Auteur Topic: ' wat betekend het?  (gelezen 832 keer)

x__mirandaa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 februari 2013, 20:36:54 »
Hai meiden!

Heb een goeie vriend die ik zaterdag voor t eerst na 4 maanden weer heb gezien, hij wilde dat ik by em op schoot ging zitten & hij knuffelde me de heletijd en arm om me heen enz.. Gisteravond deden we weer wat entoen deed ie weer de heletijd zn arm om me heen en hij wilde weer dat ik by em op schoot kwam zitten.. Toen ik by em opschoot kwam voelde hy opeens aan mn neus en hij zei 'je neus is koud ik maak em wel even warm' en hy deed zyn neus tegen mn neus aan. Dat deed ie ongeveer 5 keer en toen zoende hij me opeens .. Ik vind em al echt heeeel lang leuk.. Watmoet ik hier van denken? We smsen ook heeelvaak & dan noemt ie me ook schat ensoo,

Xx

xChanel

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2013, 20:38:22 »
volgensmij vindt hij je leuk, maar om het zeker te weten, ask him :)

xJenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2013, 20:41:16 »
ga eens een gesprek met hem aan, vraag wat hij van je vind.
ik denk wel dat hij je leuk vind !

Lottooo

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2013, 20:42:06 »
waarschijnlijk vindt hij je leuk, jij hem ook? dus waarom niet daten?

x__mirandaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2013, 20:43:31 »
Hihi ahww naja kvind t moeilijk want wil nu ook niet te snel gaan omdat we elkaar al heeel lang niet hebben gezien, als ie t koud heeft gaat ie tegen me aan zitten , en zegt ' jebent mn kacheltje ' :)

x__mirandaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 februari 2013, 20:48:35 »
nouja waaraan kun je zien of n jongen je echt leukvind?;$

bitch

• high all the time
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 februari 2013, 20:49:46 »
Deze jongen ziet het wel zitten hoor

Bandana ♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 februari 2013, 20:53:23 »
hij vind je leeu-heeuk!

anders gaat hij je echt niet schat noemen, lieve dingen zeggen enzo..

linda'

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2013, 20:55:22 »
Hij vind je leuk, hij noemt je schat en doet zo'n dingen, sorry maar dit zegt genoeg ;).
Vraag het, zou ik zeggen.
Goodluck xx.

Sarah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2013, 22:44:22 »
Zeker weten meid! En keep'n hè! If you know what i mean :D

thyrax

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 20 februari 2013, 23:12:02 »
haha, zoek er niks ''vaags'' achter (typisch meiden ding)
hij vind je gewoon leuk!

ga ervoor, goodluck ;D

bgirlx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 februari 2013, 23:13:43 »
oooeh wat leuk!! hij vind je wel leuk denk ik ja... ! maar vraag het hem wel (als je er klaar voor bent)  :huglove:

Geisterfahrer

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 februari 2013, 23:23:24 »
Hij ziet je zeker wel zitten!
-4,0

x__mirandaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 februari 2013, 11:13:36 »
Nou heb t em wat voorzichtig gevraagd gisteravond via de sms waarom hy me zoende. Zijn antwoord was; sorry mijn excuses ervoor het was niet de bedoeling. Ik zei wees maar eerlijk, hij zei: oke het was super! En toen hadden we nogwat gesmst en toen zei ik ; kijk ik weetniet of t ooit wat word tussen ons maar ik zal je je vrijheid blijven geven. Toen zei hy; dat weet ik ook niet of t ooit wat tussen ons word maar wat er ook gebeurd we blijven goeie vrienden, en zal je overal mee helpen..

Ik weeet t nu echtniet meeer ;(

x__mirandaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 februari 2013, 11:14:03 »
Nou heb t em wat voorzichtig gevraagd gisteravond via de sms waarom hy me zoende. Zijn antwoord was; sorry mijn excuses ervoor het was niet de bedoeling. Ik zei wees maar eerlijk, hij zei: oke het was super! En toen hadden we nogwat gesmst en toen zei ik ; kijk ik weetniet of t ooit wat word tussen ons maar ik zal je je vrijheid blijven geven. Toen zei hy; dat weet ik ook niet of t ooit wat tussen ons word maar wat er ook gebeurd we blijven goeie vrienden, en zal je overal mee helpen..

Ik weeet t nieeeet meer

Mirte!<3

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2013, 17:25:41 »
Hee Meiden,
Ik zit met een huge problem. Op mijn verjaardag heeft een jongen waar ik heel veel mee whatappte tegen mij gezegd dat hij me leuk vind. Ik had al langer een chruch op hem dus we kregen iets. Bijna iedere avond whatappte we minstens een uur. Hij was echt mega lief enzo. Ik kon hem echt alles vertellen en hij mij ook. We hadden het alleen nog even stil gehouden in de klas om rottige opmerkingen te voorkomen. Op een avond hadden we tot half 2 weer liggen te praten. Maar de dag erna zegt hij dat hij me niet wilde kwetsen maar dat hij me soms leuk vond dit was dus niet altijd. ik baalde dus echt want ik was mega verliefd. we hadden dan wel pas 2 weken ofzo maar toch vond ik het mega gezellig. Alleen nu komt het probleem hij heeft me mega gekwetst dus ja ik probeer over hem heen te komen. maar nu loopt hij op school de hele tijd achter me aan, wacht op me dat we samen lopen, komt bij me staan, kijkt in de klas de hele tijd naa mij en stuurt me achter ieder Wh'app bericht een "x". ik word echt gek van de gemixte tekens die hij mij geeft. We hebben nog nooit gezoend of afgesproken maar wel veel contact gehad. dus wat moet ik nu doe???
Het spijt m voor dit hele verhaal maar ik hoop dat iemand me het uit kan leggen die meer ervaring heeft. dan kan ik tenminste proberen hem uit mijn hoofd te zetten. XXX

DramaQueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2013, 17:31:29 »
DIT IS ZO ROMANTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAMMER DAT IK DIT NIET BEN.
maar dit is overduidelijk dat hij je leuk vind. Je kunt aan tien dingen merken hoe een jongen je leuk vindt en dit is er zeker een van! en even onder ons, een jongen zoent je toch niet zomaar? of ben ik gek..

Hihhihihi Wat zijn die 10 dingen??? ;$

Even weer topic hij vindt je echt leuk; hij raakt je aan enzo. Ik vind het echt schattig.
Don\'t wait for the perfect moment, but take the moment and make it perfect

Selena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2013, 20:04:27 »
awww zo cute tuurlijk vind ie je leuk

SayCheese

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2013, 23:33:37 »
 Love is in the air.. Leuk voor jou lieverd! xx
* Walk a mile in my shoes before you abuse, criticize and accuse.
      - Elvis Presley