Auteur Topic: Hoe kom je ooit aan een vriend?!  (gelezen 3642 keer)

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2012, 15:25:54 »
hellloooo.

ik begrijp het gewoon niet, zo veel mensen om mij heen hebben altijd een vriendje.
is het uit, oh dan is het al weer aan, en is dat weer uit? dan heb ik er toch binnen 2 weken weer een!
LIKE WHUT?!?!?!?! hoe dan?
niet dat dat meestal hele serieuze relaties zijn, dat dan weer niet.
maar sowiezo ook een serieuze relatie, hoe kom je eraan?  ik heb er nog nooit één gehad, en ik ben 17.

voor mijn gevoel ben ik er best wel aan toe, het is toch heerlijk een vriendje waar je lekker op de vrijdagavond tegenaan kan kruipen! ik mis dat best wel.

ik weet niet of jullie net als mij denken, of juist ook altijd een boyfriend hebben?!
en hoe komen jullie er dan aan?

zo dit klonk best wanhopig. doei.
me is hungry

Incognito

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2012, 15:26:48 »
Datingwebsites ;)

Nee grapje, je moet gewoon wachten tot het je toe komt. Ga niet opzoek naar eentje omdat je er graag een wilt. Dan kom je ALTIJD de foute tegen!
“It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.”  ~incognito

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2012, 15:29:09 »
haha datingwebsites. no thanks

Jaaa dat weet ik wel. maar ik ben bang dat het nooit komt, waar moet het vandaan komen dan?
heb jij een vriendje?
me is hungry

Ilse

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2012, 15:29:26 »
Ik moest best wel lachen om de titel :')

Maar je wilt toch geen vriend omdat bijna al je vrienden er 1 hebben? Dat zou wel heel fout zijn. Je komt hem vanzelf wel tegen.

Antwoord op je vraag: Overal
Into entity and beyond.

Beertjeschips

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 november 2012, 15:32:34 »
Zoiets moet je vanzelf tegen komen, dat kun je niet echt opzoeken ofzo. Natuurlijk zijn er mensen die elke week een ander hebben, maar vaak zijn die of niet echt verliefd en/of hebben geen hoge eisen. Als je het echt op gaat zoeken en met elke jongen gaat flirten gebeurd dat vanzelf. Maar zelf zou ik dat nooit willen op die manier..
Kijk op http://www.fimio.nl/ voor leuke handgemaakte sieraden!

hemmings

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 november 2012, 15:33:34 »
Die koop je in de jongenswinkel! Prijzen verschillen maar liggen vaak tussen de 20 en 50 euro.
don't cry because it's over, cry because you're ugly

Incognito

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 november 2012, 15:35:08 »
haha datingwebsites. no thanks

Jaaa dat weet ik wel. maar ik ben bang dat het nooit komt, waar moet het vandaan komen dan?
heb jij een vriendje?

Kind toch, je bent 17.
Jah ik heb er een, al 2,3 jaar.
Wees niet zo ongeduldig en wacht gewoon, omdat je vriendinnetjes er allemaal 1 hebben hoef jij er toch ook niet een. Als als je vriendinnen de Iphone 5 hebben, moet jij die dan ook meteen hebben?
Just freakin' wait.
“It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.”  ~incognito

ikheetniethenk

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 november 2012, 15:35:12 »
Die koop je in de jongenswinkel! Prijzen verschillen maar liggen vaak tussen de 20 en 50 euro.

Oef, dan ben ik opgelicht met mijn koopje..

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 november 2012, 15:35:32 »
Ik moest best wel lachen om de titel :')

Maar je wilt toch geen vriend omdat bijna al je vrienden er 1 hebben? Dat zou wel heel fout zijn. Je komt hem vanzelf wel tegen.

Antwoord op je vraag: Overal

haha ja sorry ik wist even niet hoe ik het anders moest titelen.

maar nee echt niet omdat al mn vriendinnen er één hebben.
maar één van mn vriendinnen heeft een vriend.

en ik heb ook echt het gevoel, waarom zou mijn 'ware' ooit in dezelfde plaats of dicht daarbij wonen, als je een hele wereld hebt. zometeen woont die van mij in miami, nou dat word dan nog een hele tocht, voor ik hem heb..
me is hungry

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 november 2012, 15:37:53 »
Ik vind ze gratis.

OT:
Contacten is een magisch toverwoord wat dit betreft.
Ik ontmoet jongens "overal". Ik ken een hele zooi dankzij een forum, een paar van het chatten en dan zit ik ook nog eens op een opleiding met 75% jongens (ongeveer dan). Genoeg jongens om me heen in ieder geval.

Als 2e moet je ook kunnen omgaan met jongens. Je moet een maatje voor ze zijn, maar ook aantrekkelijk gevonden worden. De friendzone vermijden dus bij jongens die je leuk lijken.

Ook is het niet zo dat er maar 1 ware liefde voor jou te vinden is op deze planeet. Er zijn meer jongens dan kerken, dus er zullen ook wel meer ware liefdes zijn.

Last but not least: als de enige reden dat je een vriendje wilt is "al m'n vriendinnen hebben er 1", dan is je kans niet groot dat je hem zal vinden. Je weet dan niet waar te zoeken en vindt waarschijnlijk ook geen enkele jongen leuk genoeg.
Wees blij met wie je bent, er is geen ander zoals jij

NIKOND70

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 november 2012, 15:38:21 »
Hahaha chille titel

maar ik denk gewoon uitgaan (als je al 16 bent) openstaan voor nieuwe mensen, hoeven niet alleen jongens te zijn, misschien introduceert een nieuwe vriendin je wel aan een mega leuke jongen!
Ik denk ook gewoon niet te moeilijk doen met praten en zo, als je altijd lekker klets (niet alleen over domme dingen haha) hebben jongens denk ik meer interesse

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 november 2012, 15:39:50 »
neeeeee stop. dat zeg ik, maar één vriendin heeft er een.
ik heb gewoon voor mezelf het gevoel dat ik wat mis. verder niksssss.
me is hungry

Ilse

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 november 2012, 15:49:48 »
haha ja sorry ik wist even niet hoe ik het anders moest titelen.

maar nee echt niet omdat al mn vriendinnen er één hebben.
maar één van mn vriendinnen heeft een vriend.

en ik heb ook echt het gevoel, waarom zou mijn 'ware' ooit in dezelfde plaats of dicht daarbij wonen, als je een hele wereld hebt. zometeen woont die van mij in miami, nou dat word dan nog een hele tocht, voor ik hem heb..

Laten we er niet vanuit gaan dat jou ware in miami woont, die kans is super klein. Je komt vanzelf op je werk of school of  je sport een jongen tegen die je leuk vind. Mijn vriend heb ik ook leren kennen op een heel andere plaats en toch wonen we in hetzelfde dorp, waar bijna iedereen elkaar kent behalve wij elkaar dus :')
Into entity and beyond.

CarinaFS

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 06 november 2012, 15:54:41 »
Dat komt wel joh ! Niet erachteraan gaan, laat het gewoon op je afkomen. Mijn eerste vriend kreeg ik pas op m'n 18 en nog steeds gelukkig met hem ! Komt goed :)

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 06 november 2012, 15:54:46 »
Laten we er niet vanuit gaan dat jou ware in miami woont, die kans is super klein. Je komt vanzelf op je werk of school of  je sport een jongen tegen die je leuk vind. Mijn vriend heb ik ook leren kennen op een heel andere plaats en toch wonen we in hetzelfde dorp, waar bijna iedereen elkaar kent behalve wij elkaar dus :')

nee miami is een beetje erg overdreven inderdaad haha.
nouja we shall seee.
heavens got a plan for me too. hoop ik.

ah leuuk! haha ja dan denk je dat je iedereen kent, niet dus. ;)
me is hungry

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 06 november 2012, 15:56:41 »
Dat komt wel joh ! Niet erachteraan gaan, laat het gewoon op je afkomen. Mijn eerste vriend kreeg ik pas op m'n 18 en nog steeds gelukkig met hem ! Komt goed :)

aaah leuk!

ik denk ook dat het komt doordat ik nog steeds, nou heel afwisselend nog met een jongen zit.
waar ik niks mee had hoor. alleen daardoor denk ik oook dat er echt geen leukere meer komt dan hem. dat kan ik me gewoon niet voorstellen. maar dat is heus wel zo!!
me is hungry

Undefeated♥

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 06 november 2012, 16:12:33 »
Zoek ze via marktplaats :naughty:

Anyways er zijn zoveel mogelijkheden (via uitgaan/school/de buurt ect.)
Het komt allemaal wel goed :)
'Death to normalcy'- Misha CollinsMijn Tumblr

LisaCatharina

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 06 november 2012, 16:21:22 »

HAHAHAHAHAAHHAHAa

vanwyngarden

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 06 november 2012, 16:25:55 »
het overKOMT je (:
ik geloofde er ook niet in, maar het is toch zo
http://2407-things.blogspot.nl/       LOVE ALWAYS REMAINS

Awolnation

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 06 november 2012, 16:30:49 »
Komt vanzelf.. Ik vond die van nu ook op een moment dat ik he ttotaal niet verwachte. Ik mag niet klagen overigens, ondanks mijn niet zo geweldige uiterlijk, heb ik altijd wel aandacht etc. gehad.

Je moet je er bij neerleggen dat je er nu ff geen 1 hebt, komt vanzelf
We\\\\\\\'ll be the young and insane.

tequilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 06 november 2012, 16:50:38 »
dankjulliewel.

maar met uitgaan heb ik bijvoorbeeld nooit zoveel aandacht als mn vriendinnen.
dit komt door mn uiterlijk denk ik, niet dat ik mezelf lelijk vind. integendeel.
maar ik heb dikke wenkbrouwen ( modellengezicht ) en ik denk dat jongens daar op afknappen ofzo, dat ik heel anders dan normale mooie meisjes ben..
want ik heb ook gehad dat ze vroegen ben je model enzo, en complimenten. maar dat waren er ook maar enkele..

me is hungry

chocopasta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 06 november 2012, 18:08:49 »
Daar moet je je niet mee bezig houden, als jij je zelfverzekerd voelt kom je ook zo over ;)
En die kom je vanzelf tegen.
Mijn vriendje was (en is nog steeds natuurlijk  :blush: ) mijn beste vriend, en later kregen we toch gevoelens voor elkaar haha :)
Choco pasta, bere goed.

WILDFIRE

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 06 november 2012, 18:29:57 »
Sinterklaas komt er weer aan, zet eens je schoen.. wie weet :aanbid:
Wat doe ik hier nog                

Sunlightt

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 06 november 2012, 18:40:31 »
Wachten tot het naar jou toe komt.
I heard that you like the bad girls Honey, is that true?

Disfunction

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 06 november 2012, 19:19:45 »
Sinterklaas komt er weer aan, zet eens je schoen.. wie weet :aanbid:

You are amazing
Always shoot for the moon. Even if you miss, you will land among the stars