Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 39927 keer)

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 november 2015, 19:29:43 »
Heeey,

Ik weet dat er al een algemeen vrienden-topic is en daar heb ik ook al berichtjes in gepost, maar ik vond toch dat dit topic nodig was. In het vrienden-topic kwam ik veel mensen tegen die gezellig af willen spreken enzo, en dat vond ik ook een geweldig idee, maar ik zag ook dat dit vaak ideeën waren om samen ’s avonds uit te gaan. Nu ben ik zelf niet zo’n uitgaanstype, maar ik vind het wel heel leuk om af te spreken en gezellig te doen met mensen. Ik zal vast niet de enige zijn, dus vandaar dit topic. Om mensen bij elkaar te brengen die gezellig dingen willen doen samen, en ook gewoon via whatsapp kletsen enzo, maar dan niet het standaard ’s avonds/’s snachts uitgaan en daar tot in de late/vroege uurtjes dansen, feesten en drinken (begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen ’s avonds uitgaan, maar ik heb er zelf gewoon niks mee, en ik stelde me zo voor dat ik vast niet de enige was).

Het doel van dit topic is eigenlijk mensen bij elkaar te brengen die juist niet ’s avonds laat allemaal dingen willen doen en niet echt van uitgaan houden. Ik wil juist mensen bij elkaar zoeken die heel graag gezellig af willen spreken met mensen, maar daarvoor niet zo’n behoefte hebben om ’s avonds laat uit te gaan. Dus meer in de zin van ‘s middags gezellig naar een koffietentje gaan en daar bijkletsen, samen eten, eventueel een spelletjesmiddag/avond bij mensen thuis, desnoods gewoon samen bij iemand thuis leren voor je studie (terwijl er tussendoor alsnog gezellig gekletst kan worden en thee gedronken enzo), pizza bestellen en in een parkje gaan zitten met z’n allen, dat soort dingen, en dan tussendoor gewoon via whatsapp met elkaar random onzin uitwisselen :P.

Binnen dit topic kunnen er meerdere groepen ontstaan, het handigste is denk ik om het per grote plaats te doen, en een beetje op leeftijd. Ik weet niet precies voor welke plaatsen er vraag hiernaar is, maar die groepen ontstaan waarschijnlijk vanzelf wel. Zelf wil ik alvast beginnen met een groep voor Utrecht samen te stellen. Als je erbij wilt, vertel wat over jezelf en stuur me een persoonlijk bericht, als er dan een aantal mensen zijn zal ik een whatsapp-groep aanmaken zodat we elkaar een beetje kunnen leren kennen.

Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen: Op dit moment studeer ik Psychologie in Utrecht en woon daar ook op kamers. Ik ben 21 jaar oud, en ik houd heel erg van op reis gaan, films kijken, heel veel muziek luisteren, veel oudere muziek ook (70’s, 80’s), pinterest afstruinen, lezen, winkelen, lekker eten en koken, concerten en af en toe eens een festival bezoeken. Eigenlijk zijn er veel dingen waar ik het wel leuk vind om over te hebben.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde mijn verhaal een duidelijk overbrengen, hoop dat dat een beetje gelukt is :P

Hoor graag van jullie

EDIT:
er zijn al wat groepen waar je bij kan (erachter de personen wie je kunt noten, waar nog niemand achter staat is nog vrij en hebben we nog een persoon nodig om je bij aan te melden):
EDIT: Denk eraan om je aan te melden bij de persoon die hieronder per plaats aangegeven staat en niet gewoon een berichtje in dit topic te posten met dat je meedoet. Als er nog geen persoon is die je kunt noten of jouw plek is er nog niet, geef maar aan dat je een nieuwe groep aan wilt maken of organisator van de groep wilt zijn.

Nederland:
- Utrecht (Traveljunkie http://www.girlscene.nl/profiel/644012)
- Enschede/Overijssel (Nightingale http://www.girlscene.nl/profiel/651742)
- Limburg
- Zeeland
- Groningen (Pencil http://www.girlscene.nl/profiel/798207)
- Nijmegen (Nova http://www.girlscene.nl/profiel/785814)
- Leiden
- Eindhoven (armyofangels http://www.girlscene.nl/profiel/898387)
- Amsterdam (qwerty http://www.girlscene.nl/profiel/751695)

- België (er is nog geen plaats bekend, eerst kijken of er veel mensen willen joinen, dus laat je horen :P) (:)music http://www.girlscene.nl/profiel/786087)
« Laatst bewerkt op: 09 november 2015, 18:43:59 door Traveljunkie »

Nightingale

• In a world like this, I've got you.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2015, 19:45:03 »
Jaaaa leuk! Ik vind het erg leuk dat er uit dat partygangers topic al eens mensen hebben afgesproken, maar ik houd zelf niet van uitgaan. Dus fijn dat dit topic er nu ook is!

Ik ben 21. Ik houd van concerten, tv shows, dagjes weg gaan, shoppen etc.
Ik woon niet echt dicht bij een stad, maar de dichtstbijzijnde zijn Enschede, Doetinchem.
Ben eventueel ook wel bereid om wat verder te reizen!

But I got you this rose and I need to know.. Will you let it die or let it grow?

xFlowerx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2015, 19:46:46 »
Leuk topic. Hou zelf ook niet echt van uitgaan!

Ik ben 18. En kom uit Limburg. Ik hou van shoppen, lezen, zwemmen, tekenen, muziek luisteren, voetbal kijken :)

Moonlight

• Ave Atque Vale.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 november 2015, 19:50:33 »
I'm in!  :bounce:
Pretty girls don't know the things that I know

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 november 2015, 19:55:44 »
Oeh, dit is een goed idee.

**Zeeland**  laughing7.

Ik ben 18 jaar oud, ben nu net 3 maanden klaar met school en heb mijn opleiding fietsenmaker (waag het niet te lachen ;w; ) afgerond en werk nu 4 dagen in de week. Ik hou erg erg van katten, Anime, Disney, games(voornamelijk Walking Dead/Amnesia), tekenen , wandelen en thee~

Ik ben best wel stil, maar als ik iemand begin te kennen, bereid je dan maar voor ;p
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 november 2015, 20:03:14 »
Jeej, wat leuk dat iedereen al zo enthousiast aan het reageren is.  :bounce:
Ik zal in mijn beginpost vast wat groepen maken

Venom

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 november 2015, 20:06:29 »
Ja lijkt me leuk!  Ik ben 20 en kom uit Nijmegen!

Pencil

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 november 2015, 20:07:53 »
Hey ik ben 20 en studeer en woon dus ook in Groningen, ik vind uitgaan soms wel leuk, maar dan meer een keer in de zoveel weken. Ik ben meer van gezellig ergens wat drinken, filmpje kijken of  ergens een taartje eten, haha.

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 04 november 2015, 20:09:19 »
Waarom woont iedereen zo ver weeeg~ :cry:
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 04 november 2015, 20:11:21 »
Waarom woont iedereen zo ver weeeg~ :cry:

Waar zoek jij dan mensen, er zijn ondertussen al een aantal groepen, er zal er vast wel een bij jou in de buurt zijn toch? En anders maak je er een aan

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 04 november 2015, 20:14:36 »
Waar zoek jij dan mensen, er zijn ondertussen al een aantal groepen, er zal er vast wel een bij jou in de buurt zijn toch? En anders maak je er een aan
Haha ik klaag maar ;)
Heb ik al gedaan, denk dat je mijn reactie wel terug kan vinden onder de 6/7 die er zijn  :P
(sorry ;w;)

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 04 november 2015, 20:17:02 »
Haha ik klaag maar ;)
Heb ik al gedaan, denk dat je mijn reactie wel terug kan vinden onder de 6/7 die er zijn  :P
(sorry ;w;)

Oeps sorry, keek ff niet naar wie al had gepost, alleen naar de reactie :P
Maar het valt wel op ja, tot nu toe allemaal verschillende steden, maar ik verwacht dat er nog wel meer zullen reageren en dat er dan wat meer groepen gaan ontstaan in plaats van allemaal aparte mensen in afzonderlijke steden xD

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 04 november 2015, 20:17:25 »
Oh wat leuk! Ik kom uit Nijmegen, waar moet ik heen noten voor deze groep?
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from.

Orchard

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 04 november 2015, 20:18:46 »
Jaaaa leuk! Ik vind het erg leuk dat er uit dat partygangers topic al eens mensen hebben afgesproken, maar ik houd zelf niet van uitgaan. Dus fijn dat dit topic er nu ook is!

Ik ben 21. Ik houd van concerten, tv shows, dagjes weg gaan, shoppen etc.
Ik woon niet echt dicht bij een stad, maar de dichtstbijzijnde zijn Enschede, Doetinchem.
Ben eventueel ook wel bereid om wat verder te reizen!

Hey! Ik kom toevallig uit Enschede!
And the stars make love to the universe

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 04 november 2015, 20:21:32 »
Oh wat leuk! Ik kom uit Nijmegen, waar moet ik heen noten voor deze groep?

Ik denk dat het het handigste is als er per groep/plaats 1 persoon is die het wil organiseren, en wie je dus kunt noten. Ik zal de persoon zijn voor Utrecht, wie melden zich aan om de andere groepen te organiseren? Dan zet ik je naam even in de beginpost

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 04 november 2015, 20:23:44 »
Ik denk dat het het handigste is als er per groep/plaats 1 persoon is die het wil organiseren, en wie je dus kunt noten. Ik zal de persoon zijn voor Utrecht, wie melden zich aan om de andere groepen te organiseren? Dan zet ik je naam even in de beginpost

Ik wil die van Nijmegen wel organiseren als dat handig is?
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from.

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 04 november 2015, 20:27:38 »

Ik wil die van Nijmegen wel organiseren als dat handig is?

Is goed, dan zet ik jouw naam bij de groep van Nijmegen :)

Pencil

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 04 november 2015, 20:30:41 »
Ik zou best die van Groningen willen organiseren, maar ik heb er alleen geen ervaring mee, weet niet of dat een groot probleem zal zijn?

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 04 november 2015, 20:35:40 »
Ik zou best die van Groningen willen organiseren, maar ik heb er alleen geen ervaring mee, weet niet of dat een groot probleem zal zijn?

Nee hoor, dat lijkt me niet. Ik heb er ook nog niet heel veel ervaring mee. Ik regel gewoon alles rond dit topic een beetje. Maar als er mensen zijn die bij de groep van Groningen willen, dan kunnen ze jou noten. En als je denkt dat de groep groot genoeg is (met z'n tweeën kan natuurlijk ook al, wat jullie willen), dan kun je een whatsappgroep aanmaken met alle mensen die mee willen doen, en daar steeds mensen aan toevoegen. Dus in principe hoef je alleen maar een whatsappgroep aan te kunnen maken en je berichten in de gaten houden om te kijken wie er bij de groep wil.

Zal ik jou dan als organisator van de Groningen-groep neerzetten in de beginpost?

Nightingale

• In a world like this, I've got you.
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 04 november 2015, 20:41:05 »
Mensen mogen mij wel noten voor de Overijssel/Enschede groep! :)
But I got you this rose and I need to know.. Will you let it die or let it grow?

Pencil

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 04 november 2015, 20:41:49 »
Nee hoor, dat lijkt me niet. Ik heb er ook nog niet heel veel ervaring mee. Ik regel gewoon alles rond dit topic een beetje. Maar als er mensen zijn die bij de groep van Groningen willen, dan kunnen ze jou noten. En als je denkt dat de groep groot genoeg is (met z'n tweeën kan natuurlijk ook al, wat jullie willen), dan kun je een whatsappgroep aanmaken met alle mensen die mee willen doen, en daar steeds mensen aan toevoegen. Dus in principe hoef je alleen maar een whatsappgroep aan te kunnen maken en je berichten in de gaten houden om te kijken wie er bij de groep wil.

Zal ik jou dan als organisator van de Groningen-groep neerzetten in de beginpost?

Prima! Whatsappgroep kan ik aan, haha :P

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 04 november 2015, 20:43:19 »
Ik houd dit topic even in gedachte, al weet ik nog niet zeker of ik ga joinen, want ik vind het stiekem ook wel een beetje eng :') Maar ik woon sinds kort in Noord-Holland op kamers en ik mis wel een beetje contact, vooral in de avond. Heb niets met mijn huisgenoten en 's avonds is het daarom erg stil op mijn kamertje.
Mij lijkt het wel leuk om een keer een kolonisten van Catan avondje te houden (of ander suggesties, als het maar geen monopoly is, sorry) Ik zie nu pas dat dit topic voor op 's middags is gericht, maar daar is mijn schoolrooster op dit moment te vol voor.

naja ik zet dit topic even in mijn bladwijzer.

Christine Daaé

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 04 november 2015, 20:45:11 »
Wat leuk! Ikzelf ben niet echt van het uitgaan, dus dit vind ik een leuk idee.

Ik woon in Zuid-Limburg (gemeente Sittard-Geleen)

Ik ben 17 en word begin januari 18. Ik ben een groot muziekfan en ben voornamelijk dol op musicals. Dus als zich meerdere muziek/musicalfans willen melden (uit Limburg is helemaal ideaal), feel free to do so!
Ik ben stiekem wel benieuwd welke meiden bij mij in de buurt wonen...

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 04 november 2015, 20:51:19 »
Okee, de organisatoren beginnen te komen, nu nog mensen die mee willen doen XD

Stripe

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 04 november 2015, 21:10:22 »
Ik meld me voor Groningen!