Auteur Topic: Leraren  (gelezen 1447 keer)

Bisous

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 januari 2016, 12:02:02 »
Haaai,

Bij ons op school hebben veel leerlingen de leraren op Facebook en sommige leraren hebben we zelfs op Instagram / Snapchat. En voor sportactiviteiten of andere schoolse dingen hebben leraren het nummer van leerlingen zodat ze kunnen WhatsAppen.

Zelf vind ik dit eigenlijk best ver gaan, dus ik vroeg me af hoe ver het contact buiten school gaat met leraren op andere scholen. Ik zit op een middelbare school.

Liefs
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2016, 12:08:49 door Bisous »
La vie est un rêve.

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2016, 12:11:13 »
Ik ben zelf docent (in opleiding) en mijn leerlingen kunnen contact met mij opnemen via mijn docentenmail.
Wie weet wordt dat in de toekomst wel anders, als ik bijvoorbeeld mentor van een klas ben. Dan ben ik bereid om mijn telefoonnummer aan de leerlingen te geven voor noodsituaties die een snellere reactie vereisen dan een mail.
Verder accepteer ik geen leerlingen op social media.

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2016, 12:23:56 »
Ik kwam een keer een leraar van mij tegen op tinder :'D
Maar ja goed, verder geen sociaal media contact met mijn docenten, of whatsapp. 't Gaat bij ons gewoon via de mail.

Bisous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2016, 14:27:31 »
Ik ben zelf docent (in opleiding) en mijn leerlingen kunnen contact met mij opnemen via mijn docentenmail.
Wie weet wordt dat in de toekomst wel anders, als ik bijvoorbeeld mentor van een klas ben. Dan ben ik bereid om mijn telefoonnummer aan de leerlingen te geven voor noodsituaties die een snellere reactie vereisen dan een mail.
Verder accepteer ik geen leerlingen op social media.