he!
ik heb een probleem, ik mis een vriendje.
het zit zo, ik heb de afgelopen 4 jaar (dus vanaf mijn 13e) altijd een vriendje gehad. er was 1 hele serieuze met wie ik in totaal 3 jaar gehad heb (maar wel met wat tussentops) en 2 die ertussendoor waren zeg maar :p al waren die ook serieus. ik heb eigenlijk in totaal hooguit 2 maanden zonder vriend gezeten vanaf mijn 13e...
ik heb het een maand geleden uit gemaakt met mijn vriend (die van 3 jaar dus), en dit wil ik ook graag zo houden want het werkte simpelweg niet meer. ik mis hem wel een beetje, maar ik heb er voor de rest verbazinwekkend weinig verdriet om. ik heb nog een paar keer met een jongen gezoend (dezelfde, niet mijn ex hoor), wat misschien iets zou worden, maar toch niets werd.
nu is dit het probleem; ik mis het vriend-hebben zo erg.. ik mis het knuffelen, het samenzijn, het in een relatie zijn echt enorm! ik heb huidhonger dus haha, maar ook vind ik het gewoon veel leuker en fijner..
nu dénk ik opzich dat meerdere mensen dit probleem wel kennen hahah..
dus hoe gaan jullie hier mee om? ik wil me namelijk niet als een slet op iedere willekeurige jongen storten om mijn huidhonger te stillen :p maar het lijkt me ook niet zo slim om weer aan een relatie te beginnen..
xx
oja; ik ben 17