Auteur Topic: Het algemene trouwtopic  (gelezen 44000 keer)

Andthebeast

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #425 Gepost op: 26 november 2017, 09:45:30 »
Lief, dankjulliewel!! De afgelopen dagen hebben we het aan familie en vrienden verteld en hele leuke reacties gekregen. Helaas moet vandaag mijn ring weer terug om een maatje kleiner gemaakt te worden

Bloempot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 02 januari 2018, 15:52:02 »
Gefeliciteerd met je verloving!

Scömìche

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 05 januari 2018, 13:01:49 »
Wauw wat een leuke verhalen :) Word hier zo blij van!
Ik zou zo graag me ook prachtigprinsessig willen voelen in een trouwjurk (maar dat duurt wss nog heel lang haha). Zou je die ook kunnen passen in zo'n winkel als je doet alsof je gaat trouwen  <_< hmm lijkt me wel wat hihi. weten jullie of dat kan of moet je daar helemaal een afspraak voor maken en betalen om te passen etc?

Bloempot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 06 januari 2018, 19:06:16 »
Ik heb mijn jurk bij een outlet gehaald, daar hoef je geen afspraak te maken. (geldt misschien niet voor alle outletten)

verwacht wel vragen van ''wanneer is de dag'' etc, maar je kan altijd zeggen ''ergens in de zomer/winter/herfst/lente'' ;)

Cranberry

• **
  • seni seviyorum.
    • Bekijk profiel
« Reactie #429 Gepost op: 17 januari 2018, 18:45:39 »
Ik wil ook heel graag trouwen later. Mijn vriend eerst totaal niet, maar nu zegt hij wel dingen als ik wil later heel graag trouwen met jou. Ik zou met geen enkel ander meisje willen trouwen omdat het me bij andere nooit wat kon schelen en bij jou wel!
Echt mega lief! Maar eerst een eigen huisje vinden haha!