Auteur Topic: Gratis Moordvrouw terugkijken  (gelezen 23031 keer)

hockeychickx

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 maart 2012, 17:46:57 »
Hoii,

Ik had hier al eerder een topic over; wie weet waar ik GRATIS moordvrouw terug kan kijken?
Daarna werd mijn topic gesloten omdat iemand ene site had geplaatst, maar daar moest je ook voor betalen, dus heb ik een nieuw topic gestart.

Frogger

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2012, 17:53:22 »
Youtube, uitzending gemist, rtl xl. Jezus man, google eens. :'D
miauw

NikkiMouse

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2012, 18:07:43 »

Youtube, uitzending gemist, rtl xl. Jezus man, google eens. :'D

Misschien zelf even Googlen voor je zo'n achterlijk antwoord geeft? Youtube staat het niet op, uitzending gemist gaat om de publieke omroep en niet de commerciële zenders en op RTL Gemist moet je ¤1,30 per aflevering betalen.
“When your heart is in your dream, no request is too extreme”   ― Jiminy Cricket  ♥ / was chanelchique!

NikkiMouse

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2012, 18:08:25 »
@TS

Je hebt pech, want dat kun je niet. De enige mogelijkheid om Moordvrouw terug te kijken is door middel van te betalen op RTL Gemist.
“When your heart is in your dream, no request is too extreme”   ― Jiminy Cricket  ♥ / was chanelchique!

Sokkie23

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2012, 18:08:33 »
uitzending gemist staat het niet bij en alle topics die hier bestaan kun je ook googlen, ik zeg niet dat dit geen onzinnig topic is maar ik vindt het ook onzin dat overal neer wordt gezet google eens, want ja ik google eerst ook mijn vraag en als ik het niet kan vinden vraag ik het ook hier

Misschien moet iemand een topic openen voor vragen waar je niet een apart topic voor wilt maken.

NikkiMouse

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2012, 18:10:18 »

uitzending gemist staat het niet bij en alle topics die hier bestaan kun je ook googlen, ik zeg niet dat dit geen onzinnig topic is maar ik vindt het ook onzin dat overal neer wordt gezet google eens, want ja ik google eerst ook mijn vraag en als ik het niet kan vinden vraag ik het ook hier

Misschien moet iemand een topic openen voor vragen waar je niet een apart topic voor wilt maken.

Maak alsjeblieft in het vervolg gebruik van goede interpunctie. Just saying.

En dat jij eerst je vraag Googled, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. Het gros van de topics die de laatste tijd geopend worden zijn namelijk met vraagstellingen die heel makkelijk zelf beantwoord kunnen worden door middel van Google. Maar de kindertjes zijn te lui.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2012, 18:11:31 door chanelchique »

Jamie

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 26 maart 2012, 18:25:21 »
Volgens mij kan dat niet, is sowieso altijd moeilijk met nederlandse series.

@chanelchique: Wat is er nu weer mis met haar interpunctie...?
27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.

Opblaaskrokodil

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 26 maart 2012, 18:26:06 »
ik heb de afleveringen gedownload via torrents !
het kan dus wel alleen moet je er verstand van hebben van hoe je download met torrent.
Ik ben opblaasbaar, jij lekker niet he .. ? Verkooptopic.

Frogger

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 26 maart 2012, 18:28:21 »
@chanelchiqe
Slechte dag gehad? :'D
miauw

no it's okay

• Toezicht
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 26 maart 2012, 18:29:14 »

@chanelchiqe
Slechte dag gehad? :'D

In dat geval is haar hele leven een slechte dag
*stiekem doe ik je shirt ook uit* ask.fm fitblr

Jowie

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 26 maart 2012, 18:38:48 »

[...]

In dat geval is haar hele leven een slechte dag

!! Ben normaal niet zo van mensen bekritiseren maar in mijn tijd hier heb ik wel vaker van die typische negatieve figuren voorbij zien komen en ben er nu wel een beetje klaar mee.
@chanel Je geeft inderdaad gewoon advies maar die manier waarop laat mensen zich gelijk aangevallen voelen waardoor ze je advies niet serieus nemen. Als je advies wilt geven doe het dan op een manier waar mensen wat aan hebben.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2012, 18:39:22 door Snoeszepoes »

xBlondmeisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 27 januari 2013, 16:04:00 »
wil je de 1e aflevering kijken ga dan gwn naar www.youtube.nl en dan moordvrouw. ( de erxtra lange)

Of wil je liever de 2e 3e en 4e aflevering kijke ga dan naar www.hebikietsgemist.nl  :bounce:

Michelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 02 februari 2013, 13:19:10 »
Ik kijk ook altijd moordvrouw en het is inderdaas vervelend dat je moet betalen op rtlxl, daarom downloandde ik de afleveringen met torrentz alleen nu zetten ze er geen nieuwe afleveringen meer op : (

Maar nu kan ik het dus weer kijken, bedankt voor je tip @[font=Helvetica Neue]xBlondmeisje[/font]

144541

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 05 mei 2013, 12:04:58 »
bij NL series van rtl moet je meestal betalen, daarom ga ik altijd naar http://www.hebikietsgemist.nl. Daar kijk ik het altijd terug en hoef je niet te betalen.

Undefeated♥

• Family don't end with blood
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 05 mei 2013, 12:07:11 »
wil je de 1e aflevering kijken ga dan gwn naar www.youtube.nl en dan moordvrouw. ( de erxtra lange)

Of wil je liever de 2e 3e en 4e aflevering kijke ga dan naar www.hebikietsgemist.nl  :bounce:

waarom up je dit topic?..
'Death to normalcy'- Misha Collins'I'm proud of us' - Dean WinchesterSPN vs Girly ♥ Jensen meisjes zijn awesome x

Curiosityy

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 05 mei 2013, 13:09:12 »
Oud topic, slotje.
Ik blog over fashion & fotografie op Droomroos.
Wil je €10 korting op een Simyo abonnement? Koop 'm via mij!