Auteur Topic: Het algemene cadeau voor je partner topic  (gelezen 1001821 keer)

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4175 Gepost op: 26 juli 2017, 08:18:38 »
@Bubbels hmm, ja dat is misschien wel een idee. Maar vind het zo jammer als ik hem dan niks ja 'groots' kan geven haha
@Broken jaa daar dacht ik ook aan, maar dat heeft hij schijnbaar al  :fieuw:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4176 Gepost op: 26 juli 2017, 21:04:37 »
Mijn vriend is jarig als we op vakantie zijn, en ik weet mijn god niet wat ik voor hem moet kopen. Hij heeft net een gloednieuwe PS4, en ik ga in september wel fifa18 voor hem halen, maar het is dus balen dat die dan pas uitkomt. We gaan over 2 weken al en ik zit er zo erg mee in de knoei, ik weet het echt niet.
Ik zat al te denken aan een Josh armband, ik vind dit heel mooi, maar hij vind dit niks. En allemaal van die zoetsappige dingen als fotolijstjes, 100 redenen waarom ik van je hou enzo, vind hij ook allemaal niks.
Vorig jaar heb ik hem al parfum gegeven, en met de kerst al een pet en een trui. Daardoor is dat ook al afgevinkt.
Ik zit ook te denken over een hamam of een jetski-rit daar, of dat leuk is, maar ik geef toch liever iets ja fysieks zeg maar. Dus dat zijn echt laatste opties..
Kan iemand me helpen met iets origineels want ik weet het echt niet meer  :fieuw:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Moonlight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4177 Gepost op: 27 juli 2017, 16:07:59 »
[font=Helvetica Neue]Tijdje geleden heb ik hier gevraagd naar ideetjes i.v.m wat ik ijn vriend die eind volgende week 18 wordt kon geven. Ik heb helaas nog altijd geen cadeau [/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue] Hij is een grote voetbalfan, houdt van game of thrones en Harry Potter. In September begint hij aan zijn studie Biologie. Oh ja, we zijn 5 maanden samen. [/font]

Iemand hier stelde dus voor dat ik iets uitzocht om samen te doen, zo gezegd, zo gedaan. [font=Helvetica Neue]Ik dacht tickets voor een concert van onze favoriete artiest maar daarmee heeft hij mij vorige week zelf mee verrast. [/font][font=Helvetica Neue]
[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Mijn ander idee is gaan zwemmen met haaien in Zuid-Nederland (we komen uit België)? Lijkt dat een leuk idee? Andere ideetjes zijn zeker welkom![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]

Moonlight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4178 Gepost op: 27 juli 2017, 16:09:26 »
Tijdje geleden heb ik hier gevraagd naar ideetjes i.v.m wat ik ijn vriend die eind volgende week 18 wordt kon geven. Ik heb helaas nog altijd geen cadeau Hij is een grote voetbalfan, houdt van game of thrones en Harry Potter. In September begint hij aan zijn studie Biologie. Oh ja, we zijn 5 maanden samen.

Iemand hier stelde dus voor dat ik iets uitzocht om samen te doen, zo gezegd, zo gedaan. Ik dacht tickets voor een concert van onze favoriete artiest maar daarmee heeft hij mij vorige week zelf mee verrast.  :blush:

Mijn ander idee is gaan zwemmen met haaien in Zuid-Nederland (we komen uit België)? Lijkt dat een leuk idee? Andere ideetjes zijn zeker welkom!

neversaygoodbye

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4179 Gepost op: 01 augustus 2017, 21:45:59 »
Mijn vriend is binnenkort jarig.
nu wou ik hem dus een weekendje weg geven, alleen gaan we eind september op vakantie dus heeft dat ook vrij weinig nut.
Ik wil m iets geven waar we samen iets aan hebben, dit omdat hij weinig thuis is en we elkaar weinig zien omdat hij vrachtwagenchaffeur is.

Cheerleader

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4180 Gepost op: 27 augustus 2017, 14:15:49 »
Mijn vriend van 6 maanden wordt 21. Ik heb al een aantal cadeautjes namelijk:
-riem
-sleutelhanger met fotootje van ons erin
-baardtrimmer
-cd
-sticker voor op zijn auto
- nieuwe kammetjes
- gucci parfum
- oorbellen
- telefoonhoesje
- op zijn verjaardag haal ik ballonnen (cijfers 21 en nog gewone erbij) bij de ballonnenshop

Nu wil ik nog zo'n exploding box maken. Mijn vraag aan jullie is:  weten jullie nog een (klein) cadeautje voor erin? Het mag ongeveer € 30 kosten.
Een ander idee voor een cadeautje dat niet in de exploding box past is ook welkom!!

Hij houdt van auto's en pizza
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2017, 14:20:12 door Cheerleader »

Xoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4181 Gepost op: 08 september 2017, 21:26:19 »
Binnenkort ben ik een jaar samen met mijn vriend, dus ik moet iets leuks verzinnen. Het leek me leuk om geluksmomentjes die ik met hem had in het afgelopen jaar op te schrijven en dan aan hem te geven, maar is dat leuk? Natuurlijk doen we ook nog cadeautjes, maar dit leek me wel leuk om te doen.

Girly_Fab

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4182 Gepost op: 12 september 2017, 18:47:08 »
weg
« Laatst bewerkt op: 03 oktober 2017, 18:49:28 door xAftertheStorm »

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4183 Gepost op: 15 september 2017, 12:13:23 »
Mijn vriend heeft vandaag ontslag genomen bij zijn werk, hij had het niet naar zijn zin en elke keer zat hij er tegenop om te gaan werken. Na vele maanden daar toch nog hebben gelopen, heeft hij 2 weken geleden gesolliciteerd naar andere bedrijven en gelijk mocht hij al bij 3 op gesprek. Nu heeft hij er 1 die moet hij Maandag terugbellen of hij het doet. Hij heeft besloten om dat te doen. Ik ben echt mega trots op hem, en wil hem een speciaal cadeau/gebaar geven. Heeft iemand ideeën om hem eens in het zonnetje te zetten, en te laten weten dat ik super trots op hem ben?

Girly_Fab

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4184 Gepost op: 21 september 2017, 15:43:37 »
weg
« Laatst bewerkt op: 03 oktober 2017, 18:49:18 door xAftertheStorm »

Senna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4185 Gepost op: 01 oktober 2017, 21:14:58 »
Hallo,

een jongen waarmee ik nu een tijdje bezig ben was afgelopen vrijdag jarig, ik heb hem chocolade gegeven (daar is hij gek op) en wil binnenkort samen met hem pizza gaan bakken. Ik dacht eraan om dan bij mij thuis samen pizza te bakken en op te eten natuurlijk, maar hebben jullie misschien een idee om voor de rest van de avond te gaan doen?

dankjewel xx

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4186 Gepost op: 24 oktober 2017, 14:52:45 »
Mijn vriend is bijna jarig en ik moet echt nog goed nadenken over wat ik hem wil geven.. Dit is zijn 3e verjaardag die ik met hem meemaak, dus ik heb ondertussen in de jaren hiervoor al leuke dingen gegeven. Voor deze keer heb ik al een bon van vakantieveilingen waarin hij in een sportauto mag rijden en ik ga een grote geurkaars kopen waarvan ik weet dat hij die lekker vindt. Verder vindt hij petten leuk, maar die heb ik hem al 2x cadeau gegeven. Vorig jaar heb ik o.a ook een groot foto/herinneringenboek voor hem gemaakt, dat soort dingen vindt hij ook tof, maar dat is echt een bijzonder cadeau wat je maar eens in de zoveel tijd geeft, vind ik. Er moet nog iets bij, maar wat....? :P Hij vindt cadeaus waar hij echt iets aan heeft leuk, met een douche pakket zou je hem bijv niet blij maken.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Joana

• Bekijk profiel
« Reactie #4187 Gepost op: 26 november 2017, 16:01:59 »
hoe veel geven jullie meestal uit aan een cadeau?
ik heb het altijd tussen de 50-100 gehouden alleen nu is het voor kerst en 5 jaar samen.  en dacht ik aan een horloge alleen die kost wel bijna 400 euro, en dat is voor een student echt heel veel geld..

Sooshi Cream

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4188 Gepost op: 30 november 2017, 21:57:43 »
ik heb het altijd tussen de 50-100 gehouden alleen nu is het voor kerst en 5 jaar samen.  en dacht ik aan een horloge alleen die kost wel bijna 400 euro, en dat is voor een student echt heel veel geld..

Jeetje wat veel, ik besteed altijd tussen de 20-30 euro aan een cadeau... 3 jaar samen

Bubbels.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4189 Gepost op: 03 december 2017, 08:26:25 »
Jeetje wat veel, ik besteed altijd tussen de 20-30 euro aan een cadeau... 3 jaar samen

Ik ook en wij zijn 5 jaar samen.
Het enige wat je met liegen bereikt, is niet geloofd worden als je de waarheid spreekt - Artistoteles

Lillyana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4190 Gepost op: 03 december 2017, 12:58:25 »

Voor cadeautjes zomaar houd ik het ook altijd zo rond de 50, voor zoveel maanden/jaren samen zijn gaan we altijd wat leuks doen en halen daarnaast ook nog wel cadeautjes maar niet zo gek duur. Op verjaardagen geef ik altijd wel veel uit voor hem. Zo rond de 225/300 euro.

Blue.Lady

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4191 Gepost op: 04 december 2017, 21:40:29 »
ik wil graag een T-shirt online willen laten bedrukken voor minder dan 15 euro voor mijn vriend , weet iemand een goede en betrouwbare site?

Cranberry

• **
  • seni seviyorum.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4192 Gepost op: 05 december 2017, 10:45:38 »
Ik wil mijn vriend voor kerst een stedentripje geven. Een aanbieding van 90 euro pp. inclusief vliegtuig en accommodatie. Dus dat lijkt mij wel erg leuk!
Meestal houd ik het btw ook veel goedkoper. Maar ik krijg in december een hele leuke loonstrook dus dan kan het wel een keer haha!

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #4193 Gepost op: 06 december 2017, 17:51:04 »
Mijn vriend wordt volgende week 21 en ik heb echt geen inspiratie. We hebben het gewoon beide heel druk waardoor een weekendje weg de komende tijd er niet in zit.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #4194 Gepost op: 28 december 2017, 12:30:21 »
Ik wil graag samen met mijn vriend naar Rome toe, hij wil hier heel graag naartoe en het lijkt mij ook een mooie stad. Het is dan valentijnsdag, 15 februari zijn we een jaar samen en 8 maart is hij jarig, mooie combinatie dacht ik zo. Maar hebben jullie een idee hoe ik hem dit het beste kan vertellen of iets. Het liefst wil ik gewoon boeken en zeggen van ja dan en dan moet je vrij houden maar hij gaat dan ook vragen waarom.. En ik wil het eigenlijk als verassing houden..
Hoe doen jullie dat als jullie als verrassing een tripje weggeven? En boeken jullie dan samen? Dan is namelijk de verassing er wel af maar kun je ook zijn wensen meenemen.

Scömìche

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4195 Gepost op: 05 januari 2018, 12:56:23 »
^
Leuk idee! Rome is super (en romantisch :) )
Misschien iets kopen wat verwijst naar Rome en dat als cadeautje geven en er bij zeggen dat je daar heel graag samen heen wil. Iets minder verassing zo, maar samen plannen is ook leuk!

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #4196 Gepost op: 05 januari 2018, 14:07:15 »
Always: toen mijn vriend een verassing voor mij plande wist ik dat hij iets gepland had (ik moest die dagen vrijhouden), maar wist dus niet wat. Zou het zelf denk ook zo gedaan hebben. Vragen wanneer hij kan en of hij dan een van die weekenden vrij kan houden.