Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Netflix Hermes  (gelezen 1749 keer)

Demure

• Bekijk profiel
« Gepost op: 10 april 2017, 16:30:15 »
Hi! Netflix is dus nu op zoek naar mensen die ondertitelingen willen vertalen. Als je je hiervoor wil aanmelden moet je een online examen doen om te kijken of je geschikt bent; https://tests.hermes.nflx.io/

Alleen je moet hier dus allerlei info invullen en ook je telefoonnummer, en dan krijg je een Hermes code. Alleen het lukt mij maar niet om de code te krijgen.. Weet iemand hoe dit komt?

Ik denk dat ik mijn telefoonnummer verkeerd invul. Je mot je mobiele nummer with country and area code. Ik heb gewoon 00316... gedaan, klopt dit?
Oh, the places we'll see.

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2017, 16:36:26 »
Ja, dat klopt als het goed is. Ik weet niet hoelang geleden je het hebt gedaan? Bij mij duurde het wel 12 uur eer dat ik de code kreeg.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Ihme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2017, 16:41:45 »
Precies hetzelfde probleem, en als ik naar de helpdesk mail, geven ze me een directe link naar de test die je dan moet doen, terwijl ik nog zo had gezegd dat ik die code überhaupt nog niet ontvangen had, dus dan kan ik die test ook nooit doen :hamer:

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2017, 16:42:57 »
Ja, dat klopt als het goed is. Ik weet niet hoelang geleden je het hebt gedaan? Bij mij duurde het wel 12 uur eer dat ik de code kreeg.
Al een week terug haha! Heb het 3x geprobeerd, ook met het nummer van mijn moeder maar dat werkt ook niet..

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2017, 16:43:26 »
Precies hetzelfde probleem, en als ik naar de helpdesk mail, geven ze me een directe link naar de test die je dan moet doen, terwijl ik nog zo had gezegd dat ik die code überhaupt nog niet ontvangen had, dus dan kan ik die test ook nooit doen :hamer:
Raar he! Ik heb ook gemaild maar ze reageren niet op mijn mailtje.

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 april 2017, 16:50:08 »
Oh ik heb net opnieuw de enquete ingevuld en heb echt net het Hermes nummer ontvangen :D

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 april 2017, 16:53:18 »
Fijn dat het is gelukt!
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Ihme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 april 2017, 18:44:56 »
Oh ik heb net opnieuw de enquete ingevuld en heb echt net het Hermes nummer ontvangen :D

Hoe lang heb je deze keer moeten wachten op het smsje? Ik heb het net ook maar voor de derde keer geprobeerd, maar ik heb er niet al teveel vertrouwen in eerlijk gezegd

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2017, 18:46:29 »
Ik kreeg hem echt meteen. Wel raar dat het bij jullie dan zo lang duurt!
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 10 april 2017, 18:49:23 »
Ben trouwens wel benieuwd of jullie ook daadwerkelijk mogen gaan vertalen haha

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 10 april 2017, 18:49:36 »
Ik kreeg hem echt meteen. Wel raar dat het bij jullie dan zo lang duurt!

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 april 2017, 19:01:53 »
Hoe lang heb je deze keer moeten wachten op het smsje? Ik heb het net ook maar voor de derde keer geprobeerd, maar ik heb er niet al teveel vertrouwen in eerlijk gezegd
Nou ik klikte op verzenden en kreeg het smsje direct! :D Ik zou het nog een paar x proberen inderdaad!

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 10 april 2017, 19:02:35 »
Ben trouwens wel benieuwd of jullie ook daadwerkelijk mogen gaan vertalen haha
Jaaa ik ook! Volgens mij duurt het best lang voor je het weet :( Jij had de test ook gedaan toch?

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 10 april 2017, 19:06:39 »
Jaaa ik ook! Volgens mij duurt het best lang voor je het weet :( Jij had de test ook gedaan toch?

Yep, vorige week! Ik heb net gekeken, maar er staat nog steeds dat een administrator er naar gaat kijken haha

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 10 april 2017, 19:09:47 »
Yep, vorige week! Ik heb net gekeken, maar er staat nog steeds dat een administrator er naar gaat kijken haha
Oh haha jammer! Hoe ging het bij jou? Mijne ging best goed! Vooral de laatste 'echte' vertaalopdrachten gingen denk ik wel goed, het lijkt me echt heel leuk! :D

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 10 april 2017, 19:11:45 »
Oh haha jammer! Hoe ging het bij jou? Mijne ging best goed! Vooral de laatste 'echte' vertaalopdrachten gingen denk ik wel goed, het lijkt me echt heel leuk! :D

Bij mij ging het ook goed! Ik zou het ook echt heel leuk vinden om te doen, aangezien ik nu Engels (en Duits) studeer en later ook graag vertaalwerk zou willen doen.

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 10 april 2017, 19:20:02 »
Bij mij ging het ook goed! Ik zou het ook echt heel leuk vinden om te doen, aangezien ik nu Engels (en Duits) studeer en later ook graag vertaalwerk zou willen doen.
Oh super leuk!! :)

Obliviate

• It's LeviOsa not LeviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 12 april 2017, 19:56:42 »
Bij mij zegt hij dat het nummer niet goed is, en daarna zegt hij dat het sms'je word verzonden.. Maar ik heb het nummer zo ingevuld als de beginpost zegt?

If Daryl dies, we riot.

Obliviate

• It's LeviOsa not LeviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 12 april 2017, 20:11:58 »
Laatmaar, ik vergat een getal..
If Daryl dies, we riot.

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 15 april 2017, 23:25:12 »
Christa, heb je al gehoord of je het mag doen? :)

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 april 2017, 11:38:03 »
Nope, er staat nog steeds dat een administrator er naar gaat kijken  :(

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 16 april 2017, 12:34:05 »
Ah jammer :(

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 20 april 2017, 14:51:05 »
-
« Laatst bewerkt op: 20 april 2017, 16:57:45 door Demure »

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 april 2017, 15:23:21 »
Iemand al een uitslag? :D
« Laatst bewerkt op: 20 april 2017, 16:58:01 door Demure »

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 21 april 2017, 09:31:47 »
Ik heb nog steeds niks gehoord..

Vind dat overigens wel slecht. Ik kan me voorstellen dat het niet binnen 10 werkdagen lukt, maar zet dat er dan ook niet bij denk ik dan :')
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede