Auteur Topic: Pokémon GO!  (gelezen 117677 keer)

Luigi

• Bekijk profiel
« Gepost op: 07 juli 2016, 19:01:16 »
Hi ladies!

Wie van jullie zit er ook op Pokemon Go te wachten? Hij is nu in testfase gegaan in enkele landen, om te kijken of de server het houd en steeds meer landen worden daar aan toegevoegd (nu nog beta fase.) het is onbekend wanneer deze in Nederland gaat komen, maar zal niet lang meer duren :-).

Voor welke team kies jij? Rood, blauw of geel?

Hou hier elkaar op de hoogte!
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 juli 2016, 19:02:45 »
Omg ik ben constant de appstore aan het verversen  :fieuw:

Kan echt niet wachten. En lijkt me best lachen als alle GS meiden in hetzelfde team gaan haha
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 juli 2016, 19:05:39 »
Omg ik ben constant de appstore aan het verversen  :fieuw:

Kan echt niet wachten. En lijkt me best lachen als alle GS meiden in hetzelfde team gaan haha

Je kunt hem via een omweg downloaden. Het duurde even, maar er zat zojuist een Weedle in mijn muur xD

FallenAngel

• Do what's best For You and Your Life.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 juli 2016, 19:06:10 »
Ik heb hem vanochtend geïnstalleerd! (woon in Amerika) Heb een charmander gevonden in mijn huis xD haha echt leuk gemaakt.

FallenAngel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 juli 2016, 19:08:14 »
Je kunt hem via een omweg downloaden. Het duurde even, maar er zat zojuist een Weedle in mijn muur xD

Daar moet je wel mee uitkijken! Er zijn geruchten dat je geband kunt worden als je hem via een omweg download en hij is nog niet verkrijgbaar in jou land.

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 juli 2016, 19:14:41 »
Ja dat heb ik inderdaad ook gehoord. Dus ik wacht gewoon geduldig haha.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Piglet

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 07 juli 2016, 19:14:55 »
Ik zit ook te wachten, maar heb het voor de rest niet echt bijgehouden. Wat is het verschil tussen team rood, blauw en geel? De starters?

Falathiel

• Global Moderator
  • Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 juli 2016, 19:18:06 »
Zal wel een betaalde app worden denk ik?
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

FallenAngel

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 juli 2016, 19:19:29 »
Zal wel een betaalde app worden denk ik?

Waarschijnlijk bepaalde dingen die je moet kopen ofzo. Maar gewoon rond lopen etc en pokemon vinden/vangen is gratis.

Jughead

• It's called necrophilia, Reggie. Can you spell it?
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 juli 2016, 19:24:00 »
Ik zit ook te wachten :)
Het lijkt me zo leuk dat als je naar de wc loopt er ineens een charmander in je bad zit :')
In case you haven’t noticed, I’m weird. I’m a weirdo. I don’t fit in. And I don’t want to fit in. Have you ever seen me without this stupid hat on? That’s weird."Iemand ooit zo sexy zien zoenen?? // ik was Carmenneke

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 juli 2016, 19:24:13 »
Volgens mij is het idee wel echt dat je ook als je niet betaalt het gewoon prima te spelen is. De in-game purchases zijn echt een soort bonus.

En je kunt zo'n soort armband kopen die dan in verbinding staat met je telefoon en je onderweg vertelt wanneer je een pokémon tegen komt haha

FallenAngel

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 juli 2016, 19:41:40 »
Ik zit ook te wachten :)
Het lijkt me zo leuk dat als je naar de wc loopt er ineens een charmander in je bad zit :')

Er zat een charmander in mijn woonkamer en een eevee bij de overburen maar daar ga ik niet naartoe lopen haha. Maar ik ga het denk niet veel spelen, want je batterij gaat wel snel leeg.

Insouciance

• Oppermod
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #12 Gepost op: 07 juli 2016, 19:56:23 »
Ik snap er vooral echt de ballen van, haha.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 juli 2016, 20:29:46 »
Ik zit ook te wachten, maar heb het voor de rest niet echt bijgehouden. Wat is het verschil tussen team rood, blauw en geel? De starters?

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 juli 2016, 20:57:49 »
Ik zit ook te wachten! Snap alleen dat team gebeuren niet.

FallenAngel

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 juli 2016, 20:57:56 »

Als je trainer level 5 wordt en je naar een Gym gaat wordt je automatisch gevraagd in welk team je wilt; Rood, Blauw of Geel. Deze teams functioneren als een soort factie. Je kunt samen met je team een bepaald gebied veroveren en je moet ervoor zorgen dat jou pokémon sterker zijn dan die van de anderen. Als je dat lukt krijg je voor de hoeveelheid veroverde grond een bepaalde hoeveelheid pokécoins om te gebruiken in de winkel.

xMariposa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 juli 2016, 22:43:40 »
Ik heb het gedownload maar hij laad hem nog niet erg goed.
Never forget the things that make you smile!  https://www.facebook.com/Bibis.accessoires

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 07 juli 2016, 23:05:23 »
Spel is ook in een testfase geloof ik. Ik heb hem verwijderd doordat hij echt bleef laggen bij mij.

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 07 juli 2016, 23:23:24 »
Ik ben er wel benieuwd naar, heb er wel al iets van voorbij zien komen via Facebook (mensen die het dus via een omweg hebben).
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 07 juli 2016, 23:27:25 »
Ik heb getwijfeld of ik dit topic aan moest maken maar ik dacht nah, het forum is zo dood, maar yaaaay!
Ik ben vandaag een uur op pad geweest en heb inmiddels +40 Pokémon gevangen :')

Ik ben nu level 5 (bijna 6) en er zit een gym twee straten verderop, dus ik ga er zo even heen lopen. Bij mij in de buurt woont niet heel veel spul, dus ik denk dat het niet een enorme strijd gaat worden om die gym ahah.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 07 juli 2016, 23:30:03 »
Overigens is hij niet meer in test-fase hoor. 30 juni is de beta gestopt, de landen waar hij nu verkrijgbaar is, en je dus ook met het .apk bestand gebruik van kan maken, is de officiële versie.
Maar doordat dat dus nu al online staat, crashen de servers constant omdat het te druk is.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 07 juli 2016, 23:33:58 »
En over het betalen, om even een idee te geven: 20 Pokéballs kosten 99 cent. Als je het echt zwaar fanatiek doet, begrijp ik wel dat je Pokéballs zou kopen, maar het is niet noodzakelijk. Je krijgt bij elke level up namelijk een aantal nieuwe Pokéballs en de Pokestop punten die door de hele wereld zitten leveren ook items op. Je hebt ook nog dingen als incense, waarmee je Pokémon lokt en dingen zoals je backpack of Pokémon ruimte uitbreiden waar je voor kan betalen, maar de basis is 250 Pokémon dus duurt wel eventjes voor je dat flink vol hebt.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 08 juli 2016, 00:42:00 »
Ik heb het gedownload, maar snap er nog niet heel veel van. :')
Ga morgen wel even uittesten haha

Piglet

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 08 juli 2016, 01:02:55 »
Als je trainer level 5 wordt en je naar een Gym gaat wordt je automatisch gevraagd in welk team je wilt; Rood, Blauw of Geel. Deze teams functioneren als een soort factie. Je kunt samen met je team een bepaald gebied veroveren en je moet ervoor zorgen dat jou pokémon sterker zijn dan die van de anderen. Als je dat lukt krijg je voor de hoeveelheid veroverde grond een bepaalde hoeveelheid pokécoins om te gebruiken in de winkel.

Cool! Bedankt voor de uitleg. Het klinkt echt leuk.

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 08 juli 2016, 01:03:11 »
De hoeveelheid pokestops hier in de buurt <3 Ik kan er 2 bereiken vanaf mijn bank en ik heb ook al een stuk of 5 Pokémons vanaf mijn bank gevangen. Als het morgen lekker weer is, ga ik rond lopen in de stad om Pokémons te vangen :')
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.