Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43631381 keer)

RXM

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19525 Gepost op: 18 november 2017, 13:35:42 »
Hmm, ligt eraan of je naar een Gayclub gaat of niet. Maar ik zou het zelf heel lastig vinden om in te schatten of iemand ook wel op meiden valt. Maar anders gewoon op af stappen en een standaard praatje houden, kijken of die persoon ook geïnteresseerd is

Ja precies, daar heb ik ook moeite mee.. en aangezien ik voor beide interesses heb ga ik vaak naar een normale club.

Leno

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19526 Gepost op: 19 november 2017, 10:45:04 »
Hmm ik ben er met vrienden over aan het praten, maar die zeggen dat ik haar gewoon moet laten gaan. Dat het bedoeld was als afwijzing. Ik ben weer blind.

Ik denk dat ze bedoeld, afwijzing in een relatie, maar ze je wel gezellig genoeg vindt om vrienden te blijven?
~  

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19527 Gepost op: 22 november 2017, 23:35:41 »
Oké, ik heb vandaag een eerste date met een ander meisje gehad en het was zo leuk!! We zouden eerst alleen gaan schaatsen, maar uiteindelijk ook gegeten en naar de film geweest. Uiteindelijk 9 uur samen geweest en dat voor een eerste date. Dit moest ik even kwijt. Is het raar als ik na een date al kriebels in mijn buik heb? (ben 23 en voel me verdomme net een tiener)

Chingchangpong

• Burn baby burn
    • Bekijk profiel
« Reactie #19528 Gepost op: 22 november 2017, 23:56:13 »
Oké, ik heb vandaag een eerste date met een ander meisje gehad en het was zo leuk!! We zouden eerst alleen gaan schaatsen, maar uiteindelijk ook gegeten en naar de film geweest. Uiteindelijk 9 uur samen geweest en dat voor een eerste date. Dit moest ik even kwijt. Is het raar als ik na een date al kriebels in mijn buik heb? (ben 23 en voel me verdomme net een tiener)
Aww zo schattig dit ohmygod, hou ons op de hoogte over haar! Ik heb dat ook soms al na een eerste date al kriebels in mijn buik, het is wel een goed teken ;)

Ster1234

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19529 Gepost op: 27 november 2017, 22:53:26 »
heyyy!
Is er op dit moment een leuke whatsappgroep waar ik mij mag?

-Lightsout

• Bekijk profiel
« Reactie #19530 Gepost op: 02 december 2017, 13:57:08 »

Ahw, wat superleuk :)
The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19531 Gepost op: 02 december 2017, 16:02:20 »
.
« Laatst bewerkt op: 04 december 2017, 23:49:40 door heyyou »

Tinkerbell

• Bekijk profiel
« Reactie #19532 Gepost op: 02 december 2017, 16:06:31 »
Misschien is dat ze nog niet met je naar bed wil wel positief? Ik zoen redelijk snel met mensen behalve degenen waar ik iets serieus mee wil.
You cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness.

KermitDeKikker

• Bekijk profiel
« Reactie #19533 Gepost op: 03 december 2017, 12:04:52 »
Wat tink zegt, ik denk dat het ook wel een goed teken kan zijn niet dat ik enige ervaring met daten en shit heb lol

Ik zit zo te strugglen... Ik vind het moeilijk om vriendschappen op heel diep niveau aan te gaan. Ik heb een vriendin waarmee dat wel steeds meer het geval is maar ik ben ZO bang elke keer dat ik op een bepaald moment meer ga voelen. Heb ik eerder ook gehad, en dan hield ik de vriendschap een beetje tegen zeg maar. Ik weet nu zeker dat ik niets voor haar voel maar ik vertrouw mezelf gewoon niet. Hebben meer mensen dit of slaat dit echt helemaal nergens op?

Nc
~Some people love tomatoes, some people hate tomatoes. Tomatoes grow anyway.~

Tinkerbell

• Bekijk profiel
« Reactie #19534 Gepost op: 03 december 2017, 12:14:09 »
Ik heb altijd al een beetje gehad dat de lijn tussen hele hele hele goede vrienden en verliefd zijn heel dun is. Maar betekent dat dat ik nooit meer hele hele hele close vriendschappen aanga? Nee ofc niet. Het is zo zonde om alles uit de weg te gaan omdat je heeeeel misschien verliefd wordt. Ik neem meestal een beetje afstand wanneer ik merk dat ik feelings krijg en dat helpt wel.
You cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness.

Chingchangpong

• Burn baby burn
    • Bekijk profiel
« Reactie #19535 Gepost op: 04 december 2017, 04:23:53 »
Inmiddels 4 dates verder weet ik het even niet. Ze doet echt lang over terugappen en is soms kortaf. Ook maakt ze steeds duidelijk nog geen seks met mij te willen (niet dat ik dat wel wil of gezegd heb). Terwijl ze in het verleden met behoorlijk veel mensen (en snel ook) het bed heeft gedeeld. Ze wil wel een vijfde date. Maar ik zie dit alles als desinteresse. In het begin appte ze namelijk veel sneller terug en zei ze iedere dag goedemorgen en slaap lekker EN NU DOET ZE DAT NIET MEER  :angry:
Anders je zorgen even bij haar aankaarten over dat je vindt dat ze er lang over doet om je terug te appen en kortaf doet? Erover communiceren en weten of ze het de laatste tijd druk heeft oid kan geen kwaad?
En het kan positief zijn dat ze nog geen seks met je wil; ik doe niets snel wanneer ik een girl leuk vind terwijl wanneer ik een girl niet leuk vind als in niet op haar crushen vind ik het geen probleem om alles snel te doen. Ik wil dan alles gewoon op zijn tijd wanneer ik een girl leuk vind, misschien heeft zij dat ook?

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #19536 Gepost op: 04 december 2017, 09:06:24 »
Ik denk stiekem dat ik voor mezelf nu echt wel erachter ben gekomen dat ik bi ben. Ik vind zoenen met meisjes echt fijn en kan me ook heel goed voorstellen dat ik seks met een meisje heb en zelfs een relatie. Heb denk ik in het verleden (en misschien nu ook) crushes gehad op vrouwen.

Ik heb alleen niet zo de behoefte om echt 'uit de kast' te komen bij familie en vrienden. Vind dat gewoon onnodig en hoeft van mij niet. Heb nu alleen steeds dat ik het wel lastig vind om erover te praten ofzo. Ik hou niet zo van het woord bi om de één of andere reden. Ik ben gewoon wie ik ben en verder is het whatever, hoeft geen 'label' op. Daarom als ik het met mensen over seksualiteit heb, vind ik het lastig om dan ineens te zeggen ja hallo ik ben bi. Er hangt gewoon zo'n grote lading om dat woord voor sommige mensen, maar ik voel dat helemaal niet. Aan de andere kant lijkt het me wel fijn om gewoon in één woord samen te vatten hoe en wat.

Zijn er mensen die dat ook zo voelen?
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Colorful

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19537 Gepost op: 14 december 2017, 19:05:42 »
heyyy!
Is er op dit moment een leuke whatsappgroep waar ik mij mag?

Dit zou ik ook graag willen weten :)

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19538 Gepost op: 14 december 2017, 19:13:39 »
Hoe noem je iemand die niet bijde 100% is maar van jongen zonde zichzelf 30/45% een meisje voelt maar wel gewoon op meiden valt. Valt het dan ook onder bi?
Of zeg ik iets onmogelijks?
-Just Julia :)

kopjechino

• Global Moderator
  • phil tops
    • Bekijk profiel
« Reactie #19539 Gepost op: 15 december 2017, 09:49:34 »
icecold like my drink

omgRavensUniverse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19540 Gepost op: 17 december 2017, 23:44:15 »
Hoe noem je iemand die niet bijde 100% is maar van jongen zonde zichzelf 30/45% een meisje voelt maar wel gewoon op meiden valt. Valt het dan ook onder bi?
Of zeg ik iets onmogelijks?

Wanneer je op beide geslachten valt past daar (meestal) wel het labeltje biseksueel bij ongeacht welk geslacht je je zelf voelt. Je hoeft dan niet 50% op mannen en 50% op vrouwen te vallen. Wanneer je buiten de "standaard" geaardheden gaat kijken heb je bijvoorbeeld ook nog panseksueel. Hierbij val je op meerdere geslachten, en dan evenveel. Dit kan ook slechts man/vrouw zijn waarbij het je dus niet uitmaakt maar kan ook buiten de 'gender binary' zijn. Dus dan kan je ook vallen op transgenders, genderqueer, genderfluid en noem maar op. Ik weet niet zo goed of ik je berichtje goed begrijp maar ik maak eruit op dat je je zelf ook niet altijd een geslacht voelt. Welk labeltje je zoekt weet ik niet zo goed want je hebt verschillende categorieën. Transgenders voelen zich bv het geslacht 'andere' geslacht, genderfluid's wisselen hiertussen en genderqueers zijn als het ware "vrijgevochten" uit de man/vrouw labels en voelen (en kleden ) zich soms 'genderloos' en soms juist een mengeling van verschillende genders. Je vraagt niets onmogelijks, als jij je op een bepaalde manier voelt dan is het dus mogelijk. Het is begrijpelijk dat je op zoek bent naar een naampje maar het belangrijkste is dat je gewoon jezelf bent.

Anonymousgirl98

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19541 Gepost op: 19 december 2017, 21:49:15 »
Hoi ik ben een beetje in de war met mezelf, ik heb altijd jongens als exen gehad, ik val ook op jongens maar nu ik single ben, zit ik vol te genieten van de single leven, op mijn werk zit er een heel leuk meisje, laatst hadden we een borrel en toen gingen we met elkaar (dat was voor het eerst dat ik met een meisje heb gezoend) ik dacht gewoon voor de fun en niks verder, want er zijn zat meisjes die met andere meisjes zoenen die hetro zijn.

Ik weet dat er veel mensen die tegen het 'labelen' zijn. Maar ik vind het toch wel fijn om te weten waar ik aan toe ben door mezelf te labelen. Inidergeval zij is wel lesbisch en het is een hartstikke leuk meisje, ik sta wel voor alles open kwa seks, ik weet van mezelf dat ik dat ooit ga proberen, met een meisje. Ik vind zoenen met een meisje ook wel echt fijn. Wat Kapiteit Alfred hierboven zegt "Ik heb alleen niet zo de behoefte om echt 'uit de kast' te komen bij familie en vrienden. Vind dat gewoon onnodig en hoeft van mij niet" niet omdat ik labelen stom vind maar omdat ik zelf gewoon niet weet met mezelf.

P.S Als ik heel eerlijk ben, zie ik mezelf in de toekomst trouwens echt niet een relatie te hebben met een meisje, dat dan weer niet.. Ben ik bi? of ben ik het niet? wat moet ik doen? hoe zijn jullie het erachter gekomen? zit ik nu alleen in die experimenteer fase omdat ik nieuwsgierig ben? zijn er mensen hier die dachten dat ze bi waren maar dat het uiteindelijk bleek dat het niet zo is?

Chingchangpong

• Burn baby burn
    • Bekijk profiel
« Reactie #19542 Gepost op: 19 december 2017, 23:50:02 »
Ik ben via de Her app vrijdag met een meisje aan de praat geraakt die in Engeland vlakbij mij woont, zij moest zondag toevallig net als ik vliegen. Zij is Spaans en ging terug voor de kerst naar Spanje, en ik ging terug naar Nederland vliegen voor de kerst.
Omdat haar vlucht een uur later was dan mijn vlucht en ik vertraging had, gingen we meeten voor 30 minuten. Het klikte super tussen ons en we hebben zoveel gelachen en damn.
Ik krijg Spaanse gal niet uit mijn hoofd en ik kan niet wachten om haar over 4 weken weer te zien, ze heeft net gezegd dat als ik met haar hond wil cuddlen (haar hond ziet echt heel schattig uit) ik haar hart moet winnen en ik vroeg hoe. :'') Toen zei ze dat ik daar zelf moet achterkomen en een date misschien een start zou kunnen zijn, ik hoop zo erg dat het echt zo loopt dat we op date gaan. Ze is zo leuk.

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19543 Gepost op: 21 december 2017, 15:34:01 »
Ben ik weer, dit keer met een andere date. Vorige meisje was uiteindelijk toch niks geworden. Ben nu al een paar weken met een ander meisje aan het daten, alleen haar ex heeft dezelfde naam als ik. Ik heb een niet veel voorkomende naam, dus ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij :')

#lesbianstruggles

An

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19544 Gepost op: 27 december 2017, 16:11:35 »
Hoi! Ik weet niet of het hier mag. Maar wij (2 meiden van 19 en 21, kennen elkaar van een ander forum) zouden graag met een groepje mensen naar een oud en nieuw feestje gaan. Het liefst een lgbt+ / gay feestje. Dus misschien zijn er hier mensen zijn die het leuk lijken? Let me know! :)

Lin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19545 Gepost op: 28 december 2017, 20:40:08 »
Hey!

Ik weet niet zo goed of ik op jongens of meisjes val of beide..
Ik ben een aantal keren op date geweest met jongens, maar dat is nooit echt een succes geweest. Ik ben vaak heel zenuwachtig voor een date en daardoor gaat het vaak niet zoals ik zou willen. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen. Het langste dat ik gedate heb is ongeveer 2 maanden met een jongen en dat voelde niet helemaal goed (ik denk meer vriendschappelijk).  Op straat kijk ik steeds vaker naar meisjes, maar ik weet niet zo goed of dit iets betekent. Ik heb nog nooit met een meisje gezoend, wel met jongens. Ik zit hier al een tijdje mee, terwijl ik wel graag verliefd op zou willen worden/een relatie zou willen.

X.

Renee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19546 Gepost op: 01 januari 2018, 22:24:43 »
Hey!

Ik weet niet zo goed of ik op jongens of meisjes val of beide..
Ik ben een aantal keren op date geweest met jongens, maar dat is nooit echt een succes geweest. Ik ben vaak heel zenuwachtig voor een date en daardoor gaat het vaak niet zoals ik zou willen. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen. Het langste dat ik gedate heb is ongeveer 2 maanden met een jongen en dat voelde niet helemaal goed (ik denk meer vriendschappelijk).  Op straat kijk ik steeds vaker naar meisjes, maar ik weet niet zo goed of dit iets betekent. Ik heb nog nooit met een meisje gezoend, wel met jongens. Ik zit hier al een tijdje mee, terwijl ik wel graag verliefd op zou willen worden/een relatie zou willen.

X.
Heyy,
Ik heb echt bijna precies hetzelfde als jij. Heb een korte relaties gehad met een jongen maar had daar ook eerder vriendschappelijke gevoelens voor dan verliefde. En struggle de laatste maanden ook heel erg met ben ik bi of niet. Ik kijk op straat ook steeds meer naar meisjes en het klinkt misschien gek maar tot sommige vrouwelijke acteurs voel ik me best wel aangetrokken haha. Naja hoop dat er misschien snel wat meer duidelijkheid komt voor ons beide :)

Renee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19547 Gepost op: 01 januari 2018, 22:31:29 »
Heyhey,
Ik zag een paar berichtjes met de vraag naar een groepsapp. Ik weet niet of die er al is maar anders kan ik er wel een aanmaken. Dus als je er in wil kan je me een note sturen met je naam :)

Graaganoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19548 Gepost op: 15 januari 2018, 17:31:12 »
hoiii, ik ben zelf niet bi of lesbienne maar ik heb veel vriendinnen die dat zijn. ik wil aan iedereen die dit leest 1 ding meegeven. ze zijn niet anders raar of apart. ze zijn het niet om anders te zijn maar omdat ze zichzelf willen zijn. dus behandel iedereen die op hetzelfde geslacht voelt ook hetzelfde! dus met respect en als het je niet aanstaat zeg het dan niet en houd het voor jezelf

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #19549 Gepost op: 15 januari 2018, 20:27:13 »
Meh. Ik heb anderhalve maand intensief met een meisje gedatet en dat is sinds dit weekend voorbij. Ze heeft vanaf het begin duidelijk gezegd niks serieus te willen omdat het nog niet zo lang uit was met haar ex, ik stemde mee in en we hadden een soort friend with benefits. Maar je raadt het al, ik begon haar meer dan leuk te vinden en vroeg daardoor te veel om bevestiging. Heb lekker lopen janken van het weekend want ze was ook nog eens het eerste meisje waarmee ik seks had.

Sinds gisterochtend heb ik weer Tinder aangemaakt en heb nu al met twee meisjes wat gedronken :')

Komt er ooit wat terecht van mij? IK WIL GEWOON VERLIEFD OP EEN MEISJE WORDEN EN DAT ZIJ DAT OOK OP MIJ IS, JA?