Auteur Topic: ben ik de enige die uitgaan niet leuk vind?  (gelezen 20058 keer)

Tania

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 januari 2013, 19:19:38 »
mijn vriendinnen gaan vaak uit naar de discotheek, bijna elk weekend.
En dan vragen ze mij ook altijd mee, maar ik ga eigenlijk nooit mee, heel soms. omdat ik er gewoon niet van hou. En dat vinden ze dan gek en ze zeggen dan dat ik geen lol heb.
En als ik dan een keer mee ga, gaan er allemaal jongens om ons heen staan en achter ons dansen. Mijn vriendinnen genieten van de aandacht en zoenen zomaar met een wildvreemde jongen, ik zelf loop weg naar de bar..
Is het raar dat ik het niet leuk vind? en zijn er meer mensen die het met me eens zijn?

OPERA

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2013, 19:20:30 »
Er zijn genoeg meiden die het niks vinden, ik ook niet :)
Dear you, please smile again.

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2013, 19:22:49 »
Ik vind het ook niet echt leuk. De laatste keer dat ik uit ben geweest was in de zomervakantie, en verder heb ik er ook geen behoefte meer aan gehad.

Ik vind het ook wel meespelen dat je bij ons in de buurt meestal naar een grote discotheek gaat en daar dan ook de hele tijd blijft. In de vakantie hebben we nog allemaal andere dingen gedaan met ons groepje (speelhal/kroeg/vervallen huizen in etc.), dat verveelt dus veel minder snel.
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | To write with a broken pencil is pointless.

Magnificence

• nothing safe is worth the drive
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2013, 19:24:20 »
Nee, niets is leuker dan een lange avond thuis, pyjama om 7 uur al aan, film of boek erbij en wat te eten. LOVE IT!
Don't let bitterness become you.

Tania

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2013, 19:25:26 »
haha blij dat ik niet de enige ben guys !

QueenB.

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2013, 19:26:51 »
Hier zit er nog een ik hou er ook niet zo van. Maar ik heb nu ook last van winter depressie :').
~

LOVESOME

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2013, 19:28:05 »
Hier nog 1

Belli

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2013, 19:33:04 »
Je bent niet de enige.
Ik heb een vriendin die ook bijna nooit mee gaat.
En als ze meegaat wil ze eigenlijk meteen alweer naar huis.
Ieder zo z'n ding, maar ik moet er persoonlijk niet aan denken om nooit te gaan stappen.

Dikbil

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2013, 19:35:20 »
Ik vind er ook niks aan, maar de meeste mensen in mijn omgeving hebben daar niet eens begrip voor :hamer:
Pff, alsof ik zo raar ben..

Anoniem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2013, 19:35:52 »
Vond het vroeger ook niks, nu wel. Maar ik ga niet zo heel vaak, vind et best wel vermoeiend. Zou echt niet elk weekend kunnen gaan.
-

Scaymeph

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2013, 19:37:23 »
Ik vind het niet heel erg leuk, wel zo af en toe een keertje maar niet zoals mijn klasgenoten die elke donderdag, vrijdag én zaterdag uitgaan. Ik kan wel leukere dingen bedenken..

Delusional

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2013, 19:37:25 »
ik vind het ook niet super, maar het ligt er ook wel aan waar je uit gaat denk ik.

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2013, 19:38:26 »
Je bent zeker niet de enige hoor! Als ik zou moeten kiezen tussen een avond 'stappen' of lekker een filmavond of een goed boek dan weet ik het wel... :'')
Ik heb niks met alcohol, sletterige meisjes, irritante jongens en drukke stinkende ruimtes. Vind het vaak geld verspilling.
dit dus.
Ik ben nooit uit geweest, totaal geen behoefte aan. Schoolfeesten ben ik ook nooit heen geweest, ondanks dat ik wel altijd een afweging maakte, maar uiteindelijk ieder jaar besloot niet te gaan. Tot het gala in het examenjaar. Nou toen wist ik dat dat de eerste en laatste keer zou zijn, terwijl dat niet eens uit gaan is.
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2013, 19:39:29 »
Ik ken genoeg mensen die 't niks vinden! Zelf kan ik het echt suuuperleuk vinden (al ga ik niet meer dan 1x per maand uit, soms zelfs maanden niet), en met carnaval ben ik ook 4 dagen lang aan het stappen, maar ik kan eigenlijk ook prima op de bank zitten met een boekje of mijn laptop op een filmpje. Als iemand mij zou zeggen dat ik nooit meer uit zou mogen, zou ik dat geen erge straf vinden.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Chantznor

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2013, 19:42:18 »
Heeeeel af en toe vind ik het wel 'leuk', ben er niet echt gek op.

Naye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2013, 19:45:49 »
Misschien eens iets anders proberen qua uitgaan? Er zijn discotheken zoals jij omschrijft die ik ook vreselijk vind, maar er zijn ook wat alternatievere plekken waar ik zonder moeite een hartstikke leuke avond doorbreng.

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2013, 19:47:13 »
Ik vind het persoonlijk heel leuk, lekker dansen en alle aandacht :)
Maar er zijn genoeg meiden die het niet leuk vinden

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2013, 19:49:54 »
mijn vriendinnen gaan vaak uit naar de discotheek, bijna elk weekend.
En dan vragen ze mij ook altijd mee, maar ik ga eigenlijk nooit mee, heel soms. omdat ik er gewoon niet van hou. En dat vinden ze dan gek en ze zeggen dan dat ik geen lol heb.
En als ik dan een keer mee ga, gaan er allemaal jongens om ons heen staan en achter ons dansen. Mijn vriendinnen genieten van de aandacht en zoenen zomaar met een wildvreemde jongen, ik zelf loop weg naar de bar..
Is het raar dat ik het niet leuk vind? en zijn er meer mensen die het met me eens zijn?
Ik heb precies het zelfde mijn vriendinnen vinden het helemaal geweldig en al die jongens die tegen ze aan lopen te slijmen I don't get it haha:p Ik vind het af en toe wel eens leuk en met af en toe bedoel ik 3x per jaar. Ik haal mijn vriendinnen vaker en vaker over om gewoon thuis te blijven en een film te kijken we worden ook weer wat ouder natuurlijk en we zien elkaar al bijna nooit dus ik zeg met een film heb je meer bonding time dan met uitgaan
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Beetroot

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2013, 19:57:06 »
Nee ik vind het ook niks aan! Naar een kroeg soms vind ik nog wel leuk, maar daar houdt het ook op.
Hurry up

Myooze

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2013, 20:02:49 »
Ik vind het ook niet zo leuk. Ik kan niet zo lang staan, dan krijg ik zere benen. Ik ga liever gewoon met een paar mensen film kijken of kletsen ofzo. Ik ben ook meer een cafe-type denk ik :')
everything about you is so easy to love, they're watching you from above

Sydneyrocks

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2013, 20:23:56 »
-
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2013, 19:05:57 door Sydneyrocks »

Moonlight

• Ave Atque Vale.
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2013, 20:24:44 »
Ik ben zelf nog nooit uit geweest, maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in halfgeile jongens die maar een beetje tegen je aan rijen.
Pretty girls don't know the things that I know

Renée

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2013, 20:28:00 »
Ik vind er ook niks aan, maar de meeste mensen in mijn omgeving hebben daar niet eens begrip voor :hamer:
Pff, alsof ik zo raar ben..
+1, in mijn omgeving lijk ik echt de enige

lovelymoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2013, 20:31:59 »
ik vind het ook niets aan hoor, dacht altijd dat ik de enige was...
home is where the dog hair sticks to everything but the dog, www.potjesenpoeders.blogspot.nl

rozenbloesem

• how wonderful.
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2013, 20:50:02 »
ik hou er ook niet van, gezellig een terrasje pakken 's zomers vind ik wel leuk en gezellig, maar een avondje in een discotheek doorbrengen zie ik niet echt zitten.