Girlscene Musthaves

Auteur Topic: 13 Reasons Why  (gelezen 8429 keer)

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Gepost op: 03 april 2017, 16:07:27 »
Wie kijkt er nog meer naar deze serie?

Clay's klasgenoot Hannah pleegt zelfmoord. Twee weken later vind Clay een pakketje bij zijn voordeur. In dit pakketje zitten dertien tapes met de dertien redenen waarom ze zelfmoord pleegde. Als je de tapes krijgt betekent het dat je een van de dertien redenen bent. Clay moet alle tapes luisteren om uit te vinden waarom hij op de tapes staat. Na het luisteren is het de bedoeling dat je ze doorgeeft aan de anderen die op de tapes genoemd worden, anders heeft het nare gevolgen. Maar terwijl hij naar de tapes luistert komt hij achter veel schokkende feiten en gebeurtenissen, niet alleen van hem en Hannah maar ook van al zijn klasgenoten.

De serie is sinds kort op Netflix te kijken en is gebasseerd op het boek van Jay Asscher. 
tumblr| GFriend & K.A.R.D ♥ |

Ginger

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 april 2017, 16:59:40 »
Ben er vandaag mee begonnen! Ik vind het heel leuk, maar niet fantastisch ofzo. Vind die Hannah echt heel knap. Tenminste de actrice die haar speelt :")
To the people I forgot, you weren’t on my mind for some reason and you probably don’t deserve any thanks anyway

Enchanted

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 april 2017, 17:23:03 »
Ik vond het in eerste instantie weer zo'n cliché high school verhaal, maar ik moet toegeven dat ik het steeds leuker begin te vinden!
It was enchanting to meet you • tumblrlast.fmwattpad • Non de Eerste als President de Tweede

Sylvia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 april 2017, 17:23:31 »
Ik heb vandaag de eerste aflevering gezien! Wel alweer een serie die begint met een persoon die is overleden, maar ik vind het wel een heel origineel concept! En nu bingwatchen :)

SWEETANI

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 april 2017, 17:36:49 »
Ik ben écht verliefd op de serie! :)

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 april 2017, 17:43:13 »
Aah jaa hier was ik op aan het wachten, ik ga denk ik morgen aan deze serie beginnen :D
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Zebra

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 april 2017, 19:02:24 »
Ik ben ook bezig, ben al bij Afl 12, moet er nog 2 dus. :') Krijg je als je niks beters te doen hebt..
Vind het een goede serie, soms nogal complex (of ik let niet helemaal goed op), maar ik vind het best wel indrukwekkend en goed gemonteerd. En een heftig/ mooi verhaal. En ik vind Clay ook wel heel leuk hahaha. :')

En idd, die actrice is echt megaknap @Ginger.

Ginger

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 april 2017, 19:24:08 »
Ik vind clay ook vet cute. Verder wel vet verhaal ook ja
To the people I forgot, you weren’t on my mind for some reason and you probably don’t deserve any thanks anyway

Irresistible

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 april 2017, 19:26:22 »
Ik vind clay ook vet cute. Verder wel vet verhaal ook ja

Jaa clay is cute
Ik heb alles al afgekeken not so happy met het einde maar goed

Mioos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 april 2017, 19:31:54 »
Klinkt leuk. Wat voor genre is het?

winchester

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 april 2017, 20:00:00 »
Is het echt heel depressief? Dat idee krijg ik namelijk na het zien van de trailers en met dit weer heb ik dan helemaal geen zin om zoiets te kijken. :p

Zebra

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 april 2017, 20:03:16 »
^Het is wel vrij zwaar ja. Zitten weinig echt grappige stukken in, maar ik word er ook niet sad van ofzo.

Zebra

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 april 2017, 21:58:31 »
Ik heb hem nu ook af en het is inderdaad een klote einde. Maar zoals het eruit ziet komt er wel een seizoen 2, maar wel pas over een jaar waarschijnlijk.. :')

Cookiedough

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 04 april 2017, 12:08:08 »
Ik ben dit weekend begonnen :)

Depp.

• Onbegrijpelijk lekker.
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 04 april 2017, 12:14:19 »
Hoorde ook dat Gomez de producer ervan is? Niet dat dat de reden is dat ik het wil kijken ofc :')

Maar ik ga ook kijken.
You're not the same as you were before. You were much more..  muchier. You've lost your muchness - Johnny Depp.

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 04 april 2017, 13:08:53 »
Heb het dit weekend in één keer gekeken ja! Vond het een goede serie, was ook fan van het boek :)
Almost paradise.

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 04 april 2017, 14:08:29 »
Ik ben nu bij aflevering 9 en ik moet mezelf echt inhouden om niet de hele dag binnen op de bank Netflix te kijken  :fieuw:  Vind 'm echt goed opgezet! Ik las op internet iets over dat ze nadenken over een volgend seizoen, maar dat lijkt me best vreemd aangezien we alle 13 tapes al in seizoen 1 hebben gehad  :?:  Maargoed ik heb het einde nog niet gezien dus ik weet niet welke mogelijkheden daar nog liggen :P

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 04 april 2017, 15:00:55 »
Ik ben gisteren begonnen en wil hem eigenlijk meteen bingewatchen. Heb nu vier afleveringen gezien. Vind hem heel mooi in elkaar gezet. Het komt heel realistisch over en ben echt heel erg benieuwd.
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

Ginger

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 04 april 2017, 15:12:05 »
Ik ben bij aflevering 9. ik vind het echt top. Alleen die Hannah wel beetje aandacht tekort trouwens. Ze wil veel aandacht en weinig aandacht tegelijk...

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 04 april 2017, 20:11:49 »
^ Jaa idd! Ik heb het soms wel met haar te doen maar over het algemeen vind ik haar echt een dramatisch geval. Vooral in die aflevering van Zach zijn tape. Met die complimentenzak. Ik kon haar in die aflevering echt niet serieus nemen.

Overigens vind ik Jessica en Justin veel interessantere personages. Ik snap dat de show voor het grootste deel om Hannah en Clay gaat, maar vind dit allebei maar van die huilebalken en 'ik heb mijn emoties niet onder controle dus laat ik dramatisch in de verte kijken' personen. Vind Justin en Jessica qua dialogen, emoties en gebeurtenissen veel boeiender om naar te kijken.

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 04 april 2017, 20:22:42 »
Klinkt leuk. Wat voor genre is het?

Thriller met drama

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 05 april 2017, 09:50:49 »
Ik wil eigenlijk wel heel graag kijken, maar iets houd me tegen omdat ik bang ben dat er veel bloed in voor komt. Er zitten volgens mij ook behoorlijk wat triggers in dus ik twijfel heel erg, terwijl ik het verhaal wel echt heel boeiend vind.
TUMBLR  ~  We accept the love we think we deserve.

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 05 april 2017, 10:30:41 »
Ik wil eigenlijk wel heel graag kijken, maar iets houd me tegen omdat ik bang ben dat er veel bloed in voor komt. Er zitten volgens mij ook behoorlijk wat triggers in dus ik twijfel heel erg, terwijl ik het verhaal wel echt heel boeiend vind.

Er komt haast geen bloed in voor.

*SPOILERS* Maar er zitten best wel wat triggers in zoals verkrachting, pesten, zelfmoord, slutshaming etc. *SPOILERS*

Dus als je hierdoor getriggerd word kan ik me voorstellen dat dit je weerhoudt het te kijken maar verder is het een hele goede serie dus kan het alleen maar aanraden.

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 05 april 2017, 10:56:17 »
Er komt haast geen bloed in voor.

Dus als je hierdoor getriggerd word kan ik me voorstellen dat dit je weerhoudt het te kijken maar verder is het een hele goede serie dus kan het alleen maar aanraden.

Ah oke, bedankt voor je reactie!
TUMBLR  ~  We accept the love we think we deserve.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 05 april 2017, 17:00:03 »
Vind dit eerlijk gezegd 1 van de leukste series die ik ooit heb gezien
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.