Auteur Topic: 'Gratis geld verdienen'-sites  (gelezen 247752 keer)

Hilda

• Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2010, 16:34:25 »
Je ziet best vaak op internet advertenties, hoe je gratis geld kunt verdienen, MoneyMiljonair bijvoorbeeld, is wel een bekende geloof ik. Maar ook als je bij google intypt 'gratis geld verdienen' of iets in die trent, krijg je meteen talloze site's, waarbij je dan dus je gegevens moet invullen, vervolgens ontvang je dagelijks/wekelijks (dat verschilt geloof ik per site) mails, die je moet lezen, en enquetes die je moet invullen. Op die manier kun je dan dus punten sparen, en die punten kun je dan vaak inruilen voor geld, of inruilen voor spullen zegmaar.

Maar nu vraag ik me dus af, is dit allemaal echt, en betrouwbaar? Ik bedoel, dan kan heel Nederland toch op deze manier geld verdienen? Vooral studenten zullen op deze manier heel makkelijk aan geld komen, zonder ervoor te hoeven werken, aangezien je al gauw 500 euro per maand 'verdient'. Dusja, mij lijkt het nogal sterk allemaal, en ik denk dat ergens een addertje onder het gras zit, maar ik zou niet weten waar precies. Dus mijn vraag is, of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? En wat is je mening hierover?

:wink2:

Tsukushi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2010, 16:49:22 »
Ik ben lid geweest van Euroclix en volgens mij ook Moneymiljonair maar dat weet ik niet zeker. Het is wel betrouwbaar, als je een bekendere site neemt en je daar aanmeldt. Maar denk maar niet dat je aan 500 euro in een maand komt, denk eerder aan zo'n 20-30 euro in het jaar.

De mails die je krijgt zijn eigenlijk gewoon reclame, doordat je erop klikt krijgt het bedrijf dat aan Euroclix (of Moneymiljonair, e.d.) heeft betaald een hit meer en ze hopen dat je het product koopt of een formulier invult. Overigens moet je dat nooit doen, want informatie doorgeven aan bedrijven die reclame maken is het slechtste wat je ooit kunt doen omdat ze je in je database houden. Maar goed, Euroclix verdient eraan doordat ze geld krijgen van die bedrijven, en daarvan staan ze een klein gedeelte af aan de leden die klikken.

EnquĂȘtes invullen is ook altijd anoniem, soms moet je wel je postcode invullen maar voor de rest is het tamelijk anoniem allemaal. Het is wel te vertrouwen, zolang je nooit ingaat op de reclame die je krijgt.

Zelf heb ik me uiteindelijk afgemeld doordat de beloningen minder werden (waar je eerst twee clix voor een mail kreeg, kreeg je er opeens eentje)... Waardoor ik het niet meer de moeite waard vond. Bovendien werd ik wel een beetje gek van die irritante mails op een gegeven moment.

Of het qua beloning opweegt tegen een bijbaan of zakgeld? Zeer zeker niet. Maar... als je je bij meerdere van dat soort sites (wel betrouwbare dan) aanmeld, kan het zeker wat extra geld zijn in het jaar.

Het geld ontvang je gewoon door je rekeningnummer op te geven, waarop het binnen enkele dagen wordt gestort. Euroclix en dergelijke bedrijven geven je gegevens niet door, je ontvangt ook nooit reclame per post - puur en alleen maar per e-mail, zolang je nooit ingaat op reclame die je krijgt is er geen probleem.
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2010, 16:59:27 door intuos »

nooitmeer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2010, 16:49:38 »
het klinkt allemaal heel aantrekkelijk, maar ik weet ook niet of het wel waar is!

zie dit maar als een up
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2010, 16:49:59 door nooitmeer »

beverr

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 januari 2010, 16:52:39 »
ik heb er nog nooit van gehoord. klinkt wel aantrekkelijk (: maar indd het zal geen 500/maand zijn denk ik. of je moet iedere dag 200 mails krijgen ;p
zie dit maar als een upppppp.
geluk maak je zelf, en jij mij gelukkig ook

Peacebone

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 januari 2010, 16:53:23 »
Ik vraag me altijd af hoe je dat geld dat je hebt verdiend dan krijgt. Moet je dan je rekeningnummer geven? Dat lijkt me toch eng...
There's a party in my head and no one is invited

L

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2010, 16:54:35 »
En doordat je overal je gegevens in moet typen, kunnen ze dat weer aan derde doorverkopen en voor je het weet is er opeens een bedrijf wat je belt op je mobiel (mij niet overkomen, maar gebeurt wel met veel andere mensen)
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/

Marloes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 januari 2010, 16:57:55 »
Sommige sites zijn natuurlijk niet betrouwbaar die dit doen, wel ken ik er een paar die 100% veilig zijn. Je moet inderdaad je rekeningnummer geven en dan wordt het als je een bepaald aantal punten hebt het erop gestort.. Ik doe zelf mee aan surfrace. Deze is 100% betrouwbaar en betaalt ook netjes uit. Je krijgt meerdere keren per week een mailtje waar je alleen op moet klikken en die je dan weer weg kan klikken.

Als je nog meer vragen erover hebt, ask me :)
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2010, 17:06:07 door moniquevanloon »

Anonymous

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 06 januari 2010, 17:55:42 »

Ik vraag me altijd af hoe je dat geld dat je hebt verdiend dan krijgt. Moet je dan je rekeningnummer geven? Dat lijkt me toch eng...

Wat denk je dat ze met alleen je rekeningnummer kunnen doen?

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 januari 2010, 17:56:43 »
www.goudmails.nl werkt echt. ik heb het gewoon gekregen! Je moet je rekening nummer invullen en na ongeveer 50 dagen (vaak wat langer) komt het op je rekening. Maar je moet niet verwachten dat je er veel mee verdient, want het gaat langzaaaam..

youdontknow

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 januari 2010, 20:47:56 »
En hoe zeg je dat tegen je ouders dan :)

Sparklepop

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 januari 2010, 20:51:54 »

En hoe zeg je dat tegen je ouders dan :)

laughing7.

if it sounds too good to be true then it probably isn't true!
Service Temporarily Unavailable

xMILLZ

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 januari 2010, 20:54:01 »
www.opinionbar.com

Die site werkt wel, een keer per maand krijg je ongeveer een e-mailtje of je een vragenlijst wilt invullen (zijn betaalde consumentenonderzoeken) ik doe het nu zo'n 5 jaar, het schiet niet heel erg op maar je wordt iig niet lastiggevallen met telefoontjes ed
To get from mammoth to pizza took us 27, 000 well spent years

OptimusPrime

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 januari 2010, 20:58:40 »
ik ben lid van Consumerjury, elke maand een paar vraagjes invullen en een paar aankopen opschrijven en zo krijg je punten. Als je 3000 punten hebt krijg je een VVV bon van 15 euro :D hardstikke leuk.
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2010, 21:01:54 door OptimusPrime »
Signed, Fart.        (voor de kenners onder ons ;)

carpethatdiem

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 06 januari 2010, 21:20:23 »
Het lijkt me te mooi om waar te zijn.
tumblr Do not look back, unless it is a good view | Ik was jesuisunreveur, nu niet meer.

Koos

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 06 januari 2010, 21:22:49 »
Wel heel erg omslachtig geld verdienen..
En vertrouw het op de een of andere manier toch niet helemaal.

Avadakedavra

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 06 januari 2010, 21:25:26 »
Zit er ook nog een bepaalde leeftijdgrens aan?
All was well. Cash4ladies|Euroclix

Anonymous

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 06 januari 2010, 21:42:02 »

Zit er ook nog een bepaalde leeftijdgrens aan?

16 jaar bij de meeste sites.

Augurx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 06 januari 2010, 21:52:01 »
moneymiljonair is zowieso betrouwbaar, maar het duurt echt 'n eeuwigheid hoor, ik doe het nu sinds augustus/september ofzo en ik heb nog maar 9 euro.

summer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 07 januari 2010, 10:32:07 »
Ik doe goudmails en euroclix.
Ik zie het als een leuke bijverdienst, zoals je af en toe een tientje van je oma krijgt.
Eurclix vind ik de beste omdat je met de enquetes lekker veel clix binnensleept en bovendien is het zo dat als je 1000 clix laat uitbetalen je 10 euro krijgt en bij 2000 clix wel 25! dus als je doorspaart heb je meer :)

En zie het zo, je zit toch wel op internet rond te klikken en te kijken en nu krijg je er een klein bedragje voor!

_Electric

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 januari 2010, 12:17:44 »
Opinionbar.

Dan krijg je af en toe mail dat er een vragenlijst beschikbaar is,
die vul je in, krijg je een bepaald bedrag voor (bijvoorbeeld 1,00).
En zodra je 10,00 hebt verzameld kan je dit op je rekening laten storten.
Ik heb tot nu toe 6,00 dus ik weet nog niet of het betrouwebaar is.
mijn verkooptopic | I whisper in your ear, darling I wish you were here.

_Fashionstoned

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 11 januari 2010, 12:22:38 »
Euroclix! Laatst nog 10 euro laten overmaken!  :naughty:

_Fashionstoned

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 11 januari 2010, 12:23:44 »

ik ben lid van Consumerjury, elke maand een paar vraagjes invullen en een paar aankopen opschrijven en zo krijg je punten. Als je 3000 punten hebt krijg je een VVV bon van 15 euro :D hardstikke leuk.

Heb ik gedaan, maar kreeg als maar niets. Onzin dus.

outofmyLEAGUE

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 11 januari 2010, 12:32:02 »
Ik heb ervaringen met money miljonair. Heb nu zelf 13 euro maar laat het nog niet uitbetalen omdat ik dat een maand voordat ik op vakantie ga, ga doen. Dan heb ik een 'extra'tje' maar 500 euro verdien je zeker niet!! Het is 20/30 euro in het jaar denk ik ongeveer..

*KLIK*

XxMoii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 03 mei 2010, 16:15:30 »
ik ben lid van euroclix, lekker makkelijk di emailtjes.
enquetes doe ik niet, ben bang dat ik troep thuisgestuurd krijg.
(iemand hier ervaring mee ?)
heb nog niet uitbetaald gekregen ben september begonnen en zit op 15 euro ongeveer..

en ik heb verder geen idee welke site goed zijn..
iemand ?

L

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 03 mei 2010, 16:17:22 »
sommige worden zomaar opgebeld door een of andere weetikveel wat.
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/