Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177887493 keer)

JuliaStppn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11225 Gepost op: 22 december 2017, 23:32:42 »
Jullie moeten me ff helpen:
Een jaar geleden kreeg mijn broer een hele goed vriend die hier gewoon praktisch woonde (24/7 bij me thuis). Hij voelde echt als een 3e broer aan (heb dr nog een) en hij zij ook altijd dat ik zn zusje was. Alleen langzamerhand begon ik hem steeds leuker te vinden. Hij flirtte ook altijd wel n beetje en 1x Flirtte hij echt met me. In ieder geval toen gingen mn broer en hij van school en nu zie ik hem nooit meer! Ik mis hem echt verschrikkelijk en afgelopen week kwam hij naar t gala van zn oude (mijn) school en toen gaf ik hem een kus (wang) alleen wil ik echt hem weer zien maar ik ben sws bang dat hij me niet leuk vind... wat denken jullie? Xx

Jess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11226 Gepost op: 23 december 2017, 13:30:50 »
Okee ik heb het juist andersom, Ik zit met een jongen T, Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind maar ik weet niet of ik hem wel leuk vind.

Vorige week vrijdag op een feestje hadden we best veel met elkaar gepraat enz enz en daarna vond ik hem echt heel erg leuk maar dat gevoel verdween zaterdag avond ook wel weer.
soms komt het gevoel terug en wil ik dat het echt wat word, maar ik heb ook al heel vaak het gevoel gehad dat als die ging snappen dat ik dacht donder nauw is op, ik heb geen zin in jou.
Ik denk heel de tijd dat het verliefd gevoel nog wel komt maar het komt gewoon niet op een een of andere manier.
Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind omdat hij het al tegen zijn ma heeft gezegd en hij het heel de dag over mij heeft volgens zijn vrienden en hij heel de dag door loveyou zegt enz.
Maar dat maakt het juist moeilijker, voor als ik ga zeggen dat ik hem niet leuk vind. of wel ik weet het niet.
dat is het juist ik weet niet of ik hem wel leuk (genoeg) vind.

HELP ALSJEBLIEFT ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
al mijn vriendinnen zeggen zo van je moet gewoon nog langer met hem praten en dan ga je hem leuk vinden. maar het komt niet, HELP ME.

JuliaStppn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11227 Gepost op: 23 december 2017, 14:54:10 »
Okee ik heb het juist andersom, Ik zit met een jongen T, Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind maar ik weet niet of ik hem wel leuk vind.

Vorige week vrijdag op een feestje hadden we best veel met elkaar gepraat enz enz en daarna vond ik hem echt heel erg leuk maar dat gevoel verdween zaterdag avond ook wel weer.
soms komt het gevoel terug en wil ik dat het echt wat word, maar ik heb ook al heel vaak het gevoel gehad dat als die ging snappen dat ik dacht donder nauw is op, ik heb geen zin in jou.
Ik denk heel de tijd dat het verliefd gevoel nog wel komt maar het komt gewoon niet op een een of andere manier.
Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind omdat hij het al tegen zijn ma heeft gezegd en hij het heel de dag over mij heeft volgens zijn vrienden en hij heel de dag door loveyou zegt enz.
Maar dat maakt het juist moeilijker, voor als ik ga zeggen dat ik hem niet leuk vind. of wel ik weet het niet.

al mijn vriendinnen zeggen zo van je moet gewoon nog langer met hem praten en dan ga je hem leuk vinden. maar het komt niet, HELP ME.

Het klinkt als of je het toch niet voelt. Verliefdheid moet niet gedwongen zijn he. Het gaat niet ineens komen aanwaaien ofzo. Ik zou aan hem duidelijk maken dat jij het gewoon niet echt voelt en dat is ook zo. Heel jammer maar soms werkt het gewoon niet. En als het uiteindelijk toch komt, dan wel! Laat het afhangen hoe je je nu voelt en niet misschien later.
Succes x

Encore

• Life can be cruel, if you're a dreamer.
    • Bekijk profiel
« Reactie #11228 Gepost op: 23 december 2017, 22:01:30 »

Je vindt hem niet leuk dus.. En weet je, dat gevoel is er of is er niet, dus je vriendinnen hebben geen gelijk. Ik zou eerlijk tegen hem zeggen dat je hem niet leuk vindt.

Jaylinn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11229 Gepost op: 27 december 2017, 22:15:32 »
-
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2018, 22:56:04 door Jaylinn »

Girlie15

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11230 Gepost op: 27 december 2017, 23:18:42 »

ik heb dus een pot met snoep in mijn kluis staan en iedere keer als ik dan mijn jas aandoe om naar huis te gaan geef ik wat mensen snoep XD. ook een jongen genaamd Lucas. wat er dus 2 weken geleden gebeurde was enorm vreemd.... ik en een vriendin van mij staan bij mijn kluisje en hij is bij zijn kluisje. hij wilt naar boven lopen maar hij wacht op mij en die vriendin (terwijl ik eig nie zo veel contact heb met m). dus zij lopen zo met zijn 3een naar boven. die vriendin en ik nemen na de 1e trap altijd een andere trap. hij ging dus wachten welke trap wij gingen neme like wtf maaar oke.. die vrijdag erna was ik met een vriendin in de stad en appt hij me opeens met: ken jij iemand die een samenvatting heeft van levensbeschouwing. ik zeg zo ja Vera. vraagt hij heb jij die. ik zo van nee sorry. ipv dat hij het in de groepsapp vraagt vraagt hij het prive aan mij.Een week geleden had ik dus die toets van levensbeschouwing. ik moest daarvoor 3 trappen omhoog en liep met wat vrienden ... komt Lucas via een andere gang aan en begint een gesprek met mij van heb je goed geleerd. hij ging ook naast me lopen en aardig dichtbij. die toets was een computertoets waarbij je meteen je cijfer hebt. na de toets wachtte hij op mij om te vragen wat voor een cijfer ik had ipv dat hij al naar de volgende toets liep. het ik ook zon jongen die dan met al die stoere mensen omgaat en zo ben ik niet. ik krijg de indruk dat hij me leuk vind maar weet niet wat ik hier mee aanmoet like wtf. hij doet namelijk alleen zo bij mij en neit bij de rest.ohja en ik mag hem dus nergens op social media volgen maar iedereen van de klas wel.... ik heb dus via die vriendin al zijn insta posts door gestuurd gekregen en nu snap ik wel waarom hij me niet durft te accepteren als hij me leuk vind alleen die postst zijn super cute en liefmaar ik wil dus weten hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind en of jullie denken dat hij mij leuk vind. ik heb hem wel eens gevraagd of ik hem mag volgen alleen toen zij hij de 1e keer niets en de 2e keer zei hij daar denk ik over.HELP AUB
[size=0.85em][font=arial]

[/size]

IK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11231 Gepost op: 31 december 2017, 12:55:22 »
Ik ken een jongen al bijna 4 jaar maar we wonen zo'n 150 km van elkaar vandaan. We hebben wel elke dag contact via snapchat en ook leuke gesprekken, we hebben ook veel gemeen. Ik begin hem steeds leuker te vinden maar ik weet niet of hij mij leuk vindt. Soms duurt het een uur voordat hij reageert maar dat komt omdat hij gewoon weinig op z'n tel zit. We sturen ook wel eens hartjes enzo alleen ik ben wel degene die vaak moet beginnen met een gesprek.

LLME

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11232 Gepost op: 19 januari 2018, 21:31:39 »
Vorige week zaterdag hebben een klasgenootje en ik van 22:00 tot 02:30 zitten chatten op Snapchat. Het was erg gezellig en we leerden elkaar goed kennen, hij vroeg ook dingen zoals:'heb je een crush?' En iedere dag hebben we een gesprek op Snap. We hebben nog niet echt samen kunnen praten op school, alleen met vrienden in een groep. Ik had al eerder een oogje op hem, maar nu vind ik hem echt leuk. Hij wou me ook een vraag stellen waar hij nogal moeilijk over deed, hij zij dat het een 'diepe vraag' was die jongens stellen. Hij zij dat hij het later wel opnieuw zoh vragen. Ik ben erg benieuwd wat hij bedoelde...
Maar ik heb dus helemaal geen ervaring met jongens..... ik ben bang dat ik het helemaal verpruts als ik iets zeg ofzo.... hebben jullie advies?

Encore

• Life can be cruel, if you're a dreamer.
    • Bekijk profiel
« Reactie #11233 Gepost op: 20 januari 2018, 00:13:24 »
^ In het echt met hem gaan praten

Anoniemm

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11234 Gepost op: 21 januari 2018, 08:11:53 »
Mensen die het leuk vinden om prive te chatten? Ik heb een verhaal over een collega maar vind het niet zo handig als het online staat.. ik hoor het wel!

IK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11235 Gepost op: 21 januari 2018, 16:36:59 »
Ik ken een jongen al bijna 4 jaar maar we wonen zo'n 150 km van elkaar vandaan. We hebben wel elke dag contact via snapchat en ook leuke gesprekken, we hebben ook veel gemeen. Ik begin hem steeds leuker te vinden maar ik weet niet of hij mij leuk vindt. Soms duurt het een uur voordat hij reageert maar dat komt omdat hij gewoon weinig op z'n tel zit. We sturen ook wel eens hartjes enzo alleen ik ben wel degene die vaak moet beginnen met een gesprek.
iemand?

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #11236 Gepost op: 21 januari 2018, 17:04:19 »
iemand?

Vragen of hij wil afspreken?
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

IK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11237 Gepost op: 21 januari 2018, 17:10:52 »
Vragen of hij wil afspreken?
hij woont 3 uur reizen verderop. Dat maakt t zo lastig..

Gezelligheid

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11238 Gepost op: 21 januari 2018, 17:16:22 »
^ Liefde overwint alles, ook 3uur reizen

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #11239 Gepost op: 21 januari 2018, 17:42:05 »
hij woont 3 uur reizen verderop. Dat maakt t zo lastig..

Mijn vriend woont 4 uur reizen verderop en bij ons vormt dat geen probleem. Je kunt misschien ergens in het midden afspreken?
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.