Auteur Topic: Het officiële anime/manga topic  (gelezen 62646 keer)

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1150 Gepost op: 23 mei 2017, 12:59:32 »
^oeh als het weer slecht weer is begin ik ook maar met de manga denk ik :')

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1151 Gepost op: 23 mei 2017, 16:12:33 »
Hoe bedoel je?? ^

Tjah, Als ik zie hoe 'ver' de anime achterstaat (niet aanvallend bedoeld ofz)
en hoever de manga staat, dan denk ik dat we pas seizoen 4 ofz zullen weten wat er in de kelder is gevonden (of althans dat ze het bereiken)

er is nogal veel info in de laatste manga maar goed,
Zoals we allemaal weten, er kan informatie zijn maar het kan evengoed 'gelogen' zijn of door de verkeerde persoon verteld etc :')

Ach ja, Er kan nog vanalles gebeuren. Fingers crossed voor de volgende manga :D

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1152 Gepost op: 23 mei 2017, 17:45:51 »
^ik bedoel dat ik benieuwd ben naar de manga maar dat ik het nu te mooi weer vind om er aan te beginnen

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #1153 Gepost op: 30 mei 2017, 08:01:54 »
Ik zou me best wel willen verdiepen in anime/manga, maar ben echt een ontzettend noob. Ik ken pokemon, avatar en death note, maar verder zou ik echt geen flauw idee hebben waar ik zou moeten beginnen!

Iemand misschien tips voor anime/manga die ik zou kunnen lezen/kijken?
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1154 Gepost op: 30 mei 2017, 10:57:40 »
^Tokyo ghoul (vooral de manga!), Noragami Aragoto, Akame ga kill, attack on titan, Shokugeki no soma, Owari no seraph, hunter x hunter 2011, Bleach.

Dat zijn vooral die ik sowieso allemaal gezien heb, en van aantal heb ik de mangas gelezen/ben ik aan het lezen

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1155 Gepost op: 30 mei 2017, 16:50:27 »
Noragami is inderdaad echt superleuk! Ik ben op het moment ook weer geobsedeerd met de Tokyo Ghoul (:Re) manga haha, ik hou echt van de personages en de stijl die Ishida ondertussen ontwikkeld heeft. Kiseijuu valt min of meer in dezelfde categorie, dat is ook echt een aanrader.
Death Parade en Boku dake ga Inai Machi (Erased) zijn ook echt heel goed, maar wat minder actie en ze zijn niet bepaald luchtig. Allebei hebben een nogal grote rol voor ehm, dode mensen :')

Of als je juist iets anders wil dan de meeste dingen hierboven is bijvoorbeeld Akatsuki no Yona of Gekkan Shoujo Nozaki-kun ook heel leuk. Een keer wat anders dan alle shounen en seinen haha. (Wat genres en nieuwe series zoeken betreft is MyAnimeList trouwens je beste vriend)
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | To write with a broken pencil is pointless.

Gunter

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1156 Gepost op: 30 mei 2017, 18:33:34 »
Wat is een goede website om manga te lezen? Wil er ook graag eens een keer aan beginnen :)

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1157 Gepost op: 31 mei 2017, 09:32:00 »
Ik lees op gomymanga

Cookiedough

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1158 Gepost op: 01 juni 2017, 21:40:18 »
Ik zou me best wel willen verdiepen in anime/manga, maar ben echt een ontzettend noob. Ik ken pokemon, avatar en death note, maar verder zou ik echt geen flauw idee hebben waar ik zou moeten beginnen!

Iemand misschien tips voor anime/manga die ik zou kunnen lezen/kijken?

Wat voor genre's vind je leuk?

Snowi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1159 Gepost op: 02 juni 2017, 10:45:46 »
Iemand die [font=Tahoma]Fukumenkei Noise[/font][/size] kijkt?
https://www.facebook.com/snowiphotography/
Grafisch ontwerp ~ Web designer

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #1160 Gepost op: 03 juni 2017, 15:59:09 »
^
Ikke!
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Snowi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1161 Gepost op: 04 juni 2017, 21:26:22 »
Nice! Wat vind je ervan tot nu toe? :)

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #1162 Gepost op: 04 juni 2017, 21:31:14 »
^
Leuk, al is de mc wel een beetje irritant af en toe, en je moet tegen erg awkward gezang kunnen.
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Snowi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1163 Gepost op: 04 juni 2017, 23:07:48 »
Haha ben het met je eens :P Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering, want wil wel weten wie ze kiest ^_^

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #1164 Gepost op: 07 juni 2017, 20:34:27 »
Wat voor genre's vind je leuk?
Nouja ik heb dus nog nooit echt anime gekeken, dus geen idee wat ik daarin leuk vind. Maar normaal gesproken hou ik best wel van scifi en avontuurlijke dingen als je begrijpt wat ik bedoel ;)
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #1165 Gepost op: 21 augustus 2017, 20:41:31 »
Ik ben sinds kort weer anime aan het kijken. Vind het altijd lastig om een anime te vinden die ik echt leuk vind, vaak haak ik na 3 of 4 afleveringen af. Maar ben nu Kimi ni Todoke aan het kijken, een shoujo anime, en hij is zooo leuk.
Ik hou normaal niet echt van cute en fluffly teenage romance anime's maar deze is echt een aanrader voor degene die hem nog niet hebben gezien.

Leuke en boeiende characters, niet van die liefde waar ze elkaar net kennen en 3 dagen later al helemaal verliefd zijn, de art vind ik prachtig en vooral een goed verhaal.

Dus als je van shoujo anime houd, ga Kimi ni todoke kijken!
tumblr| GFriend & K.A.R.D ♥ |

iDork

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1166 Gepost op: 22 augustus 2017, 20:32:41 »
^ Kimi ni Todoke vond ik helemaaaal geweldig <3 Echt een feel good anime.

Als je iets soortgelijks wil kijken, raad ik je Lovely Complex aan. Das ook een shoujo en heeft ook comedy & romance~

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #1167 Gepost op: 23 augustus 2017, 10:10:25 »
^ Kimi ni Todoke vond ik helemaaaal geweldig <3 Echt een feel good anime.

Als je iets soortgelijks wil kijken, raad ik je Lovely Complex aan. Das ook een shoujo en heeft ook comedy & romance~

Ik was maandag begonnen en vandaag al de laatste aflevering gezien van Kimi ni Todoke. Ik vond het ook echt een hele leuke anime.

Dankjewel voor je aanbeveling :) Ik zet hem op mijn to watch list. Ik ben nog redelijk nieuw met het kijken van anime dus ga animes van allerlei genres kijken om te kijken wat ik het leukst vind. Shoujo word sowieso een genre wat ik heel leuk vind en meer van ga kijken!
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2017, 12:16:59 door PINKMAN »

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #1168 Gepost op: 23 augustus 2017, 10:13:14 »
Ik ga nu aan Sword Art Online beginnen , hoor daar heel veel positieve verhalen over en lijkt me een heel leuk verhaal :)

demigodess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1169 Gepost op: 12 oktober 2017, 19:37:03 »
Hallo dames, ik behoor tot een girls only anime discord en ben benieuwd of jullie interesse hebben om te joinen. is wel engels only

https://discord.gg/4smGZuB