Auteur Topic: wanneer kleedgeld  (gelezen 272 keer)

meisjexox

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 februari 2018, 13:48:02 »
Hoi, ik heb even een vraag. Ik vraag me namelijk af in welk deel van de maand jullie je kleedgeld  krijgen. Krijgen jullie bijvoorbeeld altijd op de 1e dag van de maand, of een andere dag. Mijn vader wil namelijk perse op de dag geven dat hij z'n salaris krijgt en dat is pas aan het eind van de maand ofzo. M'n ouders zijn trouwens niet arm ofzo dat ze de rest van de maand het geld niet kunnen geven.
Dus mijn vraag is op welke dag van de maand krijgen jullie je kleedgeld?

Mint

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2018, 13:51:28 »
Maakt het wat uit dan op welke dag je je kleedgeld krijgt dan?
mooierd

Vaya

• **
  • Stars can't shine without darkness.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2018, 14:01:15 »
Als je vader het wil geven aan het eind van de maand dan krijg je het aan het eind van de maand.. Het maakt toch ook niet uit of je het aan het begin of aan het eind krijgt. De tijd ertussen blijft hetzelfde ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

meisjexox

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2018, 14:07:42 »
Ja, dat snap ik maar ik krijg dus de eerste keer kleedgeld deze maand. Ik dacht dus dat ik het op de 1e dag zou krijgen dus ik helemaal kleren gekocht haha. Ik had m'n moeder dat voor laten schieten omdat ze ook mee was naar de stad afgelopen zaterdag. Toen wilde ik dat geld dus naar hun storten maar dat kon dus niet. Dus dan moet ik in maart met het kleedgeld van februari doen daarom vroeg ik het snap je haha.

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2018, 14:44:24 »
Ik kreeg het vroeger rond de 22e (altijd in de 3e week van de maand), omdat mijn ouders dan ook al rekeningen betaalden etc. Dat is ook een hele gangbare datum voor betalingen. Nu krijg ik bijv. de studielening ook op de 24e binnen voor diezelfde maand, dus je moet altijd meer overbruggen.

Stupefy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2018, 16:31:36 »
Ik kreeg het ook altijd op de dag dat mijn moeder haar salaris kreeg.

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2018, 17:17:20 »
ik kreeg het ook altijd de dag nadat het salaris van mn ouders binnen was, volgens mij is dat heel gebruikelijk? Misschien volgende keer niet geld uitgeven wat je nog niet hebt haha

DiamondQueen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2018, 17:24:04 »
Ik krijg het altijd rond de twintigste.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 februari 2018, 10:06:43 »
Ja, dat snap ik maar ik krijg dus de eerste keer kleedgeld deze maand. Ik dacht dus dat ik het op de 1e dag zou krijgen dus ik helemaal kleren gekocht haha. Ik had m'n moeder dat voor laten schieten omdat ze ook mee was naar de stad afgelopen zaterdag. Toen wilde ik dat geld dus naar hun storten maar dat kon dus niet. Dus dan moet ik in maart met het kleedgeld van februari doen daarom vroeg ik het snap je haha.

Het is niet slim om iets te kopen als je geen geld hebt. Of het nog komt of niet, geen geld betekent niks kopen. Daarnaast krijg je het dus dan is het hun keuze wanneer je het krijgt.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!