Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het officiele festival topic  (gelezen 49635 keer)

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 januari 2012, 15:42:15 »
Hallo,

ik zag dat er geen topics waren voor festivals, niet in het algemeen in ieder geval.
Ik dacht dat het wel leuk was hier een topic voor aan te maken waar iedereen gewoon neer kan zetten naar welke festivals je gaat of je ervaring op voorafgaande festivals. (:

Ik ben zelf naar Pinkpop geweest dit jaar, 1 dagje slechts, maar dit was echt heel leuk en de sfeer op Pinkpop zelf was ook heel fijn. Heb ook heel leuk met wat mensen zitten praten daar.
Verder ben ik ook naar Appelpop geweest dit jaar, dit is een gratis festival, maar met drinken en eten erbij ben je toch al gauw 20 euro of meer kwijt. Ook hier heel leuk met mensen zitten praten, soms best vreemde gesprekken... xD
Verder ben ik wel naar een eendagsfestival geweest, Heidenfest namelijk, maar dit was in 013 en dus niet op een festivalterrein dus dit telt niet mee denk ik. (:

xxx
« Laatst bewerkt op: 09 januari 2012, 15:44:58 door IknowIloveYou »

crazylittleaddict

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 januari 2012, 15:55:23 »
Ik ben 3 dagen naar pinkpop geweest, was echt super! Maar dit jaar wil ik even goed naar de line-up van pinkpop kijken voordat ik ga, want ik vind het tot nu toe nog niet zo spectaculair. Dus goed initiatief! Andere mensen die bepaalde festivals heel erg aanraden/afraden?

JUST_ONE

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 januari 2012, 15:56:12 »
Groezrock!!
Pukkelpop
Alactrazz & Birdman
my immortal

JUST_ONE

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 januari 2012, 15:56:37 »
Alle 3 aanrader!
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2012, 11:38:37 door JUST_ONE »
my immortal

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 januari 2012, 15:59:29 »

Ik ben 3 dagen naar pinkpop geweest, was echt super! Maar dit jaar wil ik even goed naar de line-up van pinkpop kijken voordat ik ga, want ik vind het tot nu toe nog niet zo spectaculair. Dus goed initiatief! Andere mensen die bepaalde festivals heel erg aanraden/afraden?

Pinkpop valt de line-up inderdaad erg tegen dit jaar! Ik zat eraan te denken naar Paaspop te gaan, is totaal niet duur voor 3 dagen en is lekker dichtbij voor mij, en daarbij is de line-up zo slecht nog niet (:

Mijn broer was dit jaar 4 dagen naar Rock Werchter geweest, net over de Belgische grens, en dit was hem super bevallen zei die!

pourquoi

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 januari 2012, 16:01:03 »
Ik ben in 2010 en 2011 ook 3 dagen naar Pinkpop geweest, vond het echt helemaal super, vooral de camping en de feestjes daar haha. Helaas kan ik dit jaar niet door de examens, dus misschien naar een ander leuk festival. (:

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 januari 2012, 16:04:10 »

Ik ben in 2010 en 2011 ook 3 dagen naar Pinkpop geweest, vond het echt helemaal super, vooral de camping en de feestjes daar haha. Helaas kan ik dit jaar niet door de examens, dus misschien naar een ander leuk festival. (:

Haha nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die camping daar, want ik mag van mijn ouders geen weekend omdat ze me te jong vinden voor de campings op een festival (ik ben 15). Volgensmij hebben hun een beeld van seks, drugs en alcohol ofzo. Nou is dit natuurlijk ook wel een beetje zo maar niet op een manier dat je er als 15 jarige niet naartoe kunt? Wat was jouw ervaring hierbij?

CHMCL

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 januari 2012, 16:11:13 »
Ik ga sinds 2010 naar Lowlands, dus dit jaar ben ik er weer te vinden (nou, als mijn loon het toelaat). Vind het altijd wel gezellig. Vorig jaar stond er een naam op onze partytent en toen kwam een jongen bij ons zitten die ook zo heet haha.
Ik ben ook 1 keer op pinkpop geweest, maar dat vond ik wel iets te ver weg.
Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

Roxanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 januari 2012, 16:32:45 »
@IknowIloveyou
ik was 14 toen ik voor het eerst naar Pinkpop ging maar dan moet ik er wel bijvertellen dat ik met mijn neven was dus dat is dan al wel anders maar een festivalcamping betekent echt niet perse sex,drugs en alcohol..als jij daar niet mee bezig wil zijn dan krijg je er ook bijna niks van mee,die zatlappen die merk je wel op maar als je die gewoon met rust laat laten ze jou ook wel met rust hoor,toen ik 16 was en naar pinkpop ging ging ik ook meer naar de feesttent en toen had ik meer contact met zulk soort dingen dus het is maar net hoe je er zelf mee omgaat en hoe jou vrienden er mee omgaan x

Memoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 januari 2012, 16:37:02 »

Ik ga sinds 2010 naar Lowlands, dus dit jaar ben ik er weer te vinden (nou, als mijn loon het toelaat). Vind het altijd wel gezellig. Vorig jaar stond er een naam op onze partytent en toen kwam een jongen bij ons zitten die ook zo heet haha.
Ik ben ook 1 keer op pinkpop geweest, maar dat vond ik wel iets te ver weg.

Hoezo ging dat te ver? :)

Memoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 09 januari 2012, 16:38:10 »

[...]

Haha nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die camping daar, want ik mag van mijn ouders geen weekend omdat ze me te jong vinden voor de campings op een festival (ik ben 15). Volgensmij hebben hun een beeld van seks, drugs en alcohol ofzo. Nou is dit natuurlijk ook wel een beetje zo maar niet op een manier dat je er als 15 jarige niet naartoe kunt? Wat was jouw ervaring hierbij?

Als je daar zelf niet naar opzoek gaat, dan merk je er ook niet zoveel van. 's Avonds op de camping kom je vaak wel dronken mensen tegen, maar als je die gewoon met rust laat dan hebben zij er meer last van dan jij.

Angela

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 januari 2012, 17:15:57 »
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Lowlands geweest met een groep vrienden. Ik vond het echt een geweldige ervaring en ik ga dit jaar weer. Er hangt echt een goede sfeer, iedereen is namelijk in de feest stemming en niemand heeft de wil om kwaad te doen. Verder kun je 24 uur lang door feesten en er is overal wel wat te beleven.

Ik zou ook heel erg graag is een keer naar Pinkpop willen & Glastonbury & Burning Man & Sziget(maar die laatste 3 zijn nu nog voor mij te ver weg).

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 09 januari 2012, 19:38:25 »
Veel van jullie zijn al een weekend naar een festival geweest zie ik.
mijn ouders vinden mij te jong om een weekend te gaan, want ze vertrouwen de camping niet enzo. Hebben jullie misschien tips hoe ik mijn ouders kan overhalen?

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 09 januari 2012, 19:41:32 »
Ben in 2008 naar Lowlands geweest, 2009, 2010, 2011 naar Groezrock en 2011 naar Dour.
Groezrock is echt mijn favoriet, HEERLIJK festival! Ga ik dit jaar ook absoluut weer heen.
Dour is ook tof, jammer dat we echt super slecht weer hadden.
Lowlands is niet mijn kopje thee.

Fuaime

• Our dreams will break the boundaries of our fear
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 09 januari 2012, 21:33:03 »
Ik ben vorig jaar voor het eerst 1 dag naar Pinkpop geweest. Was ook het eerste jaar dat ik mocht...
Dit jaar ga ik naar Pinkpop, Werchter, Reading/Leeds, T in the Park of V festival, ligt aan de line-up.

Kaboosh

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 09 januari 2012, 21:35:23 »
Ik ga waarschijnlijk dit jaar terug naar Werchter, de voorbije jaren altijd een dagje geweest maar nu zou ik graag eens allevier de dagen gaan! (:

DIESONNESCHEINT

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 09 januari 2012, 21:36:49 »
Ik ben tot nu toe alleen op Graspop, Pinkpop en Wacken Open Air geweest.. Pinkpop vond ik persoonlijk helemaal niks.. Dit jaar twijfel ik nog tussen Graspop, Rock am Ring, Metalfest en Paaspop :3

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 10 januari 2012, 10:53:20 »

Ik ga waarschijnlijk dit jaar terug naar Werchter, de voorbije jaren altijd een dagje geweest maar nu zou ik graag eens allevier de dagen gaan! (:

Ha, bij mij omgekeerd. Ik ga dit jaar waarschijnlijk een dagje (:

Ik ben dus al:
- 2x naar Werchter (volledig) geweest
- vorig jaar naar Pukkelpop, 1 dagje door de storm
- 1x 1 dag Graspop (nooit meer :p)
- 2x 1 dag Lokerse Feesten

Dit jaar zou ik ook graag naar Sziget willen, en de Lokerse Feesten. Ik vind de Lokerse Feesten echt het gezelligste festival (:

Lovegoodx

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 10 januari 2012, 11:03:22 »

[...]

Hoezo ging dat te ver? :)

Als je leest zie je dat er staat dat het te ver weg is niet dat het te ver ging... pinkpop is in mijn ogen wel het braafste festival wat er is. (mede omdat het van middag tot avond is en er veel ouders met kinderen komen)

Ben afgelopen jaar 1 dag pinkpop geweest en dat jaar ervoor het hele weekend maar ik vind het ook te ver weg.. afgelopen jaar voor het eerst naar lowlands geweest vond dat wel leuk alleen was ik ziek (koorts etc...) , superkut mja ik heb me wel vermaakt. :)

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 10 januari 2012, 11:06:35 »

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 10 januari 2012, 14:57:50 »

Ik ben tot nu toe alleen op Graspop, Pinkpop en Wacken Open Air geweest.. Pinkpop vond ik persoonlijk helemaal niks.. Dit jaar twijfel ik nog tussen Graspop, Rock am Ring, Metalfest en Paaspop :3

Haha same here(zodra me ouders het toestaan D:), als ik jou was zal ik ook is even naar Fortarock kijken c:

Steenkip

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 10 januari 2012, 23:53:20 »
Flevo Festival
Christmas Rock Night
Kabaal am Gemaal - Bevrijdingsfestival Wageningen

:rocker:

Severee

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 11 januari 2012, 16:17:43 »
Vorig jaar drie dagen Pinkpop. Dit jaar ga ik waarschijnlijk nergens naartoe, vanwege examens, diploma-uitreiking en geldgebrek.
| pain throws your heart to the ground | love turns the whole thing around | Fear is a friend who's misunderstood | but i know the heart of life is good |

Nadia

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 11 januari 2012, 16:22:55 »
Ik ga naar Sziget in de zomer :D yay
Insert all Muse lyrics here

Marlous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 januari 2012, 17:26:04 »
Ik wil dit jaar echt heel graag naar pinkpop, gaat ook wel lukken denk ik, als ik genoeg meeliggers kan vinden. Verder al 2 keer een dagje naar Rock Werchter geweest, ook super tof!
This time, I'm gonna be stronger, I'm not giving in ~~ ~http://themostrandomstuff.tumblr.com/