Auteur Topic: *-Officiele GTST topic-*  (gelezen 257311 keer)

L

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3250 Gepost op: 04 februari 2013, 20:52:05 »
Ik had het ook niet verwacht, maar ben er wel "blij" mee maargoed, nu is ze natuurlijk nog zwanger  :hamer:
Hoop wel dat ze er achter komen dat Mike ook achter het ongeluk van Jef zit!

Billieholiday

• Gast
« Reactie #3251 Gepost op: 07 februari 2013, 17:40:47 »
Ik ben blij dat Nuran gisteren eindelijk wat zei van dat gedrag van Jef (en Rik) zeg. Sowieso een beetje raar dat Jef ineens zo'n botte zeurkous is geworden, zo was hij eerst toch helemaal niet? Met z'n 'Nuran ruim jij die troep even op... Ruim het op Nuran ik vroeg het net ook al'..

Ben wel benieuwd hoe het nou gaat met de baby van Nina. Ik denk dat als de baby wordt geboren, hij/zij sowieso gezond is, maar ja waar laten ze Mikey dan :) Hopelijk verlaat hij Meerdijk voor de baby geboren wordt of zo en dan kunnen ze over een paar jaar hem weer introduceren als vader van Nina's kind die dan denkt dat Noud z'n vader is maar dat dus niet is :P
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2013, 18:54:47 door Billieholiday »

PureVision

• Bekijk profiel
« Reactie #3252 Gepost op: 08 februari 2013, 18:51:35 »
Ik snap echt werkelijk niets meer van Bing... Ik dacht gisteren 'Whuut?!', toen hij Lorena opeens zoende. En ik denk ook dat Nina haar kindje gezond ter wereld komt, maar hopelijk komt Mike daar nóóit achter.

Ladyana18

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3253 Gepost op: 10 februari 2013, 14:28:22 »
Zo jammer dat familie Sanders niet compleet is. Ik hoop echt dat Maxime snel ontmaskerd wordt!

Pippa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3254 Gepost op: 10 februari 2013, 15:53:56 »
[quote Hoop wel dat Nina toch het kindje nog laat weghalen, want dit is ook geen doen ze kan het toch nooit verborgen houden voor Mike, ze had deze keer toch echt moeten luisteren naar Ludo en Noud.
Hoop ook dat er toch nog boven water komt dat Mike gewoon gaatjes had geprikt in elk condoom..
[/quote]

Dat Nina het laat weghalen kan volgens mij niet meer, het was de laatste dag dat ze abortus kon plegen toch?

Ladyana18

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3255 Gepost op: 10 februari 2013, 20:15:47 »
[quote Hoop wel dat Nina toch het kindje nog laat weghalen, want dit is ook geen doen ze kan het toch nooit verborgen houden voor Mike, ze had deze keer toch echt moeten luisteren naar Ludo en Noud.
Hoop ook dat er toch nog boven water komt dat Mike gewoon gaatjes had geprikt in elk condoom..

Dat Nina het laat weghalen kan volgens mij niet meer, het was de laatste dag dat ze abortus kon plegen toch?

Ja, de laatste dag om het kind te laten weghalen is geweest. Ik vind het juist leuk hoe het nu is gelopen. Want ik denk dat Mike straks gaat vechten voor het kind, maar dat Ludo er alles aan gaat doen om dat tegen te houden (nadat hij de waarheid heeft verteld). Hierdoor worden Noud en Nina heel gelukkig met elkaar en het kindje. :) (Tenminste, ik hoop dat het zo gaat lopen.)

Hannelore

• Gast
« Reactie #3256 Gepost op: 11 februari 2013, 12:56:32 »
Ik vind Dansatoria er trouwens altijd vet saai uit zien haha. Echt tien mensen die daarbinnen en dat is dan hun 'succesvolle club'. :P

Samsungloverrr___

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3257 Gepost op: 11 februari 2013, 19:37:18 »
je kan nu gtst op je mobiel kijken voor meer informatie zie de site van gtst  :sex:

Billieholiday

• Gast
« Reactie #3258 Gepost op: 14 februari 2013, 17:37:02 »
Ik geloof dat je nu trouwens wel kan zien dat Sjors een beetje dikker is omdat ze zwanger is.. Ze draagt veel hele losse kleding of zwart zodat het niet zo opvalt, maar toch viel het me op :P

beautiful-made

• Bekijk profiel
« Reactie #3259 Gepost op: 14 februari 2013, 18:21:41 »
Ik geloof dat je nu trouwens wel kan zien dat Sjors een beetje dikker is omdat ze zwanger is.. Ze draagt veel hele losse kleding of zwart zodat het niet zo opvalt, maar toch viel het me op :P

Nou je het zegt, heb er nog helemaal niet zo opgelet! Ga ik vanavond eens doen
Every song ends,
but that's not a reason to enjoy the music

Billieholiday

• Gast
« Reactie #3260 Gepost op: 16 februari 2013, 08:40:52 »
Haha Nina voelt haar baby schoppen terwijl haar buik nog helemaal plat is :P Kunnen ze dat niet wat realistischer maken zeg..

Verder vind ik die scenes tussen Ludo en Janine superongemakkelijk. Ik hoop dat Maximes actie nog een keer uitkomt, maar dat zal wel niet..

beautiful-made

• Bekijk profiel
« Reactie #3261 Gepost op: 16 februari 2013, 14:21:08 »
Haha Nina voelt haar baby schoppen terwijl haar buik nog helemaal plat is :P Kunnen ze dat niet wat realistischer maken zeg..

Verder vind ik die scenes tussen Ludo en Janine superongemakkelijk. Ik hoop dat Maximes actie nog een keer uitkomt, maar dat zal wel niet..

Ze voelde hem bewegen toch ? Dat is iets anders dan schoppen! Een baby kun je al heel vroeg voelen bewegen!
Every song ends,

Billieholiday

• Gast
« Reactie #3262 Gepost op: 16 februari 2013, 15:35:53 »
Ze voelde hem bewegen toch ? Dat is iets anders dan schoppen! Een baby kun je al heel vroeg voelen bewegen!

Oh inderdaad ze zei bewegen, in mijn hoofd maakte ik er gelijk schoppen van :P

Maar goed, ze is nu al een behoorlijk aantal weken zwanger, dus ik denk wel dat ze in het echt nu al wat dikker zou zijn aangezien ze van zichzelf heel slank is. Maar ja het is maar een soap natuurlijk hihi..

beautiful-made

• Bekijk profiel
« Reactie #3263 Gepost op: 16 februari 2013, 17:42:35 »
Oh inderdaad ze zei bewegen, in mijn hoofd maakte ik er gelijk schoppen van :P

Maar goed, ze is nu al een behoorlijk aantal weken zwanger, dus ik denk wel dat ze in het echt nu al wat dikker zou zijn aangezien ze van zichzelf heel slank is. Maar ja het is maar een soap natuurlijk hihi..

Ja en dan zul je zien dat ze straks in ÉÉN keer heeeeel dik is en dan opeens bevalt ze , zoals gewoonlijk hahaha :P
Every song ends,

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #3264 Gepost op: 16 februari 2013, 19:15:34 »
Ik vind Sjoerd echt geniaal dronken spelen :'D
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3265 Gepost op: 16 februari 2013, 20:36:04 »

Hahaha inderdaad ik ging er helemaal stuk om gister!

Jamelia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3266 Gepost op: 17 februari 2013, 03:44:43 »
Als dat maar goed gaat :P

conchobar

• Bekijk profiel
« Reactie #3267 Gepost op: 17 februari 2013, 03:49:11 »
Ik erger me dood aan janine, ik had weken geleden al gezegd van prima ik ga maar dan kom ik niet meer terug.
I think that loneliness can be romantic

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #3268 Gepost op: 17 februari 2013, 07:54:49 »
Ik erger me dood aan janine, ik had weken geleden al gezegd van prima ik ga maar dan kom ik niet meer terug.

echt he,zeikwijf
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Rainbow

• Bekijk profiel
« Reactie #3269 Gepost op: 17 februari 2013, 10:46:09 »

Ja haha hij speelt echt goed. Echt grappig in dat bad haha.

Rainbow

• Bekijk profiel
« Reactie #3270 Gepost op: 17 februari 2013, 10:50:03 »

Ik ook, wat een zeikerd. Ik snap trouwens niet waarom Ludo die Maarten niet uit Duitsland haalt. Dan hebben ze toch meteen duidelijkheid over wat er is gebeurt.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #3271 Gepost op: 18 februari 2013, 06:21:11 »
Ik hoop ook dat Maxime's actie boven water komt, maar ja Maxime komt echt overal mee weg, persoonlijk vind ik dat het nu te lang duurt. Ludo moet ik een keer echt zien hoe Maxime is. En qua Janine, haal Maarten gewoon terug :') Dan weten we hoe het zit, als hij het nog wilt vertellen dan. En dat met Jef! Hahahaha! In het ziekenhuis: 'Ja, het is juist goed als u beweegt' Maar Jef wil dat niet :') Maar ik vind Rikki en Tim wel lief samen, dus hopelijk blijven ze samen. En Sjoerd, tja. Ik vind hem lachwekkend, ook toen ie ruzie had met Tim, en dat ie Tim duwde. Ik ben wel benieuwd naar vanavond, aangezien Sjoerd bezopen was, en in het bad lag etc.

CRYNOMORE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3272 Gepost op: 19 februari 2013, 20:17:37 »
Ik ook, wat een zeikerd. Ik snap trouwens niet waarom Ludo die Maarten niet uit Duitsland haalt. Dan hebben ze toch meteen duidelijkheid over wat er is gebeurt.

Yellow Fish

• Bekijk profiel
« Reactie #3273 Gepost op: 21 februari 2013, 18:56:44 »
Ik erger me ook aan die scènes tussen Ludo en Janine, echt belachelijk...  Ben ook benieuwd wat Lucas en Lorena nu van plan zijn met Wiet..

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #3274 Gepost op: 22 februari 2013, 03:53:55 »
HAHAHA. Hoe Lorena keek toen Mike zijn handdoek afdeed en volledig in zijn nakie voor d'r stond.