Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Holland's Next Topmodel 2017 (HNTM)  (gelezen 9799 keer)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Gepost op: 19 augustus 2017, 16:13:55 »
Hoi! :)
Net als vorig jaar start ik dit topic weer (vorige topic!), want het is alweer bijna tijd voor één van onze guilty pleasures: HNTM! Wederom kon ik alleen topics vinden met vragen over de casting, dit topic is bedoeld om over het programma zelf te praten.

Dit jaar zal het iets anders worden dan voorgaande jaren, aangezien er een nieuwe jury is (met o.a Kim Feenstra, winnares 2007) en een nieuwe presentatrice: Anna Nooshin. Oh, en er zijn voor het eerst ook mannen bij!

De modellen van dit jaar zijn:

Eliminaties:
- Aflevering 1: Lohrenz, Fabiola, Veranique, Chris
- Aflevering 2: Senna
- Aflevering 3: Quincy & Sanne (blond)
- Aflevering 4: Chelsey
- Aflevering 5: Milan & Daila
- Aflevering 6: Jamie
- Aflevering 7: Niemand!

HNTM 2017 begint op maandag 4 september op RTL5 om 20:30.
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2017, 21:46:45 door Crystalfire »

_loveisintheair

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2017, 20:28:38 »
Yessss! Can't wait! ;D

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2017, 11:33:08 »
Weet iemand of dit vanuit het buitenland te bekijken is?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Andy

• Earth without art is just ‘eh’.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2017, 12:42:49 »
Oh wat ben ik blij dat Anouk eindelijk weg is. Ik cringe altijd zo hard om haar :')

Over buitenland, geen idee! Ik hoop het, aangezien ik zelf ook in het buitenland zit. Anders kan je het altijd nog met iemand via skype terugkijken? (scherm delen terwijl iemand het aan zet in Nederland).
 Listen to the music of the night... Papierpropjes! ~Always~

Bay_x

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2017, 18:44:23 »
Zo veel zin in!!!!
En ja zo blij dat die Anouk weg is...

Charming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2017, 19:19:09 »
Aaaah eindelijk!!

Sommige RTL programma's zijn vanuit het buitenland te bekijken ja! Maar of je HNTM vanuit het buitenland kunt kijken weet ik niet zeker..

Ginger

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2017, 19:52:15 »
Ik hou echt van Anna en Nigel Barker vond ik ook wel tof in ANTM. Kim vind ik ook echt een topper. Ben heel beniuewd! Ben inderdaad dolblij dat anouk weg is
To the people I forgot, you weren’t on my mind for some reason and you probably don’t deserve any thanks anyway

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2017, 21:03:36 »
Hahaha inderdaad, zo blij dat Anouk weg is! Ben wel heel benieuwd hoe Anna als presentatrice gaat zijn. Ik vond haar vorig jaar als die "social media expert" heel cringy en irritant, terwijl ik haar op haar youtube-kanaal wel heel leuk vind.

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 augustus 2017, 22:12:15 »
Omg, ik heb er zó veel zin in! Ben zo benieuwd hoe deze nieuwelingen het gaan doen. Het wordt een totaal nieuw seizoen.
Life is living or surviving

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 21 augustus 2017, 21:14:13 »
Ik heb er weer zin in. Wel blij dat Anouk weg is maar weet niet of ik heel blij ben met Anna als haar vervangster. Ben bang dat dat hele social media gedoe van vorig jaar weer heel erg op de voorgrond staat.

Wel leuk dat Kim mee doet, vind haar echt super!
tumblr| GFriend & K.A.R.D ♥ |

Ginger

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 21 augustus 2017, 21:57:01 »
Hahaha inderdaad, zo blij dat Anouk weg is! Ben wel heel benieuwd hoe Anna als presentatrice gaat zijn. Ik vond haar vorig jaar als die "social media expert" heel cringy en irritant, terwijl ik haar op haar youtube-kanaal wel heel leuk vind.
Ja klopt, maar volgens mij vond zij dat ook niet echt leuk. Was meer geforceerd
To the people I forgot, you weren’t on my mind for some reason and you probably don’t deserve any thanks anyway

Andy

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:16:21 »
Ik kijk ook weer uit naar die recaps achteraf van die blog waarvan ik de naam vergeten ben, ik moet daar altijd zo om lachen :P
En er zijn ook een paar dagen van te voren uitzendingen van de audities, die ga ik ook kijken #guiltypleasure.

Charming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:17:50 »
Maar kunnen we het ook even hebben over het feit dat dit seizoen uit vrouwen én mannen bestaat?! YAAAS

KermitDeKikker

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:31:02 »
Maar kunnen we het ook even hebben over het feit dat dit seizoen uit vrouwen én mannen bestaat?! YAAAS
Jaaa dit besefte ik net ook weer! Ik ga vast popcorn inslaan want als die combinatie net zo erg wordt als in ANTM (wat ik overigens niet helemaaal verwacht) kunnen we nog wat verwachten. Zó veel zin in! Dit is een van de weinige programma's waar ik de drama alleen maar leuk vind. Luv colette van vorig jaar <3
~Some people love tomatoes, some people hate tomatoes. Tomatoes grow anyway.~

Andy

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 augustus 2017, 22:36:33 »
Omg ja, ik heb twee seizoenen van ANTM gekeken  waarbij er mannen bij zaten en zoveel drama, love it :P Ik kan ook niet van heel veel programma's drama hebben, maar bij dit programma kan ik er geen genoeg van krijgen :')

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 22 augustus 2017, 10:10:17 »
Oh wat ben ik blij dat Anouk eindelijk weg is. Ik cringe altijd zo hard om haar :')

Over buitenland, geen idee! Ik hoop het, aangezien ik zelf ook in het buitenland zit. Anders kan je het altijd nog met iemand via skype terugkijken? (scherm delen terwijl iemand het aan zet in Nederland).

Dat is een goed idee! Wist niet dat dat kon.

Ik vind Anna echt vreselijk. Had liever iemand anders gehad. Kim had dat van mij ook wel mogen presenteren.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

KermitDeKikker

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 22 augustus 2017, 10:28:41 »
Bij Kim denk ik altijd 'meid kuch eens even' dus ik denk dat ik haar als presentatrice niet had kunnen hendelen hahaha. Voor de jury vind ik haar wel super geschikt, ze heeft verstand van zaken en ook nog eens oud deelneemster.
Ben wel heel benieuwd naar Anna... Ik hoop echt dat het inderdaad niet zo gemaakt is als vorig jaar. Man man het was dat ze zo knap is, daarom bleef ik die stukjes kijken lol maar ik vond het zo irritant. Ik denk wel dat ze een goede vervanger zou kunnen zijn!
van mij had Anouk dan wel weer mogen blijven maar dat terzijde.

Ginger

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 22 augustus 2017, 10:33:33 »
Bij Kim denk ik altijd 'meid kuch eens even' dus ik denk dat ik haar als presentatrice niet had kunnen hendelen hahaha. Voor de jury vind ik haar wel super geschikt, ze heeft verstand van zaken en ook nog eens oud deelneemster.
Ja die stem idd, maar dat komt geloof ik vooral omdat ze echt heel slechthorend is

KermitDeKikker

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 augustus 2017, 10:52:20 »
^oh dat wist ik niet! Verklaart wel een hele hoop, en dat maakt het denk ik iets makkelijker om naar te luisteren haha.

Andy

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 22 augustus 2017, 12:50:47 »
Ik heb het tbh ook niet heel erg op Anna, maar ben iig blij het dat een nieuw iemand is ipv Anouk :') Wie weet valt ze wel mee nu ze het presenteert, dat social media gedoe van vorig jaar was sowieso super geforceerd.

Oh en dat over Kim wist ik ook niet! Weer wat geleerd (vond haar manier van praten altijd best wel irritant, oeps)

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 22 augustus 2017, 13:19:43 »
Ik ga ook zeker weer kijken! Ik vind Anna ook niets, maar erger dan het vorige seizoen kan het toch niet worden :')

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 22 augustus 2017, 13:56:22 »
Aan de ene kant wil ik kijken, aan de andere kant was het vorig jaar zo ontzettend slecht :') Maar als ik toch één aflevering kijk, moet ik ook meteen de rest van het seizoen zien.

Ik vond Anna ook echt vreselijk, sowieso snap ik eigenlijk niet zo goed waarom ze zo 'bijzonder' moet zijn (naast dat ze knap is dan). Ze is een beetje de ge-upgrade versie van Mascha.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 22 augustus 2017, 14:53:11 »

Omg dat was ik ook al helemaal vergeten

Drama guaranteed!!!

carpe that fucking diem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 22 augustus 2017, 16:50:34 »
Aan de ene kant wil ik kijken, aan de andere kant was het vorig jaar zo ontzettend slecht :') Maar als ik toch één aflevering kijk, moet ik ook meteen de rest van het seizoen zien.

Ik vond Anna ook echt vreselijk, sowieso snap ik eigenlijk niet zo goed waarom ze zo 'bijzonder' moet zijn

Yes agreed, ik denk wel dat ik gewoon ga kijken tho :fieuw:
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

always

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 25 augustus 2017, 15:55:26 »
Ik ben benieuwd hoe het met Kim en Anna zal verlopen.. Ik vind Kim echt geweldig en ben heel benieuwd hoe ze het als jury zal doen. Anna mag van mij meteen al weg, vorig jaar vond ik haar zo irritant!
Hoop trouwens niet dat omdat er nu mannen bij zijn het een groot sekshuis gaat worden ofzo. om het even zo te noemen.