Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Zwemmen met school  (gelezen 291 keer)

Irisxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juli 2017, 16:26:23 »
Morgen heb ik sportdag met school en gaan we triatlon doen, dus zwemmen, fietsen en hardlopen. Nou ben ik  heel sportief en heb daarom ook de sportrichting gekozen, maar ik ben heel onzeker over mezelf. Ik heb een best dikke buik en dikke benen. Dat komt doordat ik niet van de chips en zo af kan blijven. Met gym vind ik het omkleden niet zo erg maar morgen moet ik dus zwemmen en ik durf me echt niet te vertonen in bikini.

Niet meedoen is geen optie want dan krijg je een 1. Alleen als ik met een briefje van de dokter kan laten zien dat ik een blessure heb ofzo hoef ik niet mee te doen. Ik zou wel graag mee willen doen want ik kan alle 3 de dingen goed alleen ik schaam me voor mijn lichaam.

Iemand tips?

Olivia

• The best people in life are free♡
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2017, 17:02:38 »
Iedereen is wel (eens) onzeker over zijn of haar lichaam. Niet bij nadenken en plezier maken
lol, wat zeg ik nou :")
I'm just gonna shake, shake, shake 💃 || Meredith en Olivia 🐱 || They'll tell you I'm insane 👻|| Stressed is spelled backwards desserts 🍰

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2017, 20:43:47 »
Heb je geen badpak zelf of die je kunt lenen van iemand? En sowieso gewoon scheit hebben hoor! Je geeft zelf al aan het leuk te vinden dus laat je niet tegenhouden omdat je je lichaam niet mooi genoeg vind.
Hoi

QueenDia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2017, 22:12:09 »
Je hoeft je helemaal niet te schamen maar als je echt niet wil kun je toch zeggen dat je ongesteld bent?

Irisxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2017, 22:12:37 »
Jullie hebben gelijk, ik moet er niet te veel over na denken.