Auteur Topic: Girlscene Ping/whatsapp/etc 'vriendinnen'?  (gelezen 206891 keer)

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 juli 2011, 22:08:32 »
 B)
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2014, 00:58:23 door PBG »

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2011, 22:11:40 »
Leuk en super goed idee aangezien ik niemand heb om contact mee te onderhouden, maar ik heb geen ping of whatsapp ofzo. Ik houd het bij mijn blox... :)
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2011, 22:11:48 door parsprototo »
Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2011, 22:13:05 »

Leuk en super goed idee aangezien ik niemand heb om contact mee te onderhouden, maar ik heb geen ping of whatsapp ofzo. Ik houd het bij mijn blox... :)

sms vind ik opzich ook prima aagezien ik 1000 smsjes per maand heb en niet echt opgaan in de vakantie xD

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2011, 22:13:08 »
het kan ergens ook heel gevaarlijk zijn.  Je weet over internet nooit met wie je te doen hebt. als je dan je nummer geeft  ( bij whatsapp) .
♥♥♥

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2011, 22:14:30 »

het kan ergens ook heel gevaarlijk zijn.  Je weet over internet nooit met wie je te doen hebt. als je dan je nummer geeft  ( bij whatsapp) .

En dan nog? Dan heeft een man van 50 mijn nummer, en toen?

Anonymous

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2011, 22:16:38 »

[...]

En dan nog? Dan heeft een man van 50 mijn nummer, en toen?

en toen ging je er mee chatten en hem vertrouwen en dan eventueel later afspreken ofzo en dan ja , je weet nooit he!

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2011, 22:18:19 »

[...]

en toen ging je er mee chatten en hem vertrouwen en dan eventueel later afspreken ofzo en dan ja , je weet nooit he!

Zo naif ben ik nou ook weer niet he ;)
Bovendien, ik heb mijn vriend leren kennen via via van iemand op msn. Is nou wel weer een bekende van het nichtje van een vriendin, maar toch.

Maargoed, ik maakte dit topic ook niet met als einddoel afspreken ofzo, gewoon gezellig kletsen, that's it.

Chiara

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2011, 22:18:40 »

Ik had dat een keer met pingchat voor de iPod, toen had ik die gebruikers naam hier achter gelaten en ging zn opaatje me stalken. Hij heette ricardo geloof ik. Maar dat vond ik dus even echt niet leuk, en hij bleef terug komen tot ik die app verwijderd had

Anonymous

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2011, 22:20:15 »

[...]

Zo naif ben ik nou ook weer niet he ;)
Bovendien, ik heb mijn vriend leren kennen via via van iemand op msn. Is nou wel weer een bekende van het nichtje van een vriendin, maar toch.

Maargoed, ik maakte dit topic ook niet met als einddoel afspreken ofzo, gewoon gezellig kletsen, that's it.

dat zeg ik dan ook niet als verwijt op jou en al zeker niet persoonlijk, maar er gewoon als waarschuwing dat het niet altijd een onschuldig gesprekje  is zoals je verwacht.

parsprototo

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 12 juli 2011, 22:20:29 »

[...]

sms vind ik opzich ook prima aagezien ik 1000 smsjes per maand heb en niet echt opgaan in de vakantie xD

Smsen vind ik ook leuk, want ik heb hetzelfde probleem haha.
Maar ik weet nog niet of ik ook op zoek ben naar iemand om mee te smsen want ik vind het ook wel lekker dat ik nu mn mobiel hele dagen uit kan hebben staan....
Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 juli 2011, 22:23:21 »

[...]

Smsen vind ik ook leuk, want ik heb hetzelfde probleem haha.
Maar ik weet nog niet of ik ook op zoek ben naar iemand om mee te smsen want ik vind het ook wel lekker dat ik nu mn mobiel hele dagen uit kan hebben staan....

Haha, dat zou ik echt niet kunnen xD
Maarja, note maar anders! ^^

Heartattxck

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 juli 2011, 22:23:56 »
Ik heb mijn ping geloof ik ook wel eens neergezet, maar heeft nooit iemand op gereageerd.
Nu krijg ik morgen een nieuwe BB, dus andere ping. Ik heb wel 2 meisjes van het verhalenforum op ping, heel gezellig! (:
♥♥ Confused. [16+] ♥♥

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 12 juli 2011, 22:23:58 »

[...]

Ik had dat een keer met pingchat voor de iPod, toen had ik die gebruikers naam hier achter gelaten en ging zn opaatje me stalken. Hij heette ricardo geloof ik. Maar dat vond ik dus even echt niet leuk, en hij bleef terug komen tot ik die app verwijderd had

Zomaar ergens achterlaten lijkt mij ook niks nee.
Hier kan je nog een beetje 'checken' hoeveel en watvoor posts iemand heeft geplaatst bijvoorbeeld. Heb je toch een soort van zekerheid, haha.

Chiara

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 12 juli 2011, 22:28:45 »

[...]

Zomaar ergens achterlaten lijkt mij ook niks nee.
Hier kan je nog een beetje 'checken' hoeveel en watvoor posts iemand heeft geplaatst bijvoorbeeld. Heb je toch een soort van zekerheid, haha.

Jaa maar die viespeuk is gaan google'en toen. Want ik had zn topic aangemaakt omdat ik niks snapte van dat pingchat en toen had ik geloof ik daar die gebruikers naam achtergelaten, in mn topic. Maar dat account van pingchat is verwijderd, maar die viespeuk had gewoon gegoogled, of hij zat hier ergens verstopt ofzo.

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 12 juli 2011, 22:32:16 »

[...]

Jaa maar die viespeuk is gaan google'en toen. Want ik had zn topic aangemaakt omdat ik niks snapte van dat pingchat en toen had ik geloof ik daar die gebruikers naam achtergelaten, in mn topic. Maar dat account van pingchat is verwijderd, maar die viespeuk had gewoon gegoogled, of hij zat hier ergens verstopt ofzo.

Ja maar ik bedoel via noten dan he? Dat kan een ander niet zien :)

Chiara

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2011, 22:44:17 »

[...]

Ja maar ik bedoel via noten dan he? Dat kan een ander niet zien :)

Oh ja, dat vieze mannetje had gewoon dat topic gevonden, en ik had het lekker dom in dat topic gepost xd

Heartstyle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 12 juli 2011, 23:39:45 »
Wat een leuk idee!
Ik zou het wel leuk vinden om met iemand te pingen via BB ping, maar liever niet via whatsapp aangezien ik dan m'n tel nummer moet geven.

Leeftijd: 19
I like: shoppen, leuke dingen doen met vrienden, naar festivals gaan, rondhangen op facebook/hyves, chocola, gezelligheid, heb bijna 2.5 jaar een vriend
School: ben net aangenomen op de hogere hotelschool in Maastricht, daar begin ik in februari 2012 mee!

edit: oja, als je m'n ping wilt dan stuur even een note! :D
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2011, 23:40:11 door Dandelionn »

passionated

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 12 juli 2011, 23:53:04 »
hm ik zou kunnen pingen, heb sinds kort een bb ;p

naam: Loes
leeftijd: net 19 geworden
school: ik ga liberal arts and sciences doen op de uu :D en ik heb net twee maanden in amerika gestudeerd
waar ik me mee bezig houd: fotografie, mn blog bijhouden, m'n vriendje, met vriendinnen afspreken, muziek (ik hou van 3fm), leuke feestjes/concerten/festivals bezoeken, kleding

dus mocht je denken dat ik interessant genoeg ben, stuur een note haha
Mijn blog Loosely &&& jij bent leuk.

Noah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 13 juli 2011, 00:06:39 »
Wat een grappig idee! Ik moet nog even nadenken of ik er ook aan mee ga doen :D upje
For one human being to love another; that is perhaps the most difficult of all our tasks... The work for which all other work is but preparation.

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 13 juli 2011, 00:14:41 »
ja wel een leuk idee!!
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

ElKebaba

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 13 juli 2011, 00:20:22 »
--
« Laatst bewerkt op: 01 november 2011, 13:46:39 door ElKebaba »

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 13 juli 2011, 00:29:44 »
..
« Laatst bewerkt op: 08 december 2011, 14:13:58 door FallingDown »
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

ElKebaba

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 13 juli 2011, 00:30:42 »
oh ik kom er net achter dat je voor android ook pingchat hebt :') dus als iemand me interessant genoeg vindt en pingchat heeft is dat ook goed haha xD

Plumbum

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 13 juli 2011, 10:27:05 »
Ik baal echt dat WhatsApp nu 0.79 kost, want ik mag van m'n moeder niks kopen .__.
Can we go back to when broken things only needed plasters to mend?

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 13 juli 2011, 12:10:02 »
Voor de iPhone was hij altijd al betaald toch?
Ik heb er wel voor betaald, maarja, het heeft me inmiddels al heel veel geld bespaard :P