Auteur Topic: Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!  (gelezen 1084231 keer)

Insouciance

• Oppermod
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Gepost op: 16 april 2015, 15:06:06 »
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Bij deze de opening van het nieuwe Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties.

Naar aanleiding van de enquête, waaruit is gebleken dat veel leden dit topic toch misten, is besloten een nieuw topic te openen.

De regels:
- Je mag wel op elkaar reageren, zolang het maar niet negatief is. Je mag het dus wel met een biecht eens zijn of iemand steun geven oid.
- Je mag wel toevoegen aan een biecht of een biecht zo veranderen dat het op jou slaat.
- Een negatieve reactie als biecht verhullen is ook niet toegestaan. Als iemand 'Ik haat katten' zegt en vlak daarna iemand biecht 'Ik kan echt niet tegen mensen die katten haten' zegt, is dat niet toegestaan.
- Biechten over Girlscene is nog steeds niet toegestaan.
- Er kan door een mod gevraagd worden naar notes te verplaatsen als er teveel gereageerd wordt op elkaar. 
- Als een biecht echt niet oké is (denk bij niet oké echt aan biechten over dierenmishandeling o.i.d,  dingen die écht niet in de haak zijn), moet het gemeld worden zodat er door een mod naar gekeken kan worden. 
- Triggerende biechten zijn ook niet toegestaan. Dus niet: "Ik ben zo trots dat ik vandaag te weinig heb gegeten", maar dit mag wel: "Ik baal dat ik zo vaak chips eet na het sporten".
- Wanneer een regel overtreden wordt, geeft dit direct aanleiding voor een dikke waarschuwing. Wordt het nogmaals gedaan, is het een mute van ongeveer twee weken.

Mocht het topic weer uit de hand lopen, ondanks de hierboven opgestelde regels, gaat het zonder pardon weer dicht, met als consequentie dat het dan ook dicht blijft

TOEVOEGING:

Sorry ik wil geen discussie starten maar vanaf wanneer mag je dan weer iets opbiechten dat al eerder(tegenstrijdig) is geweest? Want vaak zijn er vlak na elkaar tegenstrijdige opbiechtingen. Op de zelfde pagina wordt gezien als OMG reactie maar 2 pagina's terug kan die persoon misschien niet eens gezien hebben(dit vroeg ik me al langer af, mod?)

We hebben het hier even over gehad en hebben besloten dat het oké is als een biecht op de volgende pagina staan of als wij logischerwijs aan kunnen nemen dat je de eerdere tegengestelde biecht niet hebt gelezen.
Ben je dus één van de eerste reacties op een pagina en sla je terug op een biecht, vinden wij wel dat je het gelezen hebt (omdat je één van de eerste reacties op een nieuwe pagina bent en dus waarschijnlijk nog de andere pagina hebt gelezen). Ben je één van de laatste reacties, dan hoef je het niet gelezen te hebben omdat je op een andere pagina zit dan de tegengestelde biecht en die ook niet gelezen hoeft te hebben.
Duidelijker dan dit kunnen wij het ook niet krijgen, maar daarom gaan we ook even uit van de goedheid van jullie. Als je iets hebt gelezen dan tegengesteld is aan jou biecht, post die biecht dan niet. Scan sowieso even de pagina waarop jouw bericht komt om te zien of je niet (al dan niet per ongeluk) terug slaat op een biecht. Dit om allerlei drama te voorkomen!
« Laatst bewerkt op: 08 oktober 2015, 21:34:09 door Insouciance »
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Turtletimes

• Ramptoerist
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2015, 15:15:23 »
Ah yes, echt superleuk, thanx! Hopen dat het deze keer goed gaat :D
La vida es mi tortura y la muerte será mi descanso

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2015, 15:22:02 »
Als ik uit eten ga, ga ik altijd honger 'sparen'. Wat nergens op slaat want dan word ik soms zelfs misselijk maar hey, het is onbeperkt dus ja.

BeingFearless

• Pioneer
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2015, 15:22:58 »
Als ik uit eten ga, ga ik altijd honger 'sparen'. Wat nergens op slaat want dan word ik soms zelfs misselijk maar hey, het is onbeperkt dus ja.
Do I love you, oh, I do. And I’m going to ‘til I’m gone. But if you think that I can stay in this same old, same old. Well, I don’t, I don’t.

Insouciance

• Oppermod
    • Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2015, 15:28:15 »
Sinds een vriendin mij een aantal jaar terug heeft verteld dat ik bijna hijg als ik adem, durf ik nooit meer gewoon te ademen als ik ergens logeer. Ik doe altijd moeite om zo zacht mogelijk te ademen en vervolgens stik ik bijna waardoor ik hard inadem en het waarschijnlijk alleen maar raarder wordt.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Milou.

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2015, 15:30:06 »
elysian (adj.) beautiful or creative; divinely | tumblr.

Whaley

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2015, 15:35:46 »
Ik voel me altijd veel meer op mijn gemak met jongens om me heen. Mijn beste 'vrouwelijke' vriendinnen zijn top, maar jongens hebben vaak van die geweldige humor die ik niet eens altijd begrijp.
SuggSundays. // www.whaleinprogress.wordpress.com/ // YT // whaleinprogress.blogspot.com/

Turtletimes

• Ramptoerist
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 april 2015, 15:36:48 »
Het is dat ik mijn hond beloofd heb niet eerder de pijp uit te gaan dan hem, anders had ik het deze week echt niet meer getrokken. Alles gaat weer mis en de belangrijkste mensen in mijn leven zijn er niet meer.

Turtletimes

• Ramptoerist
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 april 2015, 15:39:19 »
Eigenlijk mag ik de meiden uit mijn klas helemaal niet echt, maarja je moet toch wat, dus doe ik super aardig tegen ze.

Achilles

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 april 2015, 15:44:02 »
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 april 2015, 15:45:42 »
Ik weet al maanden dat ik in juni een toets moet maken om geaccepteerd te worden bij de opleiding die ik wil doen, maar ipv leren stel ik het uit omdat ik niet weet waar ik moet beginnen(en ik een van die onderwerpen best moeilijk vind). Nu is het bijna zo ver en ik heb nog niks geleerd, als ik dit jaar niet naar het HBO kan dan weet ik het niet meer en dan hoeft het ook niet meer van mij.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Twilight Sparkles

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 april 2015, 16:02:58 »
Ik kan niet gewoon "rustig" zijn. Ik moet altijd wel iets hebben om over te piekeren.

Zoë

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 april 2015, 16:04:51 »
Mijn ex haat me en ergens doet dat wel wat pijn. Ik voel me er best wel waardeloos door, alsof ik helemaal geen leuke meid ben, dat ik niks anders doe dan zeuren en dat ik belachelijk ben. Ook al is hij een echte klootzak, ik trek me er wel van aan en ik haat dit want ik weet dat het niet mag.

Ik heb niks van goede vrienden in mijn studentenstad waar ik nu al bijna een volledig academiejaar doorbreng. Ik hoor helemaal niks van hun in deze paasvakantie (aka blokvakantie) als ik zelf niks stuur. Het wringt echt ontzettend want ik heb echt mensen nodig waar ik close mee kan zijn.. en ik kan ze nergens vinden en ik vereenzaam daar helemaal.

Ik wil gewoon uit deze ontzettend vervelende periode raken. Ik voel mij nu al een halfjaar slecht en down en super ongelukkig en het lijkt maar niet over te gaan. Raar om te zeggen maar na al deze pijn vind ik dat ik toch echt eens wat goeds op mijn pad verdien, iets waar ik mijn aandacht kan op vestigen. Want zo wil ik niet leven..
Ik ben op zoek naar geluk! Heb jij tips voor me?
http://www.huntforbliss.wordpress.com (Liefde voor metal, rock, dieren en kunst!)

realitea

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 16 april 2015, 16:05:46 »
ik vind een jongen leuk waar ik volgende week mee ga daten, maar weet al dat het niet serieus is vanuit mij. maar toen vroeg hij of hij kon blijven slapen en dat vind ik toch wel een beetje snel, zeker omdat ik maar een eenpersoonsmatras heb
We see eye to eye, heart to heart.

Cranberry

• **
  • seni seviyorum.
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 16 april 2015, 16:08:33 »
Ik wil afvallen maar toch zit ik nu snoepjes te eten en dan voel ik me daarna altijd stom. MAAR NAPOLEONS ZIJN ZO LEKKER!!!

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 16 april 2015, 16:09:31 »
Ik wou vroeger altijd een jongetje zijn. Ik vond (de meeste) meisjes verschrikkelijk, en dat vind ik stiekem nog steeds.
no air, no pride

YoDoNoMi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 16 april 2015, 16:12:16 »
"Ik kan niet gewoon "rustig" zijn. Ik moet altijd wel iets hebben om over te piekeren. "

"Mijn ex haat me en ergens doet dat wel wat pijn. Ik voel me er best wel waardeloos door, alsof ik helemaal geen leuke meid ben, dat ik niks anders doe dan zeuren en dat ik belachelijk ben. Ook al is zij een echte klootzak, ik trek me er wel van aan en ik haat dit want ik weet dat het niet mag."

"Als ik uit eten ga, ga ik altijd honger 'sparen'. Wat nergens op slaat want dan word ik soms zelfs misselijk maar hey, het is onbeperkt dus ja."
...the man of my dreams is a girl.

Dory

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 16 april 2015, 16:13:07 »
Ik kan nooit eens lekker eten zonder na te denken over mijn lichaam. Ik ben onzeker en wil heel graag afvallen en heb het hier ook een keer met mijn vriendin over gehad, alleen vind zij dat dat nergens op slaat. Dus ik kan niet met mijn beste vriendin over mijn grootste probleem praten..

Dory

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 16 april 2015, 16:13:33 »
Christina denkt dat ze knap is maar nee dat is niet zo.

Fortune

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 16 april 2015, 16:13:49 »
Ik kan niet gewoon "rustig" zijn. Ik moet altijd wel iets hebben om over te piekeren.

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 april 2015, 16:15:02 »
Ik vind de dood echt eng eigenlijk
no air, no pride

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 16 april 2015, 16:26:00 »
Ik heb m'n vader een kinderslot op de achterdeur laten zetten voor als we een keer met z'n vieren weggaan en ik dus achterin zit. Want wanneer we bijv. op de snelweg rijden, ga ik er soms over na denken wat er zou gebeuren als ik de deur open zou doen en er uit zou springen, en dan ben ik bang dat ik dat onbewust ga doen en m'n hand niet kan bedwingen.

Ik weet niet waarom maar ik schaam me er echt ontzettend voor en m'n broer weet van niks, die denkt dat de deur kapot is  :fieuw:

edit: als ik voorin zit, waar geen kinderslot op kan ga ik altijd op mn handen zitten

Paradise

• **
  • Positive things happen to positive people.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 16 april 2015, 16:32:45 »
Ik heb nu mijn rijbewijs gehaald, maar het idee dat ik dan helemaal alleen mag rijden vind ik toch een beetje eng.

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 16 april 2015, 16:33:25 »
"Ik kan niet gewoon "rustig" zijn. Ik moet altijd wel iets hebben om over te piekeren. "
no air, no pride

CrystalClear

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 16 april 2015, 16:35:01 »
Ik haat mijn concentratievermogen en op deze manier ga ik het echt niet halen en iedereen teleurstellen...