Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Vakantie 2017!  (gelezen 25730 keer)

carameltaart

• Bekijk profiel
« Gepost op: 05 oktober 2016, 21:45:49 »
Het is nog vroeg, maar ik vind: hoe vroeger de voorpret kan beginnen, hoe beter!
Voor al je tips, vragen, aanbevelingen etc. over de vakantie 2017.

Ik heb zomervakantie 2017 al geboekt. Ik ga weer naar Ibiza, YESSS

Echt een dikkkkke aanrader en (ter vergelijking met 'standaard' vakantielanden) niet eens echt heel duur, wat je wel zou verwachten.
Vorig jaar (vakantie 2015) ben ik er ook geweest en oooohh can't wait to go back.

swiftie

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 oktober 2016, 10:07:31 »
Afgelopen vakantie ben ik helemaal afgereisd naar Australië, dus ik hoop dat ik voor komende vakantie genoeg geld kan sparen om weg te gaan. Ik wil graag samen met mijn vriend naar Italië, heeft iemand tips?

Ik wil graag afwisseling tussen relaxen & dingen doen en zien, waar kan ik het beste heen en hoelang etc.?
timing is everything.

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2016, 10:52:20 »
Jaaa leukleuk!

Ik wil deze vakantie graag naar Turkije met m'n vriend, een all inclusieve vakantie. Eerst waren we van plan om naar Lloret te gaan, maar zijn er toch over uit dat dat niet echt iets voor ons is. Veel geld betalen, om vervolgens de hele dag met een kater op bed te liggen en s'avonds uit te gaan. Kan ik ook in Nederland doen. Gaan we voor hetzelfde geld toch liever op een 'echte' vakantie.
Ben vorig jaar naar Appelhof geweest, en het campingleven is toch absoluut niks voor mij. Hij is naar SunnyBeach geweest, vond het wel leuk, maar niet dat hij zegt van jaaa absoluut nog een keer terug gaan! Achteraf was hij zelfs liever mee geweest naar appelhof.
Iemand nog tips voor waar je goedkoop goede hotels kunt boeken, all inclusieve in Turkije/Griekenland/Spanje etc?
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

swiftie

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 oktober 2016, 15:21:22 »
Jaaa leukleuk!

Ik wil deze vakantie graag naar Turkije met m'n vriend, een all inclusieve vakantie. Eerst waren we van plan om naar Lloret te gaan, maar zijn er toch over uit dat dat niet echt iets voor ons is. Veel geld betalen, om vervolgens de hele dag met een kater op bed te liggen en s'avonds uit te gaan. Kan ik ook in Nederland doen. Gaan we voor hetzelfde geld toch liever op een 'echte' vakantie.
Ben vorig jaar naar Appelhof geweest, en het campingleven is toch absoluut niks voor mij. Hij is naar SunnyBeach geweest, vond het wel leuk, maar niet dat hij zegt van jaaa absoluut nog een keer terug gaan! Achteraf was hij zelfs liever mee geweest naar appelhof.
Iemand nog tips voor waar je goedkoop goede hotels kunt boeken, all inclusieve in Turkije/Griekenland/Spanje etc?

Vorig jaar ben ik 15 dagen naar Turkije geweest voor €650, wel appartement maar verder alles inclusief. Dat was met Beachmasters. volgens mij hadden we begin van het jaar ergens geboekt, weet niet zo goed wanneer het goedkoper of duurder is om te boeken. Hotel met alles inclusief is natuurlijk wel wat duurder maargoed dan geef je ook weer wat minder uit aan eten etc. buiten het hotel. Turkije is wel fijn om een chille vakantie te hebben, in Spanje zou ik zelf wat meer erop uit trekken qua steden bezoeken e.d. dus is maar net afhankelijk wat je wilt. Anders zou ik gewoon bij de jongerenorganisaties (beachmasters, gogo...) gaan kijken.
timing is everything.

watermelon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 oktober 2016, 17:08:23 »
Haha wauw nu al geboekt, lekker vroeg! Maar wel heel leuk Ibiza! :D

Ik ben vorig jaar gaan surfen in Frankrijk met de organisatie Surfblend.
Echt een aanrader! Dit was mijn 2e jaar met hen en het is super leuk! Heel vrij dus je kan gewoon voor jezelf bepalen wat je doet die dag. Ik had ook geen surflessen meer maar je kan gewoon gratis hun surfboarden pakken etc. Het is een organisatie waar Belgen en Nederlanders meegaan.

Daarnaast ben ik met mijn vriend naar Valencia gegaan. Een super leuke stad! Ook dagje naar het strand geweest, wat makkelijk te doen is met het openbaar vervoer.

Ik heb nog werkelijk geen idee wat ik dit jaar ga doen :)

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 oktober 2016, 17:13:12 »
Wij weten het voor dit jaar nog niet! Stilletjes aankijken hoe het allemaal gaat 😊
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

carameltaart

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 07 oktober 2016, 19:27:55 »
Ja, ik heb inderdaad echt vroeg geboekt, maar het scheelde echt veel.
Deze reis naar Ibiza voor volgend zomer was nu nog iets goedkoper dan de last minute naar Rhodos die we afgelopen zomer hadden geboekt. En dan gaan we volgend zomer zelfs nog 1 dag langer weg. En het was/is dezelfde reisperiode.

Mioos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 oktober 2016, 20:01:13 »
Wij zitten te denken aan Argentinië en Chili. Iemand tips om dit zo goedkoop mogelijk te doen?

Moonlight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 oktober 2016, 01:28:47 »
In april gaan ik 5 dagen naar Barcelona, met een aantal klasgenoten. Deze zomer ga ik met mijn vader naar Zuid-Afrika, ben zo blij!  :bounce:

In september zouden we met een aantal vrienden (een 5 tal)een week op vakantie willen, trein of vliegtuig. We zouden een goede balans willen tussen uitgaan, cultuur en gewoon aan het zwembad/strand liggen.

Iemand enig idee waarheen? Tips (wanneer boeken ivm prijzen)?

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 oktober 2016, 11:40:24 »
Wij hebben twee weken Thailand geboekt! Zouden eigenlijk dit jaar heen gaan,  maar vanwege ziekte niet door gegaan.

pulvinus

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 oktober 2016, 15:22:30 »
Afgelopen vakantie ben ik helemaal afgereisd naar Australië, dus ik hoop dat ik voor komende vakantie genoeg geld kan sparen om weg te gaan. Ik wil graag samen met mijn vriend naar Italië, heeft iemand tips?

Ik wil graag afwisseling tussen relaxen & dingen doen en zien, waar kan ik het beste heen en hoelang etc.?
Misschien is het een aanrader voor je om naar noord italie te gaan. Daar heb je wel de italiaanse cultuur, maar je zit midden in de alpen. Dus je kan veel wandelen en fietsen in de werken, terwijl je andere dagen stadjes kan bezoeken of kan gaan zwemmen

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 oktober 2016, 19:21:30 »
Oeh leuk topic! Ik ben dit jaar naar Milaan en New York geweest en wil volgend jaar wil ik ook ergens ver weg heen maar weet nog niet precies waarheen. Dus als iemand nog toffe tips heeft behalve Thailand.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

SportM1010

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 december 2016, 17:12:21 »
Ik ga in de zomer op vakantie met mijn vriend. Heeft iemand nog leuke vakantielanden voor ons. Het is onze eerste vakantie samen.

Wij willen graag max 1000m van centrum en max 1000m van de zee. Verder willen wij dat er wel iets te beleven is en geen stapvakantie.

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 december 2016, 17:45:06 »
Ik ga eind januari voor twee weken naar Florida :) Gelukkig vrij goedkoop alles kunnen regelen (300 euro voor een retourticket!), maar in de zomer gaan mijn vriend en ik dus niet meer op vakantie.

xjust.mii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 december 2016, 18:38:52 »
in januari gaan we 2.5 week naar Thailand =D

picobello

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 december 2016, 18:58:33 »
Leuk!! Ik en mijn vriend zitten ook al weer na te denken.. Eigenlijk gaan wij elke zomervakantie kamperen in Frankrijk (wel ieder jaar een andere plaats), maar omdat ik nu in mijn afstudeerjaar weet ik niet zo goed of ik ook echt in de zomervakantie met vakantie kan gaan. Stel ik haal mijn scriptie niet in 1 keer, dan moet ik eind augustus voor mijn tweede kans, dus het is een beetje lastig om iets te plannen..

Lotje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 december 2016, 19:25:17 »
Samen met een vriendin een adventure reis geboekt bij srprs.me, ben super benieuwd naar waar we terecht komen :fieuw:

Darkness

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 19 december 2016, 20:03:26 »
Ik denk dat ik volgend jaar in mijn eentje naar Iran ga. Heb er super veel zin in!  :bounce:

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 december 2016, 20:44:41 »
^WAUW! Ik wil dat ook zo graag maar ik durf niet alleen naar Iran en mn ouders vinden dat ook niet goed.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Darkness

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 december 2016, 21:08:37 »
^Aah eindelijk iemand die niet negatief over Iran is haha. Mij lijkt het inderdaad ook erg spannend om alleen te gaan, maar ik ben er deze zomer nog geweest (met mijn broer) en ik heb er zo erg van genoten. Het was lekker warm en ik heb veel van de cultuur kunnen zien.

lotusbloempje

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 december 2016, 21:25:29 »
Ik ga in de zomer op vakantie met mijn vriend. Heeft iemand nog leuke vakantielanden voor ons. Het is onze eerste vakantie samen.

Wij willen graag max 1000m van centrum en max 1000m van de zee. Verder willen wij dat er wel iets te beleven is en geen stapvakantie.

Barcelona? Is een mooie stad met strand! En genoeg te doen verder.

banaboo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 december 2016, 21:32:38 »
ik wilde in de zomervakantie op stapvakantie met een vriendin, maar die heeft nu blijkbaar geen geld terwijl ze wel tegen iedereen verder zegt dat ze met iedereen meegaat.. beetje een kutsituatie dus.

Caroline034

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 december 2016, 22:30:42 »
Ik ga naar Peru! En ook Bolivia/Ecuador/Colombia (1 van de 3).
ZO veel zin in

Moonlight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 december 2016, 00:16:58 »
Ik ga naar Peru! En ook Bolivia/Ecuador/Colombia (1 van de 3).
ZO veel zin in

Toch stiekem eenbeetje jaloers  ;)

Hier een weekje Barcelona in April met vrienden verder Zuid-Afrika met mijn vader deze zomer. Zo'n zin in!

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 20 december 2016, 10:02:48 »
Wij hebben geboekt, Turkije it iss  :bounce:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work