Auteur Topic: Hoe zorg je voor 'n date?  (gelezen 3240 keer)

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 februari 2012, 10:32:26 »
Ik heb een jongen die ik leuk vind door onze gesprekken op whatsapp. Nu wil ik eigenlijk wel weten hoe hij in het echt is. Alleen ik ben wel degene die altijd het gesprek moet beginnen ect. Dus eigenlijk weet ik niet of het al tijd is om hem voor een date te vragen, en als ik zou willen dat hij het deed, hoe zou ik dat dan kunnen regelen?

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2012, 10:33:09 »
'Hé, heb je zin om eens iets te doen?'
blog | weheartit | instagram | polyvore ||| Stay Strong

Thebluecaves

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2012, 10:36:02 »
"Pfft, ik verveel me en niemand die ik ken kan mee naar de film... ."

Veniality

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2012, 10:40:56 »

"Pfft, ik verveel me en niemand die ik ken kan mee naar de film... ."

Dat vind k een beetje zielig doen.. Ik zou gewoon vragen of hij zin heeft om eens met mij wat te gaan doen!

IKWILGEENNAAM

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2012, 10:47:12 »
@Thebluecaves: zou ik niet doen. Dan lijkt het alsof je alleen met hem wilt afspreken omdat niemand anders kan.

Ik zou gewoon vragen of hij zin heeft om iets te doen

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2012, 11:00:49 »
Haha, ik vind het al spannend als ik het hier lees.. Bang voor een afwijzing..

Nutellaismyaddiction

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2012, 11:11:33 »
Gewoon vragen of hij eens iets leuks wilt gaan doen haha.
Het is toch via whatsapp dus je hoeft je echt niet te schamen hij kan je toch niet zien.

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 februari 2012, 11:14:18 »
Ik zou het ook niet durven hoor, zo direct vragen.. Ik zou eerder gewoon iets doen van 'hee, weet je al wat je vanavond/morgenavond/weet ik veel wanneer gaat doen?'. Als hij zegt van: 'nee, nog niet' kan je iets zeggen van: 'zullen wij anders samen wat gaan doen? :)' en als hij zegt: 'ja, ik ga blablabla' gewoon zeggen van: 'oh oke, wat leuk!' en nog een vraag erover ofzo. En dan gewoon volgende keer beter.

Maaar ik ben wel een beetje een schijterd met dit soort dingen dus eigenlijk heb je niet zoveel aan mij haha.
~

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2012, 11:23:11 »

Ik zou het ook niet durven hoor, zo direct vragen.. Ik zou eerder gewoon iets doen van 'hee, weet je al wat je vanavond/morgenavond/weet ik veel wanneer gaat doen?'. Als hij zegt van: 'nee, nog niet' kan je iets zeggen van: 'zullen wij anders samen wat gaan doen? :)' en als hij zegt: 'ja, ik ga blablabla' gewoon zeggen van: 'oh oke, wat leuk!' en nog een vraag erover ofzo. En dan gewoon volgende keer beter.

Maaar ik ben wel een beetje een schijterd met dit soort dingen dus eigenlijk heb je niet zoveel aan mij haha.

Hehe, jij begrijpt me. Zelfs dat vind ik nogal eng, ik bedoel straks zit hij daar helemaal niet op te wachten ofzo.. Jongens..

chantal1512

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 25 februari 2012, 12:09:23 »
nee heb je ja kan je krijgen, zegt hij nee weet je meteen waar je aan toe bent toch?

mylifexoxo

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 25 februari 2012, 12:28:50 »

nee heb je ja kan je krijgen, zegt hij nee weet je meteen waar je aan toe bent toch?

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 25 februari 2012, 12:41:30 »

[...]

Hehe, jij begrijpt me. Zelfs dat vind ik nogal eng, ik bedoel straks zit hij daar helemaal niet op te wachten ofzo.. Jongens..

Haha, ik zeg dit wel heel leuk, maar dit zou ik ook nog eng vinden hoor. Zelfs als de jongen het vraagt vind ik het nog eng! Maar de anderen hebben ook wel gelijk hoor, als je niets vraagt weet je het ook niet.. Ik zou persoonlijk gewoon wachten tot je hem in ieder geval nog een keer hebt gezien/gesproken met uitgaan.. Stel je hebt hem dan weer veel gesproken (of met hem gezoend, geen idee) heb je in ieder geval wat meer 'zekerheid' dat hij je wel leuk vindt, en dan hoef je het niet te vragen. Maaar misschien gaat hij het binnenkort ook wel vragen joh, je weet het maar nooit! Gewoon lekker door blijven praten :)
~

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 25 februari 2012, 12:43:53 »
^ Oh, ik haal de topics een beetje door elkaar... Maargoed, ik bedoel dus: zorg ervoor dat je hem eerst een keer ziet op een feest/met uitgaan. Dus: vraag of/waar hij uitgaat en dan zie je hem daar! Dan ben je wel 'met hem', maar wel met wat meer mensen, dus stel, het is helemaal niets, kan je altijd weer naar je vriendinnen! :)
~

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 25 februari 2012, 13:22:09 »
Haha bedankt voor nog een reactie. Ik denk dat ik dat doe, gewoon intresse tonen, en er ook heen gaan.

Tsarendochter

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 25 februari 2012, 14:41:00 »
Hah, bij mij ging het gisteren zo: hij zei dat hij in mijn dorp nieuwe kleren ging kopen + ik zei dat ik ook nog even naar het dorp moest + hij vroeg of we elkaar dan niet toevallig tegen zouden komen = we gingen uiteindelijk nog ergens wat drinken.

Gewoon laten gebeuren dus...
\"Gij zult noch een tiran, noch een slaaf wezen en ik, dit moet ik u bekennen, ik zou nooit de slavin kunnen zijn van een man\"- Francis Mordaunt, uit het boek van A.G.L Bosboom-Toussaint/ ElleDiorella

Tinkiewinkie

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 25 februari 2012, 14:46:55 »
Gewoon vragen of hij iets wil gaan doen?
Ik was Wings | BLOG! | TUMBLR

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2012, 15:26:28 »

Hah, bij mij ging het gisteren zo: hij zei dat hij in mijn dorp nieuwe kleren ging kopen + ik zei dat ik ook nog even naar het dorp moest + hij vroeg of we elkaar dan niet toevallig tegen zouden komen = we gingen uiteindelijk nog ergens wat drinken.

Gewoon laten gebeuren dus...

Ook een goede, gewoon zorgen dat ik ben waar hij is haha.

xsweetlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2012, 16:07:24 »
Juist dit probleem heb ik dus ook.
Normaal durf ik het nooit maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben dus onder het motto (wat ik overigens net las op het andere forum); ''old enough to know better, young enough to don"t give a fuck'' wil ik hem wel vragen. Met de gedachte dat jongens het vaak leuk vinden als meisjes initiatief nemen en hij hopelijk ook..
maar hoe dan? Want mijn beste vriendin is samen met zijn beste vriend en nouja we komen elkaar ook echt nog wel vaak tegen. Ik ken zijn vriendengroep ook, nouja in de zin van door mijn beste vriendin. Dus het moet wel een beetje luchtig blijven zodat het niet awkward wordt tijdens het uitgaan..

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2012, 21:41:33 »
Hier boven: wat dacht je om voor de grap eens een smsje te sturen met erin:

dubbeldaten? x*naamvriendin* en *jounaam*

Als hij met een rare reactie komt zeg je gewoon: haha, *naam vriendin* deed weer eens grappig.

Trouwens kan een van jullie hier iets uithalen? Ik heb het maar geprobeert..

Ik: Dubbel daten? x*naamvriendin*
Hij: Haha, gekkie's :$
Ik: Jaja wij vervelen ons :$ kun jij iets doen?
Hij: Of ik iets kan doen? :$ Zoals?
Ik: Ehm chillebille?
Hij: Nee :$
Ik: Nou danniet
Hij: Oke *zielig poppetje*
Ik: Waarom niet? :$
Hij: Omdat ik me dan weer klaar moet maken.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2012, 21:42:08 door ilovedyoux »

xManisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2012, 22:09:22 »
Het komt bij mij over als een slappe smoes waarmee hij bedoelt ik heb geen zin.. Of hij intresse heeft of niet kan je er niet echt uithalen.

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 25 februari 2012, 22:40:23 »
eigenlijk was zijn antwoord; dan moet dillie * zijn zelfbedachte koosnaam vraag me niet hoe hij er bij komt * zich weer klaarmaken.

Misschien dat dat het n beetje veranderd.. Minder bot?

bluelion

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 februari 2012, 23:06:01 »
ehm, dit is dus het probleem bij onduidelijk iemand uitvragen, via internet. Hij snapte jou niet(niet serieus) en jij weet niet hoe hij precies reageerde.
DJ blow my speakers up!

xsweetlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 26 februari 2012, 15:25:05 »
@ ilovedyoux
idd, ik denk ook dat hij niet helemaal door had dat je met hem uit wilt maar dat hij dacht dat jullie je gewoon echt verveelden. Misschien nog een poging? Want een echte nee was het niet :)

en ik ga denk ik gewoon even de ballen groeien en vragen of 'ie zin heeft een keer iets te drinken. helluppppp haha

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 26 februari 2012, 16:41:07 »
Je kan ook gewoon duidelijk vragen, plus als je nooit hebt gedate met hem, lijkt het mij niet erg leuk voor hem om meteen te dubbeldaten. Vraag gewoon of hij een keer wat wil gaan doen, naar de bios, drankje doen, filmpje kijken, eten..

ilovedyoux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 26 februari 2012, 19:54:10 »
Oeps, ben erachter dat hij pas met een meisje 'iets' had wat niks geworden is.. om precies te zijn een week geleden.. Wat nu? Geen actie ondernemen?