Auteur Topic: Algemeen 'online films/series kijken' topic!  (gelezen 217292 keer)

Saar

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #400 Gepost op: 16 mei 2013, 22:16:37 »
1channel.ch
Ideaal!

SmileToYourLife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #401 Gepost op: 17 mei 2013, 16:33:08 »
In dit forum worden allemaal linkjes enzo genoemd en ik heb er ook een paar geprobeerd. Maar heel eerlijk gezegd: Ik snap er niks van... Kan iemand mij misschien specifiek uitleggen hoe je dan een online film gratis kijkt/download zonder gegevens etc. (Het liefst met Nederlandse ondertiteling als het kan) Alvast bedankt :)

UnicornInTheHouse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #402 Gepost op: 18 mei 2013, 00:25:22 »
In dit forum worden allemaal linkjes enzo genoemd en ik heb er ook een paar geprobeerd. Maar heel eerlijk gezegd: Ik snap er niks van... Kan iemand mij misschien specifiek uitleggen hoe je dan een online film gratis kijkt/download zonder gegevens etc. (Het liefst met Nederlandse ondertiteling als het kan) Alvast bedankt :)

Op zo'n sites zoals http://1channel.ch kun je gewoon gratis films kijken, zonder te download o.i.d, maar het is wel zonder Nederlands ondertiteling. Je zoekt gewoon een film/serie en dan zie je allemaal links (versies) (popup ads kun je trouwens gewoon wegklikken) , persoonlijk vind ik 'Sockshare' of 'Putlocker' wel fijne, dat is meestal de versie met zo'n ster. Uiteindelijk kies je gewoon een versie en dan kan je kijken! Heel makkelijk en fijn.

Wil je films met Nederlandse ondertiteling denk ik toch dat je beter torrent kunt gebruiken, ik heb een macbook en 'k gebruik Vuze,  'k vind persoonlijk dat dat ook goed werkt :)

Succes x

Lola

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #403 Gepost op: 18 mei 2013, 17:54:44 »

Ik zat ook met het probleem dat ik graag films wou zien met een nederlandse ondertiteling, alle linkjes die hier worden gepost zijn allemaal engels, dus ik had de hoop al opgegeven, tot ik dus de site www.thepiratebay.is gevonden had. voor die site moet je wel utorrent hebben, die kun je downloaden op deze site: www.utorrent.com, die is betrouwbaar dus vandaar dat ik hem ook daar gedownload heb. gewoon op downloaden klikken enzv en je hebt hem binnen no time. Daarna kun je dus naar the piratebay gaan, daar moet je in de zoekbalk de film intypen die je graag wilt, daarachter zet je : NL of Dutch subs, sommige films staan er niet op hoor, maar de meeste films wel! ideaal :), dan klink je dus op de film waar NL of Dutch subs achter staat en klik je op Get this torrent dan opent hij vanzelf Utorrent en begint hij als het goed is met downloaden, na ongeveer een half uur ofzo is hij klaar en kun je hem kijken via VLC mediaspeler, als je dat programma nog niet hebt kun je die hier downloaden:  http://www.vlcmediaplayer.nl/, als je de film gezien hebt raad ik je wel aan om hem daarna weer te verwijderen want het is wel een aardig geheugen, en zonde van je computer/laptop als hij traag wordt. Succes! ;)

SmileToYourLife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #404 Gepost op: 19 mei 2013, 12:36:41 »
Bedankt voor de reacties. Jammer genoeg is thepiratebay bij mij geblokkeerd(?) Maar ik heb zelf al een nieuwe site gevonden :)
Jammer genoeg zonder Nederlandse ondertiteling en sommige van slechtere kwaliteit, maar je kan er films op kijken en er komt geen reclame tevoorschijn als je ergens op drukt :D http://watch32.com/

Treacherous

• Bekijk profiel
« Reactie #405 Gepost op: 19 mei 2013, 15:39:43 »
Hi, ik zoek een site waar ik gratis the Vampire Diaries kan terugkijken zonder een account hoeven aan te maken en het liefst ook zonder downloaden...
Alvast bedankt!
“Being fearless isn't being 100 percent not fearful. It's being terrified and jumping anyway.”
― Taylor Swift

LOVEISREDBULL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #406 Gepost op: 19 mei 2013, 17:27:55 »
Voor de mensen die nog leuke series zoeken om te volgen:

1) Suits (!)
2) Penoza
3) Pretty little liars

BadKid

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #407 Gepost op: 20 mei 2013, 20:23:51 »
Weet iemand waar je The Great Gatsby kunt bekijken/downloaden?  :)
Heb 'm al gezien in de bios, maar wil 'm ook op mijn laptop zien.

bestsummerlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #408 Gepost op: 20 mei 2013, 20:37:24 »
waar kan ik het nieuwe seizoen van Geordie Shore kijken?:D

Smileyface

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #409 Gepost op: 20 mei 2013, 23:13:51 »
Hebben jullie www.btvguide.com al geprobeerd? Dit is de nieuwe versie van www.watchseries.eu . Ik vind dit zelf een superfijne site, en ik kijk nogal wat series.. Je moet dan eventjes gorillavid  bij de links aanklikken, die is gratis en doet het praktisch altijd(is niet heeeel top kwaliteit), maar het voldoet prima bij mij!
Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

Insouciance

• Global Moderator
  • Oppermod
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #410 Gepost op: 20 mei 2013, 23:17:23 »
http://www.free-tv-video-online.me/

Is bij meer mensen deze site compleet leeg?
Want als deze site ermee stopt, ga ik even keihard op de grond liggen huilen
BLOG   | |   TUMBLR   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Hopey

• Fish fingering your custard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #411 Gepost op: 20 mei 2013, 23:20:42 »
Voor series gebruik ik altijd deze site: http://watchseries.lt/ Vooral de links naar Gorillavid zijn heel handig, die laden supersnel :)
Eg har ingen kontroll på om eg er våken eller sover | Called up to listen to the voice of reason and got his answering machine.

Achilles

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #412 Gepost op: 20 mei 2013, 23:28:37 »
Hebben jullie www.btvguide.com al geprobeerd? Dit is de nieuwe versie van www.watchseries.eu . Ik vind dit zelf een superfijne site, en ik kijk nogal wat series.. Je moet dan eventjes gorillavid  bij de links aanklikken, die is gratis en doet het praktisch altijd(is niet heeeel top kwaliteit), maar het voldoet prima bij mij!
ik zie alleen reclame, kan geen series vinden ofzo?
hmm er komt wel weer iets nieuws joh  :goodman:
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Achilles

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #413 Gepost op: 20 mei 2013, 23:29:07 »
tnx voor de tip!
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

THEONEANDONLY

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #414 Gepost op: 21 mei 2013, 07:48:42 »
Ben opzoek naar een spannende serie weet iemand wat?

Miss.Herondale

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #415 Gepost op: 21 mei 2013, 12:39:15 »
Hi, ik zoek een site waar ik gratis the Vampire Diaries kan terugkijken zonder een account hoeven aan te maken en het liefst ook zonder downloaden...
Alvast bedankt!

Mijn website is een optie :)
www.vampirediariesreview.nl

Xx Lotte, beheerster Vampire Diaries Review
“Sometimes, when I have to do something I don't want to do, I pretend I'm a character from a book. It's easier to know what they would do.”
~ Will Herondale, Clockwork Angel

BadKid

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #416 Gepost op: 22 mei 2013, 13:55:20 »
Weet iemand waar je The Great Gatsby kunt bekijken/downloaden?  :)
Heb 'm al gezien in de bios, maar wil 'm ook op mijn laptop zien.

Niemand die het weet?  :(  Want ik heb van alles gedownload, maar krijg allemaal nepbestanden.

Reese

• Bekijk profiel
« Reactie #417 Gepost op: 22 mei 2013, 18:29:13 »
kan iemand mij helpen please ik word namelijk echt gek van mijn computer. ik installeer steeds programma's op mijn computer zoals de utorrent en nieuwe adobe flasplayer enzo en dan heb ik het programma nodig hé en dan krijg ik berichtje van ja is geinstalleerd als ik dan iets open waar ik dus die programma voor nodig heb staat er van ja download nu dit en dat terwijl ik dat al gedaan heb. :hamer:  OOk als ik in die lijst kijk met programma's staan ze er helemaal niet op terwijl alle installaties gewoon voltooid zijn..ik begrijp er echt niks van

AMMA

• it's a metaphor
    • Bekijk profiel
« Reactie #418 Gepost op: 22 mei 2013, 19:12:48 »
iemand die online hollywood heights online kijkt!? al die sites werken bij mij niet :hamer:
I need a hug or 8 shots of wodka, please. ΔTumblr||VerkoopΔ

BadKid

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #419 Gepost op: 22 mei 2013, 22:21:58 »
iemand die online hollywood heights online kijkt!? al die sites werken bij mij niet :hamer:
je moet gewoon torrents zoeken meid, dan moet je wel eerst het programma bittorent downloaden en dan naar de file zoeken dus bijvoorbeeld : hollywood heights s01e01,
als het je onduidelijk is, stuur me maar een berichtje  :)

Atreyu

• Bekijk profiel
« Reactie #420 Gepost op: 22 mei 2013, 23:32:12 »
http://www.free-tv-video-online.me/

Is bij meer mensen deze site compleet leeg?
Want als deze site ermee stopt, ga ik even keihard op de grond liggen huilen
Hoe bedoel je leeg? Want ik kijk er Game of Thrones, werkt gewoon...
I'm not dumb, I'm just choosing not to be smart at the moment
www.jessetour.tumblr.com

xDepulso

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #421 Gepost op: 25 mei 2013, 20:42:09 »
online Iron man 3 kijke?

Rabbitje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #422 Gepost op: 25 mei 2013, 21:32:16 »
Wie heeft er nog tips voor leuke online series. Ik ben op zoek naar series zoals Hollywood Heights of New Girl (niet deze dus, die heb ik al gezien, maar zo'n soort serie).

Riley

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #423 Gepost op: 25 mei 2013, 23:32:07 »
Er is een nieuwe manier van films kijken. Tegenwoordig kan je gewoon films met ondertiteling kijken op je desktop. Dit is helemaal gratis. Ik heb vandaag een nieuwe facebook pagina gevonden waar je gewoon een video player kan downloaden naar je desktop en films en series gratis streamen naar je desktop.

Ik kwam vandaag de facebook pagina gevonden toen ik op een linkje drukte op de site Online films kijken (http://online-filmskijken.blogspot.nl). Via deze site kwam ik de facebook pagina tegen (https://www.facebook.com/onlinefilmkijken)

Op de facebook pagina vind je 3 video's die uitleggen wat deze Video player eigenlijk is en hoe je het kan gebruiken om gratis nieuwe films en series te kijken.

Ik heb inmiddels de video player gedownload en heb al Fast & Furious 6 gekeken. Gaaf man. Probeer het eens. Het is gratis dus wat wil je nog meer:)

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #424 Gepost op: 29 mei 2013, 18:47:31 »
doet movie2k.to 't bij meer mensen niet? :(
she stood in the storm, and when the wind did not blow her away, she adjusted her sails