Auteur Topic: Keyboard/piano noten ABCDEFG vraagje!  (gelezen 699 keer)

TESSTARx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 november 2013, 12:54:43 »
Hooihey lezer,

Ik heb een keyboard gekocht. En eigenlijk ik weet waar de abc noten zitten. Ik kan alleen negens op internet vinden waar ik populaire liedjes kan vinden met noten. Ik zou het heel fijn vinden als een van jullie het misschien zou weten. Tegenwoordig probeer ik het via YouTube om het na te spelen. Dit lukt wel aardig maar kost veel tijd. Als iemand het weet please reageer!

Alvast bedankt,

Ps: ik wist niet zeker of ik op een andere categorie dit moes plaatsen maar het valt onder muziek dus ik dacht dan maar deze. Het spijt me ook alvast als dit forum er al was. Dan heb ik daar overheen gekeken.

Aeternum

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2013, 13:02:26 »
People are capable of all sorts of things under the right pressure.
Ask!

TESSTARx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2013, 14:11:05 »
http://www.letternoteplayer.com/all-songs.php :)
haha ow dankje, alleen ze zijn wel voor mij doen moeilijk haha ik dacht gwn makkelijk :$

Aeternum

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2013, 14:30:21 »
haha ow dankje, alleen ze zijn wel voor mij doen moeilijk haha ik dacht gwn makkelijk :$
ooohh, uhm maar je wil een beetje populaire liedjes? Die zijn allemaal best moeilijk..
People are capable of all sorts of things under the right pressure.
Ask!

Niceleanth.

• It always seems impossible until it's done.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2013, 14:45:34 »
onlinepianist.com
When life hands you lemons, find a really annoying guy with paper cuts and have a good laugh...

TESSTARx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2013, 20:49:18 »
Tyy! online pianist is heel handig. alleen kost veel tijd :p

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2013, 21:11:21 »
Er moet nog ergens hier een iets ouder keyboard topic lopen waarin veel meiden keyboards ed bespelen. Ik ben zelf liefhebster van electronische muziek (maar kan zelf niet spelen) Maar mijn ex vriend experimenteerde wel eens vaker met enkele van zijn vrienden op keyboards icm synthesizers om zo proberen muziek van oa Klaus Schulze, Synergy en Tangerine Dream na te spelen. Daarbij moest ik hun wel eens de helpende hand bieden als ze zelf ''handjes tekort'' kwamen.

Zou wel eens graag geluidsfragmenten willen horen van jullie muzikale kwaliteiten.  :blush:

`littlecherrygirl'

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 december 2013, 20:34:57 »
download de app pc chord hier staan de akkoorden op voor keyboard/piano  zo kan je die leren en die gaan gelijk met noten

als je dan naar www.ultimateguitar.com gaat daar staan alle populaire liedjes met akkoorden erboven en dan kan je zo die liedjes spelen:)