat is niet te doen
Alle turken terug naar Marokko!!!!!!!!!!!!!!1

TrainStation

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 10 juli 2012, 22:16:02 »

ik gebruikte 1 jaar lang een multomap. Vreselijk vond ik het. Daarom jaar daarna gewoon schriften gekocht :P

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2012, 22:20:02 »
Ik deed altijd schriften en dan stopte ik de schriften IN het boek. Dus ook waar ik gebleven was. Op zich wel een kans dat je schrift eruit valt, maar als je goed oplet heb je daar geen last van. Ging bij mij iig altijd goed.

Multomap is opzich ook handig. Maar dat betekent wel dat je altijd een grote tas mee moet, ook als je maar een korte dag hebt of niet veel boeken hoeft mee te nemen.
Mijn verkooptopic: http://bit.ly/1i8QrZf

Saudade

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2012, 22:24:00 »
Collegeblokken! Met van die verschillende tabs inderdaad, sinds ik hier op over ben gegaan ben ik eigenlijk nauwelijks nog wat kwijt.

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 10 juli 2012, 22:35:11 »

Collegeblokken! Met van die verschillende tabs inderdaad, sinds ik hier op over ben gegaan ben ik eigenlijk nauwelijks nog wat kwijt.

Dit! Ik had er meestal twee. Eentje voor alle talen en eentje voor vakken als geschiedenis/aardrijkskunde/maatschappijwetenschappen e.d.
Als je natuur- en scheikunde hebt zou ik daar ook een aparte voor nemen. Dat is zooo fijn, dan heb je echt alles bij elkaar :)

Silvana.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2012, 23:09:54 »
Collegeblokken inderdaad!!
En meteen na een tabblad kan je losse blaadjes die je krijgt van leraren doen, daar blijven ze meestal wel redelijk op hun plek zitten.
Ik heb twee jaar een multomap gehad, maar dat was te groot en te zwaar inderdaad.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 10 juli 2012, 23:17:46 »
Ik gebruik normaal gewoon collegeblokken zonder tabbladen vooral, maar denk dat ik dit jaar gewoon twee van die mét tabbladen ga kopen.
Seeing someone read a book you love is seeing a book recommend a person

Anne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2012, 00:10:34 »
Ik heb ook een tijdje een multomap gehad voor sommige vakken, maar dit is echt een chaos, en je kunt een schrift ook gewoon tussen je boek van het bij behorende vak stoppen and there you go!
xoxo

Summer__DREAM

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 03 augustus 2012, 11:24:46 »
Bedankt voor jullie, waarschuwingen,
maar het is al te laat, ik heb er al eentje gekocht meteen toen ik terug kwam
van vakantie en toen heb ik niet meer op Girlscene gekeken -__-,
nou, ja, volgend jaar beter dan maar, hahah

MTNY

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 03 augustus 2012, 11:32:20 »
Ik háát multomappen, ik ben linkshandig en als ik dan wil schrijven zit dat gekke ding in het midden van de map me altijd in de weg :').

Magnificence

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 03 augustus 2012, 11:33:34 »
ik heb gewoon simpele schriften. De rest werkt bij mij niet..
http://Http://www.magnificencee.tumblr.com ♥ Now my darling we are two golden leaves

wanderlust

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 07 augustus 2012, 18:58:53 »

Ik háát multomappen, ik ben linkshandig en als ik dan wil schrijven zit dat gekke ding in het midden van de map me altijd in de weg :').

+1
Ja.

KoosKansloos

• Global Moderator
  • Wat scrollen, wat lachen, wat ergeren, wat sluiten
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 07 augustus 2012, 19:02:20 »
Ik gebruik het allebei. Multomappen voor vakken zoals geschiedenis waarbij je veel stencils hebt. En schriften voor Grieks en Latijn, omdat je daar veel aantekeningen van hebt.
Ships are safe in harbour, but that's not what they're built for.

Felicita

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 08 augustus 2012, 08:37:45 »
Ik heb eigenlijk voor ieder vak losse schriften. Ik doe het nu al vanaf de brugklas zo en het is me altijd prima bevallen! Als ik dit jaar ineens merk dat het toch onhandig wordt, koop ik nog wel van die mappen of blokken waar je meerdere vakken in kunt doen.
blog | tumblr | photographytumblr flickr Explore. Dream. Discover.

Moonlight

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 08 augustus 2012, 10:07:20 »
Ik ga nu naar de derde en gebruik dus al 2 jaar schriften, ik vind het best wel fijn. soms vergeet je er één maar dat is niet zo'n probleem. Als je alles snel kwijt raakt raad ik je aan om van die schriften met tabladen te kopen. Dat werkt bij mij niet want die van mij zijn zo kapot, maar als je er netjes mee omgaat denk ik dat het wel werkt. xx

Berna

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 08 augustus 2012, 10:29:27 »
Ik heb schriften hoofdzakelijk, maar ik heb een algemeen aantekeningen schrift die ik elke les gewoon meeneem, en daar kan ik blaadjes uit scheuren die ik thuis in een multomap doe. Zo raak ik mijn aantekeningen niet kwijt. -Wat vorig jaar vaak gebeurde.-