Hoi! Ik ga vanaf januari(hoop ik) een jaar naar Engeland met Travel Active! Een vriendin van mij zit nu vanaf maart een jaar in Amerika en ook van haar hoor ik dat het allemaal supergoed is geregeld. De parterorganisaties op bestemming zelf kan je ook 24 uur per dag bereiken. Ik ben vanaf januari al bezig met inlezen en informatie aanvragen en lees vanaf januari ook alle verhalen van alle aupairs die hun weblog bijhouden. Als er iets niet goed is, als je je bijvoorbeeld niet op je gemak voelt bij een familie kan je contact opnemen met de parterorganisatie ( ook in engeland) en je zou zelfs contact op kunnen nemen met travel active als je het echt niet meer weet. Er is elke dag iemand online op de site zodat je vragen kan stellen, heb ik ook al een stuk of 7 keer gedaan :')
Ik heb nu mijn aanmeldingspakket aangevraagd en ben bezig om alle dingen bij elkaar te verzamelen om zo snel mogelijk mijn pakket op te sturen en contact te krijgen met een familie omdat ik echt graag in januari weg wil.
Als je in november weg wil zou ik als ik jou was ook wel binnenkort je pakket aanvragen, je moet er minimaal 3 a 4 maanden voor uittrekken om een familie te vinden. En je moet natuurlijk je visum enzo regelen.
Er zijn ook workshops waar je naartoe kan.. als je je hebt aangemeld kan je datums doorgeven, of je kan voordat je je aanmeld je gewoon opgeven als je nog meer informatie wil. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel

en anders kan je het altijd op de site vragen ( volgens mij zijn ze wel alleen de kantoor uren online)
kortom: Travel active is naar mijn mening en naar wat ik allemaal gelezen heb de meest betrouwbare organisatie om mee weg te gaan. :')