Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Hét oppas-topic  (gelezen 82053 keer)

romadvxx

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 oktober 2009, 20:01:08 »
Hier kan je alles kwijt over wat met oppassen te maken heeft. Hoeveel krijg je betaald? Hoeveel oppasadresjes heb je? Wat doe je met de kinderen als ze wakker zijn? Wat doe je als de kinderen al slapen? Hoe ben je aan je oppasadresjes gekomen. ect ect...

Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:03:29 »
Ik pas wel een o pbij mijn tantes, bij mijn buurvrouw en bij kennissen (of bij mensen die mijn moeder kent)Ik krijg ongeveer 3 euro per uur...
En als de kinderen op bed liggen ga ik lekker tv/film kijken, computeren (als dat mag) of gewoon lezen :)
Mijn verkooptopic!http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Verkooptopic_nummer_zoveel_Van_alles_wat_Kijk_gerust_even/list_messages/164144

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:09:00 »
Tip voor iedereen hier:
Marktplaats! Je kunt je daar aanbieden als oppas. Mensen voeren dan hun postcode in en kunnen jou dan vinden als jij bij ze in de buurt woont. Jullie moeten zelf maar een beetje kijken hoe het werkt. Ik zou er geen foto bij zetten, dat vind ik persoonlijk een beetje te eng op marktplaats, je weet ten slotte nooit wie er reageert. Begrijpelijk als jullie nu denken: he bah. Maar voordat ik ergens op ga passen wil ik kennis maken met de ouder(s) en het kind (/de kinderen). Ik ga dan altijd met een van mijn ouders daar heen zodat zij ook weten waar ik ben enzo. Meestal willen de ouders zelf ook wel een kennismaking want die willen natuurlijk ook wel zien wie er op hun kind/kinderen gaat passen.

Werkt voor mij heel goed! Heb al heel veel reacties gehad. Pas nu o.a. om de zaterdag overdag op een tweeling van 5 jaar en verdien daar 50 euro mee. Ik verdien verder gewoon 6 euro per uur. Is leuk werk en verdient lekker!
Live, love, laugh

romadvxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:14:18 »
Ik zelf pas op bij mijn tante en mensen uit mijn straat. Ik verdien ook ongeveer 3 euro. Soms ook 5 euro! En meestal kijk ik tv of ik maak huiswerk. En als de kinderen nog wakker zijn, doen we meestal spelletjes of we kijken een film.

romadvxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:17:34 »
Ik wilde gelijk een advertentie op marktplaats zetten maar daar moet je ineens voor betalen. Of hoeft dat niet als je dat basis vermelding pakket neemt? Kan iemand even kijken aub?

Cathykeuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:20:44 »
Hoeveel krijg je betaald? tussen de ¤40-50 (geen vast bedrag/uur)
Hoeveel oppasadresjes heb je? maar 1tje
Wat doe je met de kinderen als ze wakker zijn? Film zien, tekenen, met de auto's spelen, legoblokken,...
Wat doe je als de kinderen al slapen? tv zien, koekjes eten ;) , op mijn pc,...
Hoe ben je aan je oppasadresjes gekomen? Vrienden van de familie

tuinhuisje2

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:22:48 »
ik heb sinds deze week een oppaskindje. :dance:

romadvxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 oktober 2009, 20:23:07 »
Heeft iemand tips voor de mensen die briefjes in brievenbussen willen doen of een advertentie op marktplaats willen zetten wat ze in die brief/advertentie kunnen zetten?

romadvxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 oktober 2009, 21:32:06 »
Zijn er maar zo weinig mensen die oppassen?

Muisje18

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 oktober 2009, 07:41:56 »
Broefje voor in de brievenbussen::

hallo,
bent u nog op zoek naar een oppas voor u kinderen?
dan bied ik me hiebij aan,
als u interessa heeft kunt u mij bellen op dit nummer: 06-1111111111
dan kunnen we een afspraak maken voor een kennismaking.
ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, heeft u vragen bel het bovenstaande nummer.
Met vriendelijke groet en ik hoop tot ziens
(je naam)

en dat dan door elke brievenbus in je straat

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 oktober 2009, 07:44:05 »

Heeft iemand tips voor de mensen die briefjes in brievenbussen willen doen of een advertentie op marktplaats willen zetten wat ze in die brief/advertentie kunnen zetten?

Bij marktplaats is het gewoon gratis hoor. (;
Live, love, laugh

lemonacid

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 oktober 2009, 09:34:08 »
Ik pas soms op bij kennissen, gewoon als ze het nodig hebben. Ik verdien dan 3 euro per uur en dan vind ik goed want ik hoef ze meestal alleen maar 1 uurtje te vermaken-naar bed sturen-tvkijken of computeren.:'3

Cthesun

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 oktober 2009, 09:35:59 »
Ik zou wel willen oppassen, helaas ken ik niemand die kleine kinderen heeft...
Wat nou forum signature?

LUNIQUE

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 06 oktober 2009, 17:56:37 »

Broefje voor in de brievenbussen::

hallo,
bent u nog op zoek naar een oppas voor u kinderen?
dan bied ik me hiebij aan,
als u interessa heeft kunt u mij bellen op dit nummer: 06-1111111111
dan kunnen we een afspraak maken voor een kennismaking.
ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, heeft u vragen bel het bovenstaande nummer.
Met vriendelijke groet en ik hoop tot ziens
(je naam)

en dat dan door elke brievenbus in je straat

ik denk wel dat je je leeftijd erbij moet zetten, en op welke dagen je zéker niet kan.
BELIEVE.

NTFO

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 06 oktober 2009, 17:59:20 »
Ik vind kleine kinderen irritant
Nuke Them From Orbit

daydreamer96

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:02:33 »

[...]

ik denk wel dat je je leeftijd erbij moet zetten, en op welke dagen je zéker niet kan.

en met de tijd je rooster , of je wel met kinderen kan omgaan (gwn bijzetten ik heb een broertje/zusje/neefje/nichtje ofzo)

Knetterijs

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:08:19 »
Ik pas ook op, maar hoef niet zo vaak. Ik verdien 3 euro per uur. Ik ben 18, dus ergens kun je wel zeggen dat het weinig is, maar ik vind het leuk om te doen en ik heb zo ook nog een baantje, dus ik vind het niet erg als ik er niet zo veel mee verdien, ik doe het met plezier.

Nocturnal

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:09:09 »
Sinds 2 weken ook een oppasadresje, afgelopen vrijdag voor het
eerst opgepast. Van 19:00 tot 22:15. Verdien ik 4/5 euro per uur
mee verschilt per keer. En dat met een beetje tv kijken (=

daydreamer96

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:10:57 »
zouden jullie 13 te jong vinden? (zit in klas 2 en heb verstand van kinderen ook al zeg ik het zelf)

Knetterijs

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:21:58 »

zouden jullie 13 te jong vinden? (zit in klas 2 en heb verstand van kinderen ook al zeg ik het zelf)

Nee hoor, ik ken ook een meisje van 13 die ook vaker oppast, en dat hoorde ik vroeger ook wel vaker van zulke jonge meisjes die gingen oppassen. Ik denk niet dat je er te jong voor bent, als je zelf zegt goed met kinderen om te kunnen gaan. Gewoon doen dus!

Momo

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:38:23 »

nee hoor! ^^
Tumblr  |   Look, I\'m still around.

AllThingsAwesome

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:41:38 »
het is een vriendinnetje van mijn broertje, als ze wakker is gaan we gewoon spelletjes doen of buiten spelen, en savonds kijk ik tv en verdien 2.50 per uur,
ik vind 13 niet te jong hoor, deed het toen zelf ook al laughing7.
life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain

Momo

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:42:12 »
ik wil ook oppassen, en ik heb al een advertentie op marktplaats enzo, maar er komt gewoon helemaal geen reactie.. Jullie nog tips?
Tumblr  |   Look, I\'m still around.

Anonymous

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:43:22 »
Ik ben dit weekend nog gaan oppassen.
Op een jongen van 11. Verleden jaar was ik er ook al eens gaan oppassen, maar toen was ook zijn zusje van 9 er. Nu dus niet.
Was van 19.00-23.00. Helemaal niet lang, maar dat hadden ze gezegd omdat ze naar een optreden hier in de buurt gingen.
Ik krijg daar 5 euro per uur.

daydreamer96

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 06 oktober 2009, 19:15:48 »

Ik ben dit weekend nog gaan oppassen.
Op een jongen van 11. Verleden jaar was ik er ook al eens gaan oppassen, maar toen was ook zijn zusje van 9 er. Nu dus niet.
Was van 19.00-23.00. Helemaal niet lang, maar dat hadden ze gezegd omdat ze naar een optreden hier in de buurt gingen.
Ik krijg daar 5 euro per uur.

20 euri's
 :punk: