Auteur Topic: Ervaring met slangenreizen.nl??  (gelezen 15689 keer)

kirsten

• Bekijk profiel
« Gepost op: 15 januari 2013, 14:39:17 »
Hoi meiden,

Slangenreizen.nl biedt goedkope busreizen aan. Ik ben zelf geïnteresseerd in die naar Parijs... Maar aangezien het een niet zo bekend bedrijf is (ik had er nog nooit van gehoord, tot vakantieveilingen), heb ik een beetje op het internet gesurfd om te kijken naar de ervaringen van mensen.. Maar ik kon er maar één vinden, en dat bleek niet zo'n goede te zijn.

Mijn vraag daarom is:

Is er hier iemand die ooit een busreis heeft gemaakt met slangenreizen.nl en was dat een beetje aan te raden?

Alvast bedankt! X

Flamoes

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2013, 14:40:50 »
Ssssssslangenreizen. Voor een sssssspannende vakantssssssie om nooit te vergeten! Sssssss.
You know what is beautiful? Read the first word again. | http://weheartit.com/wennnnn

Flamoes

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2013, 14:41:02 »
Sorry hihi. Nee ik ken het niet. Sorry!
You know what is beautiful? Read the first word again. | http://weheartit.com/wennnnn

Bronzed

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2013, 15:49:22 »
Ssssssslangenreizen. Voor een sssssspannende vakantssssssie om nooit te vergeten! Sssssss.
HAHAAHAHA

ot: Nope no idea, ik dacht eerlijk gezegd bij slangenreizen aan van die reizen waarbij je op slangensafari zou gaan en dan verschillende slangen zou gaan zoeken&vinden en ze dan vast zou houden.
Guess i'm wrong :')

bob

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2013, 15:51:03 »
o wat erg
« Laatst bewerkt op: 31 december 2013, 10:36:04 door dickerina »
je wenkbrauwen lijken een beetje op het nike logo | ask.fm | tumblr

Rusher

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2013, 15:59:30 »
Volgens mij is het betrouwbaar als de reisorganisatie aangesloten is bij de SGR, en op de site staat dat slangenreizen daarbij aangesloten is, dus ik neem aan van wel. =p

kirsten

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2013, 16:45:35 »
thanks!

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 januari 2013, 17:10:15 »
Waarom denk ik aan snakes on a plane?
Beschouw dit als een up!
You may be a lover but you ain't no dancer.

Flamoes

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 januari 2013, 19:38:24 »
Vakantieveilingen is betrouwbaa...
dus als die die slangshit aanprijst lijkt het me betrouwbaar
Vakantieveilingen is niet altijd betrouwbaar. Er was toch ook zo'n vrouw die haar tattoo via VV had?

xFallin

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 januari 2013, 19:46:46 »
Oh ik heb er nooit bij nagedacht of het betrouwbaar of onbetrouwbaar kan zijn, gewoon geboden en gewonnen :') Ik ga er vanuit dat het betrouwbaar is, ik ga vanavond boeken.

Mandytje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 februari 2013, 11:24:29 »
Ik ben met deze organisatie (slangen reizen) 5 januari naar Parijs geweest om een dagje te shoppen. Heb een ontzettend leuke dag gehad in Parijs samen met een vriendin van mij. We hadden ontzettend veel gekocht (hihi) er was namelijk kerst uitverkoop in die week!

Kraplapje

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 februari 2013, 11:36:47 »
Doet Freek Vonk dat? Of heeft ie het te druk met Jinek?
Geintje.

Als je naar Parijs wilt zou ik bij Van Nood reizen boeken.
Goedkoop en goed geregeld.

Lizzy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 juni 2013, 17:15:35 »
Zoals op de site vermeld staat gingen wij ervan uit dat we een lichttoer, stadstoer en voldoende vrije tijd zouden hebben. Geen van dit alles was echter waar. De eerste dag kwamen wij laat aan en hadden we maar weinig tijd in de stad, wij moesten om 18.00 alweer bij de bus zijn (in de reisinfo van die week stond echter 18.30) om 18.00 is de bus dan ook meteen vertrokken ook al miste er 2 mensen waarmee geen contact is opgenomen en die zelf ook geen contact konden opnemen met de chauffeur (wij vroegen bij het uitstappen om zijn nummer, mocht er wat gebeuren dan konden wij dit doorgeven, maar we mochten onder geen bedwing zijn gegevens. We moesten maar bellen naar het bedrijf, maarja het was weekend en dat is buiten kantooruren dus die waren natuurlijk niet beschikbaar).

Het volgende op het programma was een 1,5 uur durende lichttoer, waar de hele bus zich erg op verheugd had. Toen we eenmaal in de bus zaten kregen we via mede reizigers te horen dat deze echter niet doorging, omdat hij in nederland op veel locaties moest stoppen en al aan zijn maximum aantal uren zat. Wij zijn hier niet van te voren op de hoogte gesteld, het stond zelfs nog in het programma die wij die week nog gekregen hadden. Dit terwijl ze van te oren hadden kunnen zien hoelang we erover zouden doen. We hebben nog gevraagd of we wat konden regelen of een andere buschauffeur konden regelen of dan wat extra tijd in de stad mochten doorbrengen, maar hier wou de chauffeur niets van weten en we hebben dan ook geen vergoeding gekregen hiervoor.

Toen we bij het hotel aangekomen waren wou de chauffeur de volgende dag al 1,5-2 uur eerder uit de stad weg zodat we (dus eigenlijk hij)  weer een beetje op tijd terug zouden zijn... Dus van de weinig tijd in de stad bleef er nu nog minder over.

En bovendien was op dag 2 een stadstoer gepland waar we met de reisleider (die er niet was) de stad gingen verkennen en waar we gezamelijk met de groep konden eten bij een goedkoop restaurant. Zover ik te weten ben gekomen hield dit in dat de buschauffeur je afzetten, toen een paar uur nergens te bekennen was en vervolgens terugkwam wanneer iedereen noest instappen en we weggingen ookal zou niet iedereen aanwezig zijn.

Verdere klachten: de chauffeur was ook de reisleider, dit hield in dat we onderweg ook klachten en gevloek over het verkeer meekregen. Alle gebouwen enz. Werden aangewezen met veel onderbroken zinnen (waardoor moeilijk te volgen) hier rechts is de seine. Links de eifeltoren. En zo de hele stad lang, niks informatie of tour, wat hij vertelde zagen we zelf ook wel.

De buschauffeur was bovendien niet te genieten en de hele reis chagrijnig, als er wat was en we daarvoor naar hem toe kwamen maakte hem dat niks uit. Hij had een beetje een houding van jullie zijn goederen, ik doe mijn werk en al het andere dien je maar een klacht in bij mijn baas.

Daarnaast had ik niet het idee dat hij ervaring had met het concept... Hij wist de ingang van het hotel niet te vinden, heeft een alf uur gedaan over het inparkeren en nog eens een half uur over het uitdelen van de hotelkamerpasjes. En natuurlijk was hij ook nu weer niet te genieten

En als laatste hebben we ook nog een ongeluk gehad op de terugweg, dit maakte het allemaal totaal niet beter.

Eenmaal terug aangekomen zouden we vanaf het uitstappunt in andere bussen naar de rest van de haltes gebracht worden. Deze waren echter 3 kwartier te laat en niet te bereiken, ook de eigenaren van het bedrijf waren niet te bereiken. Dus mocht er toen wat gebeurd zijn had niemand ons kunnen helpen.

Al met al heb je maar een paar uurtjes in de stad, waarin je flink moet doorlopen wil je een aantal bezienswaardigheden kunnen zien. De prijs lijkt aantrekkelijk, maar je krijgt hier alleen vervoer en verblijf voor en bovendien heb je amper tijd in de stad zelf. Veel mensen denken dat deze reis best verzorgd is, ook bij mij in de bus, en hadden zich dan ook helemaal niet voorbereid. Zij stonden in de stad en hoorde dat ze op zichzelf aangewezen waren dit weekend.

En wanneer je dan een klacht bij ze indient, zoals ik deed, en je denkt aardig te zijn en gunt ze wat tijd om het recht te zetten wat er allemaal is foutgegaan. En je over een schijnbare 2 weken grens heen zit, die nergens op de site te vinden is behalve als je de reis boek en naar de algemene voorwaarden doorklikt (waar je achteraf dus niet meer kunt komen). Wordt je mail ook meteen niet meer beantwoord, ik heb in april gemAild en  daarna heb ik regelmatig hetzelfde mailtr gestuurd en kreeg 20 juni eindelijk antwoord: mijn klacht is te laat ingediend en ze kijken er niet meer naar.

Erg laat, maar voor de mensen die nog mochten twijfelen.

A.Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 16 juli 2013, 11:09:05 »
Ik heb ervaring met slangenreizen. Nooit meer!!!!! (3 daagse busreis Parijs)
Wij kregen pech op de heenweg, hebben 2,5 uur moeten wachten op een vluchtstrook en vangrail. Omdat de Franse politie erbij kwam, en vond dat wij te gevaarlijk stonden, werden er 2 andere Franse bussen geregeld en moest onze bus worden afgesleept. Vervolgens werden wij gebracht naar het eerste beste tankstation en daar hebben wij weer 3,5 uur gewacht. De bus bleek uit NL te moeten komen en stond in de file. Wij werden vanaf het moment dat wij pech hadden, niet geïnformeerd door de buschauffeur. Als je info wilde, moest je zelf maar komen. Als je dan info kreeg was het erg matig.
Wij waren s'ochtends om 06.00 uur op gestapt in Amsterdam en kwamen 22.15 aan in het hotel in Parijs. Daar moesten we maar kijken wat we gingen eten (was alleen een MC Donalds om de hoek)
Chauffeur was constant aan het bellen achter het stuur. Weinig info en als je de vertrektijd van de volgende dag wilde weten, moest je hier zelf naar vragen.

Voor ons; nooit meer een busreis en nooit meer slangen reizen!!!!

Blablabla......

A.Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2013, 11:09:51 »
Oja de buschauffeur; dit moest volgens mij ook de reisleider zijn, nou hij heb helemaal niks verteld!!!
Blablabla......

Judith1107

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 30 december 2013, 19:32:36 »
Ik ben afgelopen mei geweest met slangenreizen, de eerste dag waren we wat later in Parijs, maar hadden wij nog 2,5 uur om er te spenderen voordat we naar het hotel gingen.
Vlakbij het hotel was ook een discotheek, en een macdonald's en ook een benzinepomp, waardoor we zelf ook nog wat dingetjes konden halen om te snacken haha.

De tweede dag hadden we de hele dag in Parijs, na het afzetten van de mensen bij disney, we hierbij goede informatie. Om 22.00 zouden wij vertrekken om de lichtjestour te doen, helaas ontbraken toen 4 mensen. De chauffeur heeft van te voren zijn gegevens verstrekt, en ook onze gegevens genoteerd.
Meerdere telefoontjes en afspraken later waren we onderweg. Uitstappen was er niet meer bij, maar de chauffeur heeft toch zijn best gedaan.
Hij wist, in tegenstelling tot het bericht ook veel over alle gebouwen en straatjes te vertellen, zelfs waar je leuk/goedkoop kon shoppen!

De derde dag was in monmartre, ook erg interessant! Goed op tijd vetrokken, tussentijds nog een eetstop en op tijd thuis.

Het enige jammere was dat wij voor 50,- vaste 'stoelen' hadden gekocht (ivm wagenziekte) maar hier niet naar gekeken was. Hier heb ik naderhand nog met het bedrijf contact over opgenomen, de 50,- euro is toen volledig geretourneerd.
Aankomende februari gaan we weer! :bounce:

xJustSecret

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 31 december 2013, 10:16:48 »
Ik ben vorige week nog naar Londen geweest met Slangenreizen en het is echt ontzettend goed bevallen.

Aangekomen in Londen kregen we een tour door Londen, de informatie werd gegeven door de buschauffeur en hij wist werkelijk van alles over de stad. Hij gaf overal uitgebreide informatie en raadde ons dingen aan om naar toe te gaan. Daarna kregen we 10 uur vrije tijd om Londen te verkennen. Hij gaf goed aan waar we moesten verzamelen en hoelaat dus dit verliep vlekkeloos.

Helaas was er nogal een storm vorige week in Engeland dus ging onze boot niet meer terug. Complimenten voor de buschauffeur die ons toen steeds op de hoogte hield over wat er ging gebeuren en ons bonnen gaf waarmee we gratis drinken konden halen i.v.m. de vertragingen.

Wanneer je een goedkope en georganiseerde stedentrip wil zou ik je zeker slangenreizen aanbevelen.

kloplop

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 31 december 2013, 10:33:09 »
Mag ik zeggen dat ik het heeeeeel toevallig vind dat een oud topic waarin negatieve dingen gezegd werden 'opeens' geupt wordt door iemand met 1 post die een positief verhaal heeft. En dat een paar uur daarna ook 'opeens' iemand met amper berichten hier ook een positief verhaal heeft.
Het is sowieso!!  Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken.
goodreads

bob

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 31 december 2013, 10:35:11 »
we weten nu wel dat de chauffeur een wandelende encyclopedie is
je wenkbrauwen lijken een beetje op het nike logo | ask.fm | tumblr

xJustSecret

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 31 december 2013, 10:35:37 »
Mag ik zeggen dat ik het heeeeeel toevallig vind dat een oud topic waarin negatieve dingen gezegd werden 'opeens' geupt wordt door iemand met 1 post die een positief verhaal heeft. En dat een paar uur daarna ook 'opeens' iemand met amper berichten hier ook een positief verhaal heeft.

Mag je dan niet nieuw zijn op Girlscene? En volgens mij mag iedereen een mening geven. Beetje raar als je iemands mening niet serieus neemt op dat die gene nieuw is.

kloplop

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 31 december 2013, 10:41:46 »
Mag je dan niet nieuw zijn op Girlscene? En volgens mij mag iedereen een mening geven. Beetje raar als je iemands mening niet serieus neemt op dat die gene nieuw is.
Niet als er opeens 2 nieuwe mensen op een oud topic waarin negatieve reacties stonden, opeens achter elkaar komen met positieve reacties. Dat vertrouw ik gewoon niet.
Het is sowieso!!  Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken.
goodreads

xJustSecret

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 31 december 2013, 10:46:16 »
Niet als er opeens 2 nieuwe mensen op een oud topic waarin negatieve reacties stonden, opeens achter elkaar komen met positieve reacties. Dat vertrouw ik gewoon niet.

Jammer dat je dat niet vertrouwd. Mijn reactie is heel serieus. En er staan niet alleen negatieve reacties hier maar ook een paar positieve. Meningen verschillen en de ene reis is de andere niet.

Natascha

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 31 december 2013, 10:49:02 »
Hee ik ben ook van plan om naar Parijs te gaan maar dan gewoon de dagtocht :p
Slangenreizen is betrouwbaar ;)

lifeisbeautiful

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 31 december 2013, 23:37:19 »
Toevallig ben ik 2 weken geleden met slangenreizen naar Parijs gegaan.
Ik ging (onverwachts) samen met een vriendin hierheen, zij had alles geregeld.
Ik kende slangenreizen verder niet.
Wij hadden (gelukkig) wel een hele aardige buschauffeur.
Hij vertelde, dat hij zelf niet in dienst is bij slangenreizen, maar dat slangenreizen hem inhuurt als buschauffeur.
Je moet er absoluut niet te veel van verwachten. Het is goedkoop, je bent in Parijs. maar daar is ook alles mee gezegd ( vind ik)
Ik had het me wel echt heel anders voorgesteld.
Niet alles kon door gaan wat op het programma stond, dit i.v.m. te weinig tijd. Dit schijnt een bekend probleem te zijn bij Slangenreizen.

Zelf zou ik hier een volgende keer  geen reis meer boeken.

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 31 december 2013, 23:44:03 »
MAAK JE GENE OZRGNE
HET IS FISSA
They told me how I should be, but I broke the mold somehow
Ask.fm en Tumblr