Auteur Topic: Kaart sturen of niet?  (gelezen 1113 keer)

marjoleinkroket

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 juli 2010, 21:01:16 »
Hee,
de moeder van een meisje die ik ken O. heeft kanker.
vrijdag word ze 'ingeslapen'.
ik vertelde dit aan mijn moeder en ze vond dat ik een kaartje moest sturen
via hyves is zo onpersoonlijk vind ze.
Nou wil ik wel een kaartje sturen, maar ik spreek haar niet vaak, dus wat moet ik erin zetten?
Ik weet ook wel dat ik natuurlijk niet iets kan kopiëren van internet,
maar misschien heeft iemand een soort richtlijn??
alvast bedankt!
X

Avadakedavra

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2010, 21:04:30 »
Ik zou gewoon erin zetten ;
Hee,we kennen elkaar niet zo goed,maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen met deze situatie.
Groetjes,x
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2010, 21:05:52 door Avadakedavra »
All was well. Cash4ladies|Euroclix

PENTAGRAMS

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2010, 21:04:33 »
Ik zou als haar moeder is 'ingeslapen' pas een kaart sturen met Gecondoleerd enzo, gewoon wat je op een rouwkaart zou zetten.
~ Godzillionaire ~

PENTAGRAMS

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2010, 21:05:11 »

Hee,we kennen elkaar niet zo goed,maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen met deze sitautie.
Groetjes,x

ja inderdaad, zoiets.
~ Godzillionaire ~

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2010, 21:05:33 »
Iets in de richting van 'heel veel sterkte' natuurlijk ;)
Ik zou geen heel verhaal lullen, want je gaat niet zoveel met haar om.
En via Hyves is idd onpersoonlijk. (Er zijn zelfs een hele hoop mensen die een blog aanmaken op Hyves omdat ze een dierbare zijn verloren. Dat vind ik serieus niet respectvol om zoiets op Hyves te zetten.. en ook erg onpersoonlijk. Op Hyves kan iedereen je wel sterkte wensen namelijk, maar een kaartje sturen of bellen doen maar weinig mensen.)
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Lisa

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2010, 21:06:28 »
Condoleer haar met het overlijden van haar moeder, wens haar sterkte en succes, ook voor de mensen om haar heen die haar moeder kende.
Just keep me where the light is. http://thisisjustdailystuff.tumblr.com/

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2010, 21:07:20 »

Hee,we kennen elkaar niet zo goed,maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen met deze situatie.
Groetjes,x

Sleipnir

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2010, 21:07:33 »

En via Hyves is idd onpersoonlijk. (Er zijn zelfs een hele hoop mensen die een blog aanmaken op Hyves omdat ze een dierbare zijn verloren. Dat vind ik serieus niet respectvol om zoiets op Hyves te zetten.. en ook erg onpersoonlijk. Op Hyves kan iedereen je wel sterkte wensen namelijk, maar een kaartje sturen of bellen doen maar weinig mensen.)

Helemaal mee eens! Maar waarom wordt ze ingeslapen dan? Meestal laten ze de mensen toch zelf doodgaan?

Janneke

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2010, 21:07:41 »
Ik zou zeggen dat je niet zo goed weet wat je moet zeggen/schrijven maar dat je wilt laten weten dat je met haar meeleeft. En heel veel sterkte wensen.

marjoleinkroket

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2010, 21:10:27 »
#msg
date=1279134333]#msg
#msg
date=1279134333] date=1279134270]
Groetjes,x
Dankje daar heb ik wel wat aan!

#msg
date=1279134333]#msg
#msg
Helemaal gelijk heb je, sterkte getypt heb je zo gedaan, maar je weet niet of die gene achter het beeldscherm het wel meent!

#msg
date=1279134333]#msg
#msg
[...]

Helemaal mee eens! Maar waarom wordt ze ingeslapen dan? Meestal laten ze de mensen toch zelf doodgaan?
Ze heeft al heel lang kanker, en is echt heel ziek ervan. Nu krijgt ze zegmaar net zoiets als in de film: Komt een vrouw bij de dokter.

Sleipnir

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2010, 21:14:25 »
Oké, ik heb de film niet gezien. Maar dan heeft ze het wel lang volgehouden zeg!

marjoleinkroket

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2010, 21:29:55 »
Hee O,
We kennen elkaar niet zo goed, en ik weet ook niet goed wat ik moet schrijven.
Maar ik wens je heel veel sterkte in deze situatie en ook aan je familie!
X Bella.

Is dat wat??

XAshleeXX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 14 juli 2010, 21:31:32 »
gwn iets van heel veel sterkte ookal spreeek ik je niet vaak toch wil ik even laten weten dat ik metje mee leef

Woopsie

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 juli 2010, 21:37:28 »
ja is toch prima wat je hebt geschreven? ik denk dat zij en haar verdere familie dat wel zal waarderen! :)
Some people believe in god, I believe in music. Some people pray, I turn on the radio. ₪ ø ||| ·o.

Janneke

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 juli 2010, 21:39:36 »
Ja zo heb je het mooi omschreven toch. En dan nog,het gaat om het gebaar, dat vinden ze vast al fijn genoeg :).

Lisa

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 juli 2010, 21:41:02 »
Beste...

Ik wil met dit kaartje zeggen dat ik erg met jullie meeleef en jullie heel veel sterkte wens in deze moeilijke periode.

Liefs....
Don\\\\\\\'t tell me the sky\\\\\\\'s the limit when there\\\\\\\'re footprints on the moon.

shelosthermind

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 juli 2010, 22:26:29 »

Ik ben het niet met je eens. Als je iemand kwijt bent geraakt vind ik best dat je dat op Hyves oid mag zeggen, waarom niet? Die hele sociale netwerken zijn er toch om op de hoogte te blijven van waar mensen mee bezig zijn en zo en het lijkt me logisch dat een overlijden oid een grote rol speelt in iemands leven? Gewoon omdat je ergens iets kwijt wilt? Ja, die 'sterkte' reacties zijn inderdaad niet heel persoonlijk, maar waarom zou je dan niet gewoon een blog mogen aanmaken? Ik zie er het probleem niet van in hoor. Persoonlijk irriteer ik me erger aan van die blogs du$h11 lOb!! fr Yuu met een heel verhaal waarom zij en haar BBF Niet Te Breken zijn, maar als iemand dat graag op z'n Hyves wil, waarom niet toch?

On topic: Gewoon een kaart sturen, het is juist heel lief dat je aan die persoon denkt!

Dollie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 14 juli 2010, 22:44:21 »
Lijkt me een prima tekstje hoor.

Ik vind het trouwens te simpel om zo te zeggen dat die blogs onpersoonlijk en/of onrespectvol zijn. Al weet ik niet of ik het zelf zou doen. Op mijn gewone weblog zou ik er zeker wel wat over zeggen.