Auteur Topic: Roamler, geld verdienen met je smartphone! (lees eerst de beginpost)  (gelezen 232400 keer)

Michelle

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 juni 2013, 14:10:07 »
Hallo!

Ik open dit topic omdat het, denk ik, leuk is om met elkaar te bespreken wat voor opdrachten je hebt, hulp te vragen als je ergens vastloopt of gewoon lekker te praten over wat je gezien hebt tijdens je tochtje door de stad voor Roamler.

De officiële website: http://www.roamler.com

Wat is het?
Roamler is een applicatie voor op je smartphone. Je krijgt opdrachten binnen een schaal van maximaal 50 km, door deze opdrachten uit te voeren kan je XP en/of wat geld verdienen.

3 verschillende soorten opdrachten:
de bruine schoenafdrukken
Dit zijn opdrachten waar je wel even voor op stap moet. meestal (zeg nooit nooit  ) krijg je hier alleen maar XP voor. Je moet dan bijvoorbeeld het mooiste plekje bij jou in de stad op de foto zetten, of een scrabble van chocoladeletters maken!
het blauwe bankje
Ook hier krijg je meestal geen geld voor. Maar ze zijn dan ook lekker vanuit je luie stoel uit te voeren! Het kan bijvoorbeeld dat je een quiz moet doen, of je koffievoorkeur op de foto zetten.
het groene oog
De leukste, maar vaak ook moeilijkste, opdrachten! Hier krijg je wel geld voor. het bedrag varieert tussen de 2 en soms wel 5 euro! Hier moet je dan ook wel wat voor doen. Bijvoorbeeld de AppleStore bij jou in de buurt bezoeken. je moet dan minimaal 3 minuten blijven, de klanten tellen, de medewerkers tellen, kijken of je begroet wordt en tot slot een foto van de voorkant maken.

Hoe kan ik Roamler gebruiken?
Je kan de app downloaden op je telefoon.  Je kan alleen op uitnodiging een account aanmaken. De uitnodigingen zijn via een andere Roamler gebruiker te verkrijgen. Meestal zijn er wel een paar mensen die er een aanbieden op de Facebook pagina, of op twitter. Maar ook de Roamler bloggen in de gaten houden is een aanrader. Ze worden ook via marktplaats aangeboden, maar om ze hier te kopen wordt sterk afgeraden.

De levels
Roamler heeft 8 levels. Als je in level 1 bent is er een 'roadmap naar level 2' deze opdrachten moet je allemaal uitvoeren om in level 2 te komen en ook andere opdrachten te krijgen, waaronder betaalde. Het aantal levels staat overigens ook gelijk aan het aantal opdrachten dat je tegelijk kan accepteren. En soms zijn er opdrachten die alleen geschikt zijn voor mensen in level 3, 4, 5 of hoger.

De algemene ranking
er is een algemene ranking van Nederland. Iedereen, ook al begin je net, kan hier hoog in eindigen! dat is zo omdat je verdiende XP namelijk maar 7 dagen tellen. Dus heb je maandag 100XP verdiend en de rest van de week niets meer, dan zal je de maandag erna weer op 0 staan in de ranking. Op je account blijven deze punten uiteraard wel staan.

Ik ben benieuwd of er andere mensen die aan Roamler doen! als je vragen hebt, kan je ze hier altijd stellen.

Ik doe dit zelf overigns nu een week of 3, en zit nu op 63,50. denk dat ik het lekker opspaar. (:

liefs, Michelle

Toevoeging door moderator Curiosityy:
Er is inmiddels een speciaal topic om invites aan te vragen etc.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/roamler-zoek-en-vind-je-invite-279178.0.html
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2013, 16:49:58 door duCOQUELICOT »

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2013, 14:13:39 »
Klinkt wel leuk. Maar opdrachten binnen een schaal van 50km ben je dadelijk het 'geld' al kwijt aan reiskosten.

Hoe betrouwbaar is het verder?
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2013, 14:15:00 »
Oke dus je kan dit niet gebruiken als je niet wordt uitgenodigd. :")
Nou.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Aesthetics

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2013, 14:21:17 »
Klinkt interessant, 't zal alleen wel niet heel makkelijk zijn om aan zo'n code te komen.
Because no one can catch the motherfucking fox.

Michelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2013, 14:28:18 »
Klinkt wel leuk. Maar opdrachten binnen een schaal van 50km ben je dadelijk het 'geld' al kwijt aan reiskosten.

Ik zit ook op een ander forum, en daar is er zelfs een soort slow chat topic over Roamler, we zitten nu in deel 2 alweer. Daar heeft het iedereen het over de opdrachten en welke die gaat doen etc, en als iemand zich heeft laten uit betalen vertellen ze dat vaak ook.

Roamler is een bedrijf dat o.a. mysterieshoppers voor bijv. de albert heijn verzorgd. En nu met de babymelk-crisis is er een opdracht dat je in de etos, kruidvat, AH, etc. de babymelk moet checken. Heb er vanochtend 6 gedaan.

Michelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2013, 14:30:05 »

Je kan zelf instellen tot hoeveel km je de opdrachten wil zien, max 50. maar je ziet dus ook alle opdrachten in bijv de supermarkt bij jou om de hoek. ( moet je niet in een gehucht wonen waar de eerst volgende supermarkt 20 km verderop zit, haha) ik ga meestal tot een kilometer of 7, niet verder. en ik doe alles op de fiets, dus heb gelijk mn beweging gehad, haha. Maar ik doe bijvoorbeeld ook als ik moet verder, even snel een opdracht bij de kruidvat ernaast oid.

Sanguine

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 28 juni 2013, 14:32:28 »
noooit van gehoord.
klinkt interessant, maar vind zoiets altijd best riskant :")
vraag me niet waarom.

Smartie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 juni 2013, 18:00:19 »
Damnt, hij kan niet op mijn telefoon/tablet.  :hamer:

Nontimebomala

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 juni 2013, 18:30:35 »
heb het gedownload. Zijn alleen al genoeg mensen uit mijn buurt dus moet een activatiecode regelen..
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 28 juni 2013, 18:32:50 »
Is het wel betrouwbaar?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 juni 2013, 18:35:48 »
Ben benieuwd, heb alleen geen code om mee te doen?

inseparable

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 28 juni 2013, 18:50:38 »
Als je zo'n opdracht krijgt, moet je hem dan meteen uitvoeren? Ik woon namelijk in een klein dorp waar helemaal niets zit..

Glamourish

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 28 juni 2013, 18:57:14 »
Als je zo'n opdracht krijgt, moet je hem dan meteen uitvoeren? Ik woon namelijk in een klein dorp waar helemaal niets zit..

Same here.. ik las net dat je vanaf het moment dat je een opdracht accepteert, je twee uur de tijd hebt om hem uit te voeren
For some moments in life, there are no words

lover to lover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 28 juni 2013, 18:58:15 »
Dit klinkt als leuk geld verdienen :') Heb hem ook gedownload. Zeg ts, kan jij mij geen invite sturen? Hehehe.

inseparable

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 28 juni 2013, 18:58:29 »
Hmm geen invite code.. Hoe kom je daar aan?!

Nontimebomala

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 28 juni 2013, 18:59:53 »
Same here.. ik las net dat je vanaf het moment dat je een opdracht accepteert, je twee uur de tijd hebt om hem uit te voeren

Oh ik dacht dat je dat zelf kon bepalen want al ik een opdracht op het werk krijg gaat me dat dus echt niet lukken :')

Nontimebomala

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 28 juni 2013, 19:00:06 »
Idd TS heb jij geen invite over ? :')

Glamourish

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 28 juni 2013, 19:01:49 »
Idd TS heb jij geen invite over ? :')
For some moments in life, there are no words

yourespecialtome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 28 juni 2013, 19:32:02 »
Aahh dit lijkt mij echt zo leuk! Heb jij idd geen invite over TS? Haha (:

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 28 juni 2013, 23:42:46 »
Klinkt echt super leuk! Vind het ook super leuk dat je er ook echt wat voor moet doen. Wel vervelend dat je een activatiecode moet hebben, die worden ook serieus verkocht op marktplaats. Hoe ben jij erop gekomen TS? En wat was dat andere forum met dat roamler topic?
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 28 juni 2013, 23:44:58 »
Zijn ook teveel mensen bij mij in de buurt die het hebben, dus ik moet ook een invite hebben. Help. xd
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

ItsMariska

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 28 juni 2013, 23:52:41 »
Hmm, ook teveel mensen... Invite? :')

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 29 juni 2013, 11:09:11 »
Hier ook een persoon zonder invite code :')

Smurrie

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 29 juni 2013, 12:50:35 »
Hee, ik heb ook ooit iets geopend over Roamler maar is nooit op gereageerd!

Ik heb zelf ook Roamler, maar ik vind de opdrachten steeds minder leuk worden.. Heb er wel 13 euro mee verdiend!

Bubblegumx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 29 juni 2013, 14:29:07 »
Het lijkt me echt ontzettend leuk maar ik zou niet weten hoe ik aan die code kom. Jammer dat er genoeg mensen in mijn omgeving zijn. Als iemand er een heeft hoor ik het graag :)
Niet geschoten is altijd mis :)