Auteur Topic: Het algemene trouwtopic  (gelezen 43997 keer)

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 22 januari 2014, 13:43:35 »
Mijn bruidsboeket was van schelpen. Heb hem nog steeds.
Trouw cadeautje van mijn ouders omdat ik als heel klein meisje zei als ik trouw wil ik zo,n boeket.
Later ng een paar x gezegd en mijn paps heeft dat onthouden en heeft ons een week voor de bruiloft meegenomen naar dat winkeltje. En zij zo zoek er maar 1 uit dit s ons cadeau voor jullie. :blink:  Dan sta je met je mond vol hoor haha dat je droom uitkomt.

Zal wel een foto plaatsen vanavond of morgen.

En de auto paste zo mooi bij mijn jurk. (2 delig)
Oude stijl 60/70
Terwijl ik niet wist wat voor auto we zouden hebben.
En mijn lief wist mijn jurk niet haha.

Aah wat leuk! Heb je dat boeket ook naar achter gegooid ? Dan gaan die schelpen toch kapot?

Wij nemen de snoek van mijn oom (tevens de trouwauto van mijn ouders) of de koets met mijn allerliefste pony ervoor hihi :$

Spookkatje

• You can only paint with the colours you've got.
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 22 januari 2014, 14:20:52 »
Aah wat leuk! Heb je dat boeket ook naar achter gegooid ? Dan gaan die schelpen toch kapot?

Wij nemen de snoek van mijn oom (tevens de trouwauto van mijn ouders) of de koets met mijn allerliefste pony ervoor hihi :$

Hahaha nee dat heb ik niet gedaan.
Was reuze trots op dat ding
Had een bosje witte tulpen gekregen van een bollen boer en die heb ik gegooid.
À loving heart is forever young

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 22 januari 2014, 14:27:43 »
Hahaha nee dat heb ik niet gedaan.
Was reuze trots op dat ding
Had een bosje witte tulpen gekregen van een bollen boer en die heb ik gegooid.

Aahh prima alternatief dus :D

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 22 januari 2014, 14:34:25 »
Het doet altijd een beetje pijn aan mijn hart om een boeket door de lucht te zien vliegen terwijl de bloemblaadjes eraf vallen enzo. :P

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 22 januari 2014, 14:41:24 »
Thanks  :cheering:

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 22 januari 2014, 14:47:42 »
Het doet altijd een beetje pijn aan mijn hart om een boeket door de lucht te zien vliegen terwijl de bloemblaadjes eraf vallen enzo. :P

Darom heb k een bosje witte tulpen gegooid

Mijn boeket zal hard aangekomen zijn haha

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 22 januari 2014, 17:19:22 »
Darom heb k een bosje witte tulpen gegooid

Mijn boeket zal hard aangekomen zijn haha

Heb je nog een foto van je boeket? :D
edit: ik vond dit http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/796262237/Luxury-crystal-jewelry-font-b-red-b-font-rose-font-b-bridal-b-font-font-b.jpg

Lijkt me supermooi vooral met de stof van mijn moeders jurk!

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 22 januari 2014, 17:21:52 »
Ja, inderdaad :D

Als je je boeket weggooit, mag de 'vanger' het dan houden? Of krijgt de bruid het boeket weer terug?
Heb jij - net als ik - de droom om een succesvol schrijfster te worden? Droom dan met mij mee op http://jetteschroder.nl!

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 22 januari 2014, 17:24:55 »
Ik wil zo graag trouwen, liefst vandaag nog! Maar dat gaat hem niet worden aangezien ik wel een mooi feest wil en dus eerst afgestudeerd wil zijn en dan wil sparen.. Maar ik studeer pas af als ik 25 ben. :') Nog 5 jaar, veel te lang.. :( Mijn trouw is wel al uitgestippelt trouwens, ceremonie, feest, eten, versiering, gasten.. Te erg.
I do not have a gentle heart.

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 22 januari 2014, 17:27:29 »
Ik wil zo graag trouwen, liefst vandaag nog! Maar dat gaat hem niet worden aangezien ik wel een mooi feest wil en dus eerst afgestudeerd wil zijn en dan wil sparen.. Maar ik studeer pas af als ik 25 ben. :') Nog 5 jaar, veel te lang.. :( Mijn trouw is wel al uitgestippelt trouwens, ceremonie, feest, eten, versiering, gasten.. Te erg.
Je moet maar zo denken: de voorpret is ook leuk!!

En: wat in 't vat zit, verzuurt niet!

Nou ja, dat helpt ook niet echt natuurlijk... Nog even wachten dan maar!
Heb jij - net als ik - de droom om een succesvol schrijfster te worden? Droom dan met mij mee op http://jetteschroder.nl!

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 22 januari 2014, 17:29:02 »
Ja wat mag zo'n feestje dan gemiddeld kosten, buiten de vele liefde en gezelschap die je ervoor terug krijgt :$

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 22 januari 2014, 17:50:56 »
Bij ons kostte het inclusief cameraman + fotograaf, eten, feest etc. zo'n 4000-5000 euro. En dat is best weinig :) We hebben gewoon veel geluk gehad.

Hoe het zit met zo'n bruidsboeket weet ik trouwens niet, ik heb hem zelf niet gegooid en later gedroogd :)

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 22 januari 2014, 18:09:45 »
edit: ik vond dit http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/796262237/Luxury-crystal-jewelry-font-b-red-b-font-rose-font-b-bridal-b-font-font-b.jpg

Ja k heb hem nog steeds
Ik zal morgen even een foto plaatsen
+ van de auto en mijn creatie haha

LaVey

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 22 januari 2014, 18:14:32 »
Ah wat leuk dit allemaal :D

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 22 januari 2014, 18:16:05 »

Zo,n stoffen is ook mooi zeg

Wij waren niet zo heel veel kwijt voor ons feestje.
Veel mensen hebben meegeholpen hulp aangeboden.
De eettent waar we elkaar ontmoet hebben daar hebben we gegeten die mensen waren zo lief om als cadeau een deel van de kosten opzich te nemen.
Hun schoonzoon was onze chauffeur van de auto.gratis
De bollenboer waar mijn lief heeft gewerkt heeft ons het boeket op de auto gegeven.
De huur van de auto was ook voor de helft

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 22 januari 2014, 18:17:46 »
En mijn tweedelige trouwjurk koste me omgerekend in euro,s 85 euro plus schoenen.
Pak van mijn lief 35 euro

Smeltkaas

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 22 januari 2014, 18:26:18 »
Bij ons kostte het inclusief cameraman + fotograaf, eten, feest etc. zo'n 4000-5000 euro. En dat is best weinig :) We hebben gewoon veel geluk gehad.

Hoe het zit met zo'n bruidsboeket weet ik trouwens niet, ik heb hem zelf niet gegooid en later gedroogd :)

dat valt inderdaad echt reuze mee !
Instabiel, zei de kat. // Noem me smeltkaas want mijn hotness is high.. // Kroeltijgers

LaVey

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 22 januari 2014, 18:27:05 »
En mijn tweedelige trouwjurk koste me omgerekend in euro,s 85 euro plus schoenen.
Pak van mijn lief 35 euro

zo dat is netjes!

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 22 januari 2014, 18:49:18 »
Je moet maar zo denken: de voorpret is ook leuk!!

En: wat in 't vat zit, verzuurt niet!

Nou ja, dat helpt ook niet echt natuurlijk... Nog even wachten dan maar!

Ja haha, veel anders zit er niet op! En hoeveel te langer ik wacht, hoeveel te leuker het is als het eenmaal tijd is. :D Ik ben gewoon verliefd op het idee van trouwen, maar zelf vind ik ons misschien ook nog iets te jong (20 en 21 en 3 jaar samen.) dus best nog even laten rijpen ja!
I do not have a gentle heart.

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 22 januari 2014, 18:56:54 »
zo dat is netjes!

Ja ik had dat zien hangen en was er zo verliefd op
Ik kende mijn lief toen nog niet eens hahahaha
Ik kwam elke week kijken
Ze zei dat setje is gewoon voor jou ik hang hem weg al duurt het nog 10 jaar voor je trouwt.
Toen ik wist dat we gingen trouwen 4 jaar later heb ik hem meteen gehaald
Schoenen in de uitverkoop bij schoenenreus voor omgerekend 4 euro
Maat te klein mar ging om het geheel haha
En de nodige blaren waren gratis.
Toen mijn lief mij over de drempel droeg van het eetcafe tilde moest iederen zo hard lachen.
Mijn lief zei wat is er heb ik haar jurk gescheurd.neeee snikte mijn vriendin haar sokken.

Ik droeg witte sportsokken met daarop gedrukt.

UUT  GRUNN(uit Groningen)
 :blink:

Coccolare

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 22 januari 2014, 20:27:45 »
Mijn vriend vindt trouwen onzinnig 'omdat hij niet hoeft te trouwen om te bewijzen hoeveel hij van me houdt' maar laatst zei hij ineens: 'Als het echt heel belangrijk voor je is dan ga ik je ten huwelijk vragen, maar wel pas als we klaar zijn met studeren.'

Kerstkindje

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 23 januari 2014, 12:53:48 »
Bedankt voor de tip :) De haarklip die bij de jurk hoorde is er nog, en ik wou misschien van de binnenkant van de jurk een stuk stof uit halen en daar zo'n brede ja, riem idee, van maken :)
Verder zal ik het stoffen bruidboeket idee zeker in mijn hoofd houden! :D

Ja ik heb geen idee, denk met 1 bandje en niet zeemeermin achter maar ook niet plof ;p jij dan?

edit: Tip voor degene die op zoek zijn naar een trouwjurk: www.covers.nl !

Ik wil inderdaad ook wel 1 bandje.. Maar niet strapless. Ik heb half lang haar dus dan wordt mijn hals zo kaal haha.
Er is trouwens een app in de app store, en die heet iets van Wedding Dress ofzo. Dan kan je je figuur opgeven en gaan ze trouwjurken voor je zoeken. Zo leuk!  :D

Kerstkindje

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: 23 januari 2014, 12:55:56 »
Ja ik had dat zien hangen en was er zo verliefd op
Ik kende mijn lief toen nog niet eens hahahaha
Ik kwam elke week kijken
Ze zei dat setje is gewoon voor jou ik hang hem weg al duurt het nog 10 jaar voor je trouwt.
Toen ik wist dat we gingen trouwen 4 jaar later heb ik hem meteen gehaald
Schoenen in de uitverkoop bij schoenenreus voor omgerekend 4 euro
Maat te klein mar ging om het geheel haha
En de nodige blaren waren gratis.
Toen mijn lief mij over de drempel droeg van het eetcafe tilde moest iederen zo hard lachen.
Mijn lief zei wat is er heb ik haar jurk gescheurd.neeee snikte mijn vriendin haar sokken.

Ik droeg witte sportsokken met daarop gedrukt.

UUT  GRUNN(uit Groningen)
 :blink:

Hahaaaa geweldig  :bounce:

kopjechino

• Global Moderator
  • phil tops
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 23 januari 2014, 13:06:25 »
Welcome back CHERRYBLOSSOMS!

Mijn zus gaat dit jaar trouwen en vorig jaar is mijn schoonmoeder getrouwd, dus ik en mijn vriend worden echt omringd door trouwfeesten haha (die heel dichtbij zijn waar je dus moet helpen met plannen). Ik wil sowieso wachten tot januari volgend jaar, dan is mijn studie klaar. Dan wil ik studeren in de stad, wordt dus verhuizen, is nog de vraag of we naar de stad gaan of op het platteland blijven. Ik wil liever naar de stad, maar hij wil dichtbij zijn familie blijven. Wordt dus nog heel veel praten erover!

Ik wilde vroeger eerst trouwen en dan samenwonen, want dat leek me gewoon veel leuker, maar denk niet dat dat erg praktisch is..
icecold like my drink

Coccolare

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 23 januari 2014, 13:18:49 »
Welcome back CHERRYBLOSSOMS!

Mijn zus gaat dit jaar trouwen en vorig jaar is mijn schoonmoeder getrouwd, dus ik en mijn vriend worden echt omringd door trouwfeesten haha (die heel dichtbij zijn waar je dus moet helpen met plannen). Ik wil sowieso wachten tot januari volgend jaar, dan is mijn studie klaar. Dan wil ik studeren in de stad, wordt dus verhuizen, is nog de vraag of we naar de stad gaan of op het platteland blijven. Ik wil liever naar de stad, maar hij wil dichtbij zijn familie blijven. Wordt dus nog heel veel praten erover!

Ik wilde vroeger eerst trouwen en dan samenwonen, want dat leek me gewoon veel leuker, maar denk niet dat dat erg praktisch is..

Ik weet niet waar zijn familie woont, maar er is vast wel een stad in de buurt toch? Mijn vriend en ik wonen in de stad maar als we willen dan zijn we binnen drie kwartier bij zijn ouders. :)