Auteur Topic: Wat heb jij vannacht gedroomd?  (gelezen 93428 keer)

Appleflap

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 mei 2009, 21:57:47 »
komt er al op neer he, wat heb jij gedroomd?
ben benieuwd :')

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2009, 21:59:38 »
echt heel raar is dit, maar de jongen die ik leuk vind heb ik heel de vakantie nog niet gezien, en nu droom ik er al 4 dagen over..
niet dat het erg is, maar toch :P
one day life will flash before your eyes, make sure it is worth watching

Godzilla

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2009, 22:02:07 »
Ik droomde dat Nightwish in de aula van mijn oude basisschool optreedde, en dat ik naderant met ze op de foto wou maar dat mijn camera het steeds niet deed en het de camera van een vreemde dude bleek te zijn. :')

Niet dat ik fan ben van Nightwish, maar ik droom heel vaak dat ik beroemde mensen tegenkom en met ze op de foto wil, maar dat er dan iets met de camera is. :blink:
« Laatst bewerkt op: 04 mei 2009, 22:02:58 door Godzilla »

Anonymous

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 04 mei 2009, 22:02:45 »
Ik weet het niet meer xD
Het is opeens weg :')

Appleflap

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 mei 2009, 22:06:10 »
oh zelf heb ik trouwens gedroomt over mn opa. (hij is vorrige week zondag overleden) en toen zei ik toen ie wegging: ik hou van je. en toen lag die opeens boven in een bed. en toen leefde die nog ofzo, echt supervaag. toen werdk midden in de nacht wakker, en daarna hadk weer iets gedroomd. van dat ik op een strand aan kwam met een bootje, en daar zat te wachten op een jongen. en toen kwam die dr aan ofzo. maakte me vader me wakker om te komen eten, volgende x mocht ie me wel laten liggen.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 mei 2009, 23:37:47 »
Ik droom meestal heel bizar, en omdat ik vaak tvshows kijk vlak voordat ik ga slapen droom ik vaak daar over (ik heb gelezen dat het slecht is voor je nachtrust, maar ik krijg er effing fantastische dromen van. Eén keer was ik babysitter voor het kind van Jared en Jensen, andere keer wás ik Sam Winchester)

Vannacht droomde ik dat ik kon vliegen (wat echt in de helft van mijn dromen voorkomt), dat ik de metro miste en dat ik een luier moest verschonen. Allemaal wat minder.

Gister droomde ik dat ik stage liep met een grote groep mensen bij Stephen Fry (ik kijk nu QI voor ik ga slapen, dus) en er was een aanslag op het hotel waar ik aan het zonnebaden was op het balkon. Twee raketten vlogen vlak over me heen omdat ik net op tijd op de grond gedoken was, een reusachtige versplinterde de verdieping onder me en ik viel naar beneden tussen alle verwoestte hoteldelen.
Daarna was ik helemaal vies en gewond en stapte ik in een bus naar huis. Meneer Fry was nog helemaal in pak en niet vies en niet gewond en zat grapjes te maken, dus toen had ik zoiets van 'eff you' xD
Toen ging de bus dwars door een bekken van een zwembad, waar ik mijn ouders zag. De bus deelde zich op in hele kleine segmenten en ik liep het laatste stukje door het zwembad zonder nat te worden. Mijn moeder lachte me uit om wat met me gebeurd was :(

Ik denk dat mijn dromen een goudmijn zouden zijn voor analysten.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

s.a

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 mei 2009, 23:42:00 »
k vergeet altyd wat ik droom

BODYSWAP

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 mei 2009, 23:50:49 »
-
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 15:40:30 door BODYSWAP »

Appleflap

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 mei 2009, 10:33:16 »
ik had vannacht echt iets heel vaags gedroomd

Was ik zo in de gymzaal, moesten we voetballen ofzo en ik kon dat vet goed enzo (wat ik in rl niet kan) maar toen was zo vet knappe jonge van school de gymleraar. en zei die dat ik goed was enzo aan het einde, en op een of andere manier had ik opeens zn nummer die avond. ging die me smsen, weet niet meer wat er in stond maar was heel vaag enzo. en euhm, toen ging die met de boot weg en ik ging kijken, alleen dat wist ie niet en zag die me en toen knipoogde die HAHAHA.

zou je maar gebeuren

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 mei 2009, 13:03:49 »
Mijn moeder en vader moesten een lijk verstoppen, en ik werd (in mijn droom) midden in de nacht wakker omdat ik honger en dorst had, dus ik ging naar de keuken (ik was in mijn oude huis, in Holland) om een glaasje water te drinken, en ik goot pure hagelslag rechtstreeks uit het pak in mijn mond.
Toen kwamen mijn moeder en vader terug, maar mijn moeder was dronken en deed heel raar tegen mij ofzo en ik was bang voor haar.

Niet zo bizar als mijn meeste dromen.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

Rianne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 05 mei 2009, 13:08:00 »
Het was nogal vaag xD
ik ging naar 't concert van beyoncé (die er nogal anders uitzag)
En toen bleef iedereen die daar was daar slapen & een vriendin van mij was bevriend met beyoncé en daardoor kwam ze naast ons liggen & ze was vet aardig enzo.

& ik heb nog wat gedroomd,maar ben ik weer vergeten :S

Cheesecake

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 05 mei 2009, 13:08:53 »
Ik droomde dat ik in bed lag met mijn beste vriendin, op een foute manier ja.
Echt vreemd xD Ben niet lesbisch ofzo maar was opzich wel grappig
En wie rijdt er op zijn paard door de prairie, dat is cowboy billy boom door de boeven zeer gevreesd!

Candyholic

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 05 mei 2009, 13:14:11 »

Ik droom meestal heel bizar, en omdat ik vaak tvshows kijk vlak voordat ik ga slapen droom ik vaak daar over (ik heb gelezen dat het slecht is voor je nachtrust, maar ik krijg er effing fantastische dromen van. Eén keer was ik babysitter voor het kind van Jared en Jensen, andere keer wás ik Sam Winchester)

Vannacht droomde ik dat ik kon vliegen (wat echt in de helft van mijn dromen voorkomt), dat ik de metro miste en dat ik een luier moest verschonen. Allemaal wat minder.

Gister droomde ik dat ik stage liep met een grote groep mensen bij Stephen Fry (ik kijk nu QI voor ik ga slapen, dus) en er was een aanslag op het hotel waar ik aan het zonnebaden was op het balkon. Twee raketten vlogen vlak over me heen omdat ik net op tijd op de grond gedoken was, een reusachtige versplinterde de verdieping onder me en ik viel naar beneden tussen alle verwoestte hoteldelen.
Daarna was ik helemaal vies en gewond en stapte ik in een bus naar huis. Meneer Fry was nog helemaal in pak en niet vies en niet gewond en zat grapjes te maken, dus toen had ik zoiets van 'eff you' xD
Toen ging de bus dwars door een bekken van een zwembad, waar ik mijn ouders zag. De bus deelde zich op in hele kleine segmenten en ik liep het laatste stukje door het zwembad zonder nat te worden. Mijn moeder lachte me uit om wat met me gebeurd was :(

Ik denk dat mijn dromen een goudmijn zouden zijn voor analysten.

Hahaha hebben die 2 kinderen dan?  laughing7. :P

Ik droomde vannacht over m'n vriendje :] dat we leuke dingen deden.
Laatst had ik gedroomd dat ik de vriendin was van Jared Padalecki :blush:

Guapaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 05 mei 2009, 13:22:55 »
vet kut, eerst droomde ik dat mn pa ziek werd & dat we één dag afscheid van hem mochten nemen en dat ie daarna dood zou gaan.
toen later zaten we met familie aan tafel te praten enzo, en toen bleek mn vriend ook dood te zijn :'(

FLARE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 05 mei 2009, 13:23:31 »
Echt zo rare dromen heb ik de laatste tijd oO. Ik moest met gym perseee in het doel staan. Terwijl ik een hekel aan voetbal heb. En ik zei dat ik trauma had maar ik moest toch. (klopt ook wel een beetje want vroeger op schoolvoetbaltoernooi had iemand vanaf 1 meter afstand KEIHARD in mijn gezicht geschopt met de bal) En nou ik deed het heel goed ofzo :'D en toen werd ik wakker.
Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save.

xfashtastic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 05 mei 2009, 15:16:25 »
mijn zus had ooit gedroomt dat ze een bananenschil opat.

Appleflap

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 05 mei 2009, 15:31:01 »
HAHAHA een bananenschil

Rianne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 mei 2009, 15:34:44 »
Jeuuuj, 't schiet me opeens weer te binnen xD
ik was op school en we hadden een soort van gym, & toen mochten we in de touwen maar in & m'n bf mochten niet meer omdat we geen tijd hadden. Ik was daar zo boos & verdrietig om dat ik naar huis fietste (met als achtergrond het liedje warwick avenue xD) en toen ik ong. op 1 kwart was besloot ik weer terug te gaan.
Dus ik weer terug, alle trappen opgegaan met mijn fiets.
eenmaal daar aangekomen kijk de docent me nogal vuil aan dus ik werd weer kwaad een kneep een fles pannenkoekenstroop in de gezicht leeg.
En toen uiteindelijk gingen alle kinderen van de 1e & 2e die in de plaats wonen waar ik ook woon een ziekebriefje halen (ik dus ook xD)

en dat was 't, whahah.

Springfling

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 05 mei 2009, 15:42:06 »
Dat ik niet naar de wc kon, hahahahaha.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen toen ik wakker werd.

mies

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 07 mei 2009, 22:01:18 »
dat ik een kikker kuste en die veranderde in me crush  :blush:

Iceprincess__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 08 mei 2009, 15:48:01 »
Dat ik in een donker bos was. Er was daar een man en een vrouw. Ze zeiden dat hun dochter kwijt was. Toen was m'n mentor daar opeens ook*shock*En toen zei m'n mentor van : ' Ik vind uw dochter wel'. :O *dubbelshock* Toen was iedereen plotseling weg en toen kwam er uit de verte een meisje in een witte jurk haar haar was pikzwart en het leek wel of ze verbrand ofzo ze had ook bloed op haar jurk en toen stak ze haar armen naar voor en bewoog zonder te lopen:O Toen liep ik naar die meisje toe en toen deed ze haar hoofd om hoog en ze had bloedende ogen en overal littekens*driedubbelshock* :headbang2
Asyaa__

Niiicky

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 09 mei 2009, 17:34:35 »
ik droom altijd hele vaage dingen,vannacht heb ik bijvoorbeeld de Mont Blanc beklommen met Paris Hilton.
Het zijn mij mij altijd van die onzinnige dinggen.

Helloworld

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 10 mei 2009, 13:03:58 »
omg xD ik droomde iets vet vaags 0_o
ik ging met kinderen uit me klas op wintersport en we gingen kamperen in een winkel xD
een vriendin die niet bij mij op school zat was er ook 0_o
vervolgens gingen we staken omdat er iets was met dolfijnen ( op wintersport xD)
en ik was mijn handschoenen vergeten en in de winkel waren ze op dus kreeg ik sokken van een vrouw.
terwijl die sokken van iemand uit me klas waren( ik weet het lekker fris xD), en ik mog niks tegen hun zeggen xD
en opeens liep ik met een jongen diek vroeger leuk vond hand in hand over een hangbrug 0_o en toen kwam een goede vriendin aan rennen dat ze haar lenzen kwijt was.
En blijkbaar was het heel erg want ik ging gelijk mee met zoeken xD en liet die arme jonegn helemaal alleen op de brug staanxD

leuke droom (A)???
zo en zo vaag :P

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 10 mei 2009, 14:42:50 »
Ik droomde iets over beyoncé en katy perry vanacht.
ze praatten gewoon nederlands, en ze vroegen telkens of ik een joost kende
Maar ik ken geen joost. :p
got hot sauce in my bag, swag

iunalbast

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 10 mei 2009, 14:59:28 »
vandaag weet ik niet meer, maar gisteren droomde ik dat ik op vakantie was en mn hele klas was er ook. en zo'n vriend van me die ook bevriend is met zo'n jongen die ik leuk vond (of misschien weer vind ;s) ging tegen me zeggen dat die jongen die ik leuk vond/vind mij irritant vindt.
Maar toen gingen we even later met de klas naar een zwembad en toen was die vriend van me aan het bellen met die jongen en daarna zei die vriend dat die jongen me toch leuk vindt =D
ik was helemaal blij toen ik wakker werd haha. en t is vaker gebeurd dat mn dromen uitkwamen dus nou hoop ik zo deze ooook, ik ga nl woensdag met mn klas naar Engeland, een uitwisseling dus niet echt een vakantie maar we gaan wel zwemmen geloof ik..