Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 33311 keer)

Hillary

• I'm just chillin' in Cedar Rapids
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 februari 2016, 11:18:43 »
Waar erger jij je aan?

voorbeeld:

Els: ik vind het irritant als anderen zonder hun hand voor de mond hoesten

Anne: Ik erger me eraan als mensen hun hond uitlaten en de poep niet opruimen

Ik erger me eraan als mensen in het openbaar in hun neus zitten te peuteren en als mensen in een stiltecoupé hard in hun telefoon schreeuwen

xx Hillary
« Laatst bewerkt op: 27 november 2016, 15:16:15 door Hillary »
Does the Hillary shimmy, pastes a Hillary sticker and got hot sauce in my bag swag- Met vriendelijke groet Hillary Clinton Secretary of State

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2016, 11:31:57 »
Ik erger me aan mensen die voordringen in een rij (en dan bedoel ik in het specifiek tijdens wintersport als mensen voordringen in de rij voor de skilift like hallo?? can u not??)
brb crying

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2016, 11:32:03 »

Misschien niet per se gewoonten.. maar:

- Smakken / met open mond eten
- Asociaal gedrag in het OV
- Afval op straat gooien
- Harde muziek aan in het openbaar
- Met zijn 2en (bijvoorbeeld) je eigen taal spreken terwijl je je onder een groep Nederlanders bevindt
- Voordringen
- Je niet aan de verkeersregels houden
- Boeren
- Etc. :")

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2016, 11:34:09 »
Wanneer mensen te traag stappen op het voetpad en dat ik letterlijk op straat moet lopen om hen voorbij te steken omdat ze mij niet doorlaten. Alsof zij niet voelen dat er iemand achter hen loopt.
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2016, 11:41:45 »
Mensen die met hun voeten bewegen of met hun benen trillen. En mensen die goor eten. En mensen die te dicht op je gaan staan, vooral als je ze niet kent.
doei doei lekkerding

7

• There's no way I was born to pay bills & die.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2016, 11:44:00 »
Mensen die met hun voeten bewegen of met hun benen trillen. En mensen die goor eten. En mensen die te dicht op je gaan staan, vooral als je ze niet kent.
Fuck
Maybe when things turn green again, it will be good to say you know me

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2016, 11:47:04 »
- Mensen die vies smakken, ik kan daar zó slecht tegen
- Mensen die in zowat elke zin die ze gebruiken 'kanker' zeggen, ik vind die mensen ook altijd ontzettend dom en pauperig overkomen
- Mensen die roken terwijl ze zwanger zijn

7

• There's no way I was born to pay bills & die.
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 februari 2016, 11:49:23 »
Ik haat het als mensen andere mensen aanstaren. Ik vind dat zo'n irritant iets om te observeren, ik snap gewoon niet waar je manieren zijn gebleven :')

(andere mensen kunnen dit zien als iets wat totaaaal niet asociaal is, maar in mijn ogen is dat wel heel asociaal idk why)
Maybe when things turn green again, it will be good to say you know me

Hillary

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 februari 2016, 12:13:25 »

it's-a me!
Does the Hillary shimmy, pastes a Hillary sticker and got hot sauce in my bag swag- Met vriendelijke groet Hillary Clinton Secretary of State

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 28 februari 2016, 12:16:24 »
Ranzig gedrag aan de eettafel: smekken, met open mond eten, boeren, neus snuiten aan tafel. Ranzige eters kan ik echt niet tegen. En ik word ook erg zenuwachtig als mensen die ik niet ken te dicht bovenop me staan of half op je schoot gaan zitten in het OV, terwijl er zat plek is. Personal space enzo.

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 februari 2016, 12:45:54 »
Als mensen in de trein gaan zitten eten. Vooral als ze dan nog smakken.
Heb best wel misofonie als het gaat om mensen die eten. Vind het altijd wel netjes om dat dan even in het tussenstukje te doen.

Ik heb stiekem de afgelopen week wel in het openbaar in mijn neus gepeuterd, maar ik was in Arizona waar de lucht heel droog was. Daarvoor had ik een allergie aanval gehad. Dus het moest er toch echt uit anders ging ik dood (':

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 28 februari 2016, 12:49:01 »
Als mensen in de trein gaan zitten eten. Vooral als ze dan nog smakken.
Heb best wel misofonie als het gaat om mensen die eten. Vind het altijd wel netjes om dat dan even in het tussenstukje te doen.

Ik heb stiekem de afgelopen week wel in het openbaar in mijn neus gepeuterd, maar ik was in Arizona waar de lucht heel droog was. Daarvoor had ik een allergie aanval gehad. Dus het moest er toch echt uit anders ging ik dood (':
überhaupt al die mensen met patat, pasta of nog erger döner met knoflook en alles. Die zooi stinkt!! Ik snap dat je honger hebt hoor, ik eet ook vaak een boterham of een stukje fruit in de trein maar ik stoor me er ook aan. Gisteren ook weer in de patatjes oorlog lucht gezeten.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 28 februari 2016, 12:51:20 »
OH en uit de beginpost: hondenpoep op straat of speelveldjes of waar dan ook buiten uitlaatstroken is zoooo ranzig. Mijn hond gaat naar de gemeentelijke uitlaatstrook of ik ruim het op. Het kuttige is dan ook nog dat ik soms weleens een opmerking krijg als ik mijn hond bij een boom laat plassen; 'Ruim je wel die stront van je hond op!!!!11!!!1'. Kan ik toch flink kwaad om worden. Loopt hier in de buurt ook een knakker met een mopshond en die laat zijn hond overal schijten.. Ik heb een Franse bulldog en dat is ongeveer hetzelfde formaat, dus daar word jij dan soms ook op aangekeken.

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 28 februari 2016, 12:52:06 »
Mensen die in mijn rug duwen als ik win een winkelrij staan. Dit zijn eigenlijk altijd oudere mensen.
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

honeybabe

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 28 februari 2016, 12:59:59 »
ik erger me aan mensen die in de trein iets gaan eten wat heel erg stinkt en ik erger me aan alle spam op het forum
whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop - BW

Layl

• **
  • انا القمر
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2016, 15:01:53 »
- Wanneer mensen hun vieze handen aan hun kleding afvegen.  :sick:  Überhaupt als mensen hun handen niet wassen na het eten, toiletbezoek etc.
- Als mensen gaan fluiten, ik vind dat op een of andere manier zo'n naar geluid.
- Mensen die te dicht bij mij komen; ik hoef jouw adem niet in mijn gezicht :').
- Smakken, boeren en winden laten in het bijzijn van anderen.
- Als die Amerikanen op YT die in elke zin 10x de woorden 'like' of 'literally' gebruiken.
- Mensen die niet aan persoonlijke hygiëne doen.
- Van die groepjes jongeren die met z'n allen midden op straat met hun fietsen gaan staan ''hangen'' en daardoor de hele weg blokkeren.
Filistin.

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 28 februari 2016, 15:09:19 »
Wanneer in je vriendengroep een koppel is die het niet kan laten om voortdurend te zoenen en zo. No respect.
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Hillary

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 28 februari 2016, 15:13:19 »
- Wanneer mensen hun vieze handen aan hun kleding afvegen.  :sick:  Überhaupt als mensen hun handen niet wassen na het eten, toiletbezoek etc.
- Als mensen gaan fluiten, ik vind dat op een of andere manier zo'n naar geluid.
- Mensen die te dicht bij mij komen; ik hoef jouw adem niet in mijn gezicht :').
- Smakken, boeren en winden laten in het bijzijn van anderen.
- Als die Amerikanen op YT die in elke zin 10x de woorden 'like' of 'literally' gebruiken.
- Mensen die niet aan persoonlijke hygiëne doen.
- Van die groepjes jongeren die met z'n allen midden op straat met hun fietsen gaan staan ''hangen'' en daardoor de hele weg blokkeren.

Dit hoor ik dus de hele dag op school. Bij mij op school studeren veel mensen uit het buitenland en als ze dan tegen elkaar praten hoor ik de hele tijd like, literally, sooooo etc. Echt irritant :')

FallenAngel

• Do what's best For You and Your Life.
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 28 februari 2016, 16:57:30 »
Mensen die geen respect hebben voor anderen.
Mensen die erg smakken onder het eten.
Mensen die populair doen en arrogant gedrag hebben.
Mensen die schelden of woorden zoals "fuck, kanker" in hun zin gebruiken.

Insouciance

• Oppermod
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #19 Gepost op: 28 februari 2016, 17:01:45 »
Ik erger me zo erg aan mensen die naar de nieuwe kassa rennen als er eentje open gaat. Dat zijn zo vaak de achterste mensen en dus helemaal niet de eerstvolgende uit de rij.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!
Ik ben geen moderator meer, maar de techniek van GS is erg langzaam met dat aanpassen

Purr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 28 februari 2016, 18:32:02 »
Mensen die op het laatste moment nog even hun auto achter een vrachtwagen vandaan gooien om in te halen, terwijl ik al 140 rijd op de linker baan om hun juist in te halen, waardoor ik dus vol in de ankers moet. Pleur toch op. Mafkezen.

Please_dont

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 28 februari 2016, 18:40:48 »
Als je tegen iemand praat en diegene gaat er doorheen praten. Heb het fatsoen om mij mijn verhaal af te laten maken, :fieuw:

Milou.

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2016, 21:51:10 »
Wanneer je in gesprek bent met iemand, je oplet en diegene recht in de ogen aankijkt, hij/zij je dan toch constant een tikje op je arm moet geven. Echt why?! Ik luister toch naar je.
elysian (adj.) beautiful or creative; divinely | tumblr.

random

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2016, 22:45:38 »
- Mensen die vies eten. Ik kan er gewoon chagrijnig van worden
- Meiden die je zó ontzettend arrogant aankijken
- Mensen die in elke zin kanker gebruiken

Ophelia

• Curiouser and curiouser.
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 29 februari 2016, 09:40:08 »
Mensen die hun vingers (en andere lichaamsdelen) elke 10 minuten knakken, gewoon niet doen iel
"If you don't know where you want to go, then it doesn't matter which path you take."