Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het Officiële Pen/Mailvriendinnen Gezocht Topic!  (gelezen 2122979 keer)

miauw

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 februari 2012, 08:35:54 »
Iedereen weet wel wat hier moet gebeuren,
Vertel iets over jezelf etc :)

« Laatst bewerkt op: 03 december 2014, 17:48:51 door Falathiel »

miauw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 februari 2012, 08:39:27 »
Ik ben Isa 12 jaartjes, mn hobby's zijn paardrijden zingen en mailen ;3
Ik heb ook skype en twitter ;)
Note me voor mail :D
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2012, 17:26:08 door EenMens »

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 februari 2012, 08:39:42 »
Mijn naam is Bonita, ik ben 14 jaar kom uit brabant en doe havo 3. Mijn hobby's zijn bloggen, fotografie, andere sites, winkelen, afspreken, kletsen. En mijn allergrootste hobby is dansen! (hiphop, streetdance tikje jazz) Ik heb in mijn leven best veel meegemaakt, maar ik wil ook gewoon gezellig mailen hahah! xoxo Liefs
Go ahead rip my heart out, show me what love's all about. | Tumblr

miauw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 februari 2012, 08:47:57 »
Plaats ook een reactie ;)

Emma

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 februari 2012, 11:33:19 »
Mijn naam is Emma, ik ben 13 jaar, en mn hobby is ; voetbal. , note me maar voor me mail. xoxo

agentp

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 februari 2012, 12:44:50 »
Sarah-twaalf jaar-1VWO TE-leuk:Spaans, Nederlands, AK-niet leuk:geschiedenis-vreselijk-wiskunde en RekenOndersteuning-ijdel-domme opmerkingen-Harry styles-Christian Beadles-onsportief-vakantie turkije en Spanje-verliefd

Ik heb al contCt met veel gs'ers maar ik blijf sociaal :')
Ik zoek liever iemand die ouder is want ik heb veel oudere vriendinnen:)
Ik heb MSN, twitter, FB, Whatsapp, tumblr

Note me maar :)
« Laatst bewerkt op: 07 februari 2012, 21:21:23 door AgentP »
ik ben leuk.

Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 februari 2012, 14:17:17 »
Ik ben Laura, 15 jaar oud en ik hou van schrijven (bloggen vooral!), tijdschriften lezen, winkelen en gewoon gezellige dingen doen met vriendinnen. Ik zit in examenjaar van vmbo-tl en hierna ga ik nog 2 jaar havo doen. Note me maar! x
« Laatst bewerkt op: 06 februari 2012, 21:18:32 door Lauralicioussss »

Quirine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 februari 2012, 19:59:21 »
Quirine, 15 jaar.
Ik zit nu in 4 VWO en hoop hierna naar de kunstacademie in Rotterdam te gaan :). Ik ben gek op mode, kleding, muziek (al ben ik zelf niet muzikaal), lezen, films en uitgaan. Ik blog veel ennn besteed helaas ook teveel tijd aan school naar m'n zin.

Het lijkt me gewoon leuk om mijn verhalen te delen met iemand die ik niet zo goed ken, en om verhalen te horen natuurlijk! Dusss note maar haha.
« Laatst bewerkt op: 01 maart 2012, 18:48:19 door goldenstars »
If you want your dreams to come true, you have to wake up!

Illusions

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 februari 2012, 21:35:01 »
Heee, ik ben Dieuwertje, 15 jaar,ik hou van paardrijden, muziek, m'n vrienden & familie, Films, en uitgaan is een musttt! Haha, note me maar! X
So here it is. No hype, no gloss, no pretence, just me. Stripped -Christina Aguilera

OnBoard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 februari 2012, 15:27:18 »
Gevonden
« Laatst bewerkt op: 04 maart 2012, 21:54:29 door OnBoard »
Keep calm and dance on

Xmademyday

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 februari 2012, 19:13:07 »
heej ik ben Beau, 15 jaar. Ik hou van lezen (boeken en tijdschriften), winkelen <3 (ook veel online XD), muziek (ik speel zelf piano), schrijven, m'n vrienden & familie, een beetje op sites kijken en koken. Ik zit in het 3e jaar van VWO, best wel hard times gehad maar nu weer mijn comeback gemaakt ;D. note me maar

Transforme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 februari 2012, 14:52:54 »
Ik ben Maaike, ik ben 15 jaar. Ik hou van lezen, films (romcoms), winkelen, verschillende soorten muziek. Ik zit in het 3e jaar van het vmbo-t. Note me maar voor mail!

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 09 februari 2012, 17:01:51 »
Anniek ~ 16
Tags:
bijna een jaar een vriend - nierziekte - woon in limburg - werkt bij albert heijn - voetbal - ofcourse shoppen - verslaafd aan tumblr, weheartit en tijdschriften

dat was wel het belangrijkste :) note please

Onbekend_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 11 februari 2012, 16:44:07 »
ik ben damaris, 14 jaar.
ik hou van lezen, muziek en koken.
zit in het 3e jaar mavo.
No one dies as a virgin, Life fucks us all\" ~ Miss Pudding

1995

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 12 februari 2012, 11:37:18 »
Ik ben 16 jaar (over 2 weken 17), wonende in Overijssel.

Ik hou van uitgaan, shoppen, met vriendinnen afspreken,muziek luisteren en fitnissen.

Ik ben op zoek naar meisjes die dezelfde interesses hebben, leeftijd maakt niet heel veel uit, hoewel mijn voorkeur naar mijn eigen leeftijd gaat 16/17 jaar.

Note me maar :D

Lisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2012, 15:48:04 »
ik ben lisa
Ikke ben 14 jaartjes oud
hou van tekenen, collages maken, lezen, plaatjes verzamelen, mode, shoppen en tijdschriften te lezen en te verknippen :) en ik kan heel goed luisteren naar jou verhalen XD
NOTe maar :)

showyoursmile

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 16 februari 2012, 20:40:42 »
hallo iedereen, ik ben Anne.
Dusse eventjes wat informatie over mijzelf
ben 16 jaar. Zit in 4havo. Woon in in de buurt van Amsterdam.
Mijn hobby's zijn uitgaan, shoppen, muziek luisteren en of course met vriendinnen afspreken. Ga ook ongeveer 3x per week naar de sportschool.

Ben opzoek naar iemand waar je lekker slap mee kunt lullen maar die op mijn tijd ook een luisterend oor en een goed advies voor mij heeft. :)

Note me x

Anne-May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2012, 22:05:05 »
heee ik ben Anne-May.

15 jaar - vwo 3 - shoppeeen natuurlijk - verschillende bandjes - tumblr - mode - lyrics schrijven - jongenss (; - lezen - films - amerikaanse tv series - filosofie.

note me xx

la-vie-est-belle

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2012, 17:08:47 »
Hi,
Ik ben Jaylee, 16 jaar, woon in Noord-Holland. Ik zit in HAVO-5. Ik zit op handbal en zaalvoetbal. Kan vooral over die eerste echt uren praten :') Wil later iets doen met sport. Wil ook veel reizen, nieuwe mensen uit verschillende culturen ontmoeten, veel talen spreken.
Mocht je me beter willen leren kennen, note me.
It's never too late to be who you might have been.

Legaly-blond

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 17 februari 2012, 17:19:57 »
Ik ben 19 jaar, woon in Zuid-Limburg.
Zit nu 3e jaar van het mbo.
Shoppen, vriendje, vriendinnen, film/series, bakken, fitnessen.

Hamlet

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 17 februari 2012, 20:18:18 »
Heuj
Ik probeer t is opnieuw ofzo :"D
Anke, 15 jaar bijna 16.
Noord-Limburg/Brabant
Hou van;
~Hockeyen
~Standaard meisjes dingen (winkelen, kletsen etc)
Haat:
~Volleybal

Heb een vriendje, zit in Havo 4 nu :)
Hou ook heel erg van tekenen en het vak Frans.
Heb enorm domme opmerkingen :"D

Juw ik hoor t wel ofzo.
ADIOS
~~~~~~~~~
AL IEMAND GEVONDEN :D
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2012, 13:57:34 door Hamlet »
O My Lordie

never_mind

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 17 februari 2012, 20:22:52 »
Hoi
Ik ben Tineke, 15, gymnasium 4.
Ik hou echt van kleding, maar ik ben een beetje een noob. ik woon in het hoge noorden (helaas soms, alle mooie steden zijn ver weg :().
Ik vind wiskunde en economie leuk etc, en ik heb een hekel aan geschiedenis. Ik sport niet veel, maar ik doe aan streetdance. Ik hou heel veel van dansen, als ik niet achter de computer zit, dan dans ik ;)

NOTE ME ALSTUBLIEFT :D

Rosalinde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 18 februari 2012, 14:34:14 »
Wat een leuk initiatief!

Ik ben Linda, achttien jaar en ik studeer European Studies aan de Haagse Hogeschool. Ik ben gek op talen, nieuwsgierig naar andere culturen en mijn grootste passie is schrijven. Ik wil schrijfster worden en heb bijna een verhaal af. Naast schrijven kijk ik graag films (en series!), hou ik van shoppen of gezellig een avondje kletsen met vriendinnen.

Ik heb aan paardrijden, hockey en streetdance gedaan, maar momenteel sport ik niet echt. Ik fitness wel, maar niet echt trouw omdat ik het alleen toch niet zo leuk vind als ik van tevoren had gedacht. Ik heb een lieve vriend die er altijd voor me is, alleen heb ik niet echt veel vriendinnen die vlakbij wonen dus spreek ik ze niet zo vaak. Daarom lijkt dit me ook zo'n leuk initiatief.
Een blog over hoe je als jonge schrijver voor je passie gaat. Nieuwsgierig? www.passievoorschrijven.nl

Annemarie

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 18 februari 2012, 17:00:40 »
Al een tijdje ben ik op zoek naar een vaste mailvriendin. Toen ik dit topic zag kon ik me dus niet inhouden om me in te schrijven.

Ik ben Annemarie. Ik ben 17 jaar oud en woon in Brabant. Ik studeer MBO Marketing en Communicatie en hoop over 1,5 jaar te kunnen beginnen aan een HBO studie; psychologie. Ik hou erg van schrijven, creatief zijn, lezen, televisieseries, gezelligheid. Ook vind ik het enorm belangrijk om te genieten van de kleine dingen in het leven en ik zeg eerlijk; dat gaat mij niet altijd even makkelijk af. Sinds 1,5 jaar heb ik een vriend. Ik vind het erg leuk om contact te leggen met nieuwe mensen waaruit misschien wel nieuwe vriendschappen kunnen ontstaan.

Regelmatig mailcontact lijkt me dan ook erg fijn! Als je interesse hebt zou ik het erg leuk vinden als je me wilt note-en om emailadressen uit te wisselen. Graag wel serieuze reacties. Ik ben namelijk niet op zoek naar eenmalig mailcontact.

Much love, Annemarie.

Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 18 februari 2012, 22:52:05 »
Ik ben laura, 15 jaar.
Ik zit in mijn examenjaar van vmbo kbl.
Normaal zit ik nooit op dit soort sites en topics maar eigenlijk vind ik het wel heel leuk ;p
Ik zat op dansen maar ik kreeg een andere docent en groep en die waren niet leuk.
Ik hou van uitgaan maar daar is mijn moeder het alleen niet zo mee eens dus ik probeer het uit te houden tot ik 16 ben.. (kanslooshe?)
oh en ik hou niet van paarden..!

'x
Smile is the second best thing you can do with your Lips.