Dit postte iemand in een brief die je nooit gaat verzenden topic, ik werd er wel heel blij van (:
Lieve meisjes die vandaag de dag zich rot en onzeker voelen,
jullie zijn allemaal bijzonder, hoe jullie er ook uit zien, welke vrienden jullie hebben en wat je interesses zijn. En jullie hebben allemaal de kansen om een geweldig leven te leiden. Alleen jullie moeten wel de kansen pakken. Haal het mooiste uit jullie zelf, zet een lach op je gezicht en geniet van elk mooi momentje, leef van dag tot dag. Besef dat je het heel goed hebt en zit niet bij de pakken neer. Doe dingen waar jij gelukkig van wordt, ook al vinden anderen dat stom. Heb maling aan heel de wereld, want het is jouw leven, jouw geluk. Maak fouten, blunders en zet jezelf voor schut, als je altijd maar perfect voor de dag zou komen, zou je ook maar saai zijn. Wees niet bang om te falen. En onthoud dat er altijd mensen zijn die van je houden. En het is beter om een handjevol geweldige vriendinnen te hebben, dan tientallen neppe vriendinnen. Aan het einde komt alles goed, als het niet goed is, is het niet het einde. I don't tell this because I want to make sure life is easy, I tell this because I want to make sure it's absolutely worth it.
Liefs, van mij.
http://www.youtube.com/watch?v=uGcsIdGOuZYDit liedje word ik ook blij van! (: