Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Jumbo salaris en voordelen?  (gelezen 1126 keer)

guitarloverxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2017, 19:30:15 »
Hoi, ik ben 16 jaar en ben aangenomen bij de jumbo om achter de kassa te werken. Ik vond het alleen zo naar om te vragen wat ik zou verdienen, dus misschien weet iemand hier het? Werk jij bij de jumbo, hoeveel verdien je?

Ook vroeg ik me af of er nog andere voordelen zijn, zoals kortingen?

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2017, 19:40:27 »
Volgende keer gewoon vragen, is echt geen rare vraag!
Vgm krijg je een all-in loon, iets meer als het minimum uurloon, maar hierbij zijn vakantiegeld en snipperuren al bijgeteld dus ik denk dat je dan op de 4 euro per uur uitkomt, dat verdienden de meeste vriendinnen van me op hun 16e bij de jumbo.
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2017, 19:43:33 »
Ik werk bijna twee jaar bij de Jumbo (wel als hulpkracht verkoopmedewerker niet als kassamedewerker). De salarissen verschillen soms wel per Jumbo, maar toen ik 16 was kreeg ik als basisloon 3.88 per uur. Daar kwamen nog drie toeslagen bij, waardoor ik op ongeveer 4.50 per uur uit kwam. Extra voordelen zoals kortingen zijn er bij het filiaal waar ik werk in ieder geval niet.

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2017, 19:44:22 »
Ik werk ook bij jumbo (kassa) en verdien als 18 jarige bijna 6 per uur. Op mijn 16e kreeg ik iets van 4.50 dacht ik. Vakantiegeld krijg ik 2 keer per jaar

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 januari 2017, 19:50:24 »
^Totaal offtopic maar wat heerlijk om twee keer per jaar vakantiegeld te krijgen.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 januari 2017, 19:55:59 »
^Absoluut! Het is niet superveel, maar toch.

guitarloverxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 januari 2017, 20:11:11 »
Ik werk bijna twee jaar bij de Jumbo (wel als hulpkracht verkoopmedewerker niet als kassamedewerker). De salarissen verschillen soms wel per Jumbo, maar toen ik 16 was kreeg ik als basisloon 3.88 per uur. Daar kwamen nog drie toeslagen bij, waardoor ik op ongeveer 4.50 per uur uit kwam. Extra voordelen zoals kortingen zijn er bij het filiaal waar ik werk in ieder geval niet.

verdient vakkenvullen eigenlijk meer of minder?

guitarloverxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 januari 2017, 15:59:32 »
iemand anders nog iets toe te voegen??:)
« Laatst bewerkt op: 04 januari 2017, 19:27:05 door guitarloverxx »

Mioos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 januari 2017, 13:38:08 »
Ik verdiende juist super weinig op m'n 16e.. 3,20 p.u. dacht ik. Was wel als vakantiekracht begonnen dus miss dat dat scheelt! En  kreeg je je vakantiegeld er maandelijks al bij dus kwam iets hoger uit.. Verder ging ik wel steeds verder omhoog qua salaris.

Scheelt nog al wat met de andere mensen haha. Je krijgt iig een normaal salaris :)

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 januari 2017, 15:02:37 »
verdient vakkenvullen eigenlijk meer of minder?

Minder, ik weet alleen niet hoeveel minder.

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 januari 2017, 15:21:02 »
Het maakt ook nog verschil uit of je bij een franchise werkt of niet. Maar je loon staat gewoon in je contract, dus dat zul je vanzelf wel zien.

clairex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 januari 2017, 15:28:41 »
Ik werk bij de AH als vakkenvuller, ben 15 en krijg 4,55 per uur

Strawberry Kiss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 januari 2017, 18:57:59 »
Minder, ik weet alleen niet hoeveel minder.

Bij mijn filiaal niet hoor! Al werk ik wel bij een ander supermarkt haha.
You can't make people love you, but you can make them fear you

Idae

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 januari 2017, 22:32:47 »
Bij mijn filiaal niet hoor! Al werk ik wel bij een ander supermarkt haha.

Ooh bij "ons" wel, dat weet ik want een collega caisiére van mij kwam er na jaren achter dat ze een "vakkenvullers" contract had gekregen toen ze in dienst kwam en die was pissed off omdat toen ze ontdekte dat die minder verdienen (maar really...Lees dat ding dan ook voor je hem tekent :l).

Bibi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 januari 2017, 22:39:08 »

Loon staat idd in je contract, als je die hebt getekend nog even doornemen, zoniet dat zul je die vast snel moeten tekenen en dan kun je het daarop even lezen :)

Volgens mij krijg je geen korting als je boodschappen komt doen ofzo (werk er ook nog maar net). Weet wel van een vriendin dat je met kerst een avond naar de winkel mag komen na sluitingstijd met zoveel procent korting op je boodschappen.

guitarloverxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 08 januari 2017, 14:33:19 »
Ooh bij "ons" wel, dat weet ik want een collega caisiére van mij kwam er na jaren achter dat ze een "vakkenvullers" contract had gekregen toen ze in dienst kwam en die was pissed off omdat toen ze ontdekte dat die minder verdienen (maar really...Lees dat ding dan ook voor je hem tekent :l).

oo haha nu zal ik het contract helemaal goed gaan lezen :)

nickimunnink

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 17 februari 2017, 08:46:54 »
toen ik 16 was verdiende ik 3,60 bij Jumbo. maar dan wel als vakkenvuller

flylikeabird

• We don't need no wings to fly.
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 17 februari 2017, 18:09:05 »
Ik verdiende toen ik 16 was volgens mij ergens in de 3 euro. Kreeg er allerlei toeslagen bij waardoor ik rond de 4,80 uitkwam.
Echt veel voordelen waren er niet, behalve dat soms ''derving'' in de kantine werd neergezet voor de pauze's.
Sometimes you gotta fall before you fly

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2017, 19:24:53 »
Bij onze Jumbo verdienen vakkenvullers het minst, dan de brood/vlees mensen (omdat die vaak alleen op de afdeling staan) en kassa mensen het meest (omdat die met geld moeten werken ofzo?)
Ik ben begonnen op mijn 17e en kreeg toen volgens mij iets van €5,66, met vakantiegeld, dus bij jou zal rond de 5 euro liggen dan denk ik. Verder zijn er niet echt voordelen geloof ik
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Je volerai

• **
  • Adventure is out there
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 17 februari 2017, 19:57:39 »
Toen ik 16 was verdiende ik 3,88 per uur. Verder hebben we geen voordelen ofzo. Heb ook geen idee of vakkenvullers bij ons minder verdienen trouwens.
Prove them wrong.