Auteur Topic: geliefde loslaten , hoe ?  (gelezen 734 keer)

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Gepost op: 28 augustus 2012, 16:10:31 »
heey

willen jullie mij alsjeblieft helpen? stel je voor, je ziet je geliefde waar je al zolaaang verliefd op bent & héél veel van houd nooit meer maar diegene leeft nog wel, je kan ook niet skypen of bellen of smsen of whatever. gewoon 0% contact meer. nooit meer, wat is de beste manier om daarmee om te gaan? heeft iemand tips? of ervaring? help please xxx

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:15:21 »
uhm leuke dingen doen zodat je hem vergeet? of naja niet hem als persoon maar dat hij niet meer bij je is? veel met vriendinnen afspreken en als je er klaar voor bent zijn foto's ophangen.

hadden jullie een relatie of is dit gewoon een crush?

Crystallize

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:16:03 »
waar je dus een relatie mee hebt en die nooit meer ziet?

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:28:29 »
Het lijkt me niet moeilijk om iemand te vergeten als je er 0% contact meer mee hebt en ze nooit of nooit meer ziet/hoort..?
the strong scent of evergreen

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:34:28 »
Het lijkt me niet moeilijk om iemand te vergeten als je er 0% contact meer mee hebt en ze nooit of nooit meer ziet/hoort..?
maar wel als iemand de ware voor je is waar je heel veel van houd en die dag en nacht in je gedachten is.. dan mis je die gene toch vreselijk..

kittukat

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:35:58 »
maar wel als iemand de ware voor je is waar je heel veel van houd en die dag en nacht in je gedachten is.. dan mis je die gene toch vreselijk..
Nou, in het begin wel.. maar na een tijdje ga jij ook verder met je leven, zeker als je niets meer van 'm hoort.
the strong scent of evergreen

Crystallize

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:41:32 »
ik denk dat je hoe dan ook op een gegeven moment gewoon verder gaat met je leven en ik denk juist dat dat het makkelijkst gaat als je dus niks meer van diegene hoort..

ik snap eigenlijk ook niet als iemand je ware is zoals jij het zegt dat je er dan niks van hoort?

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:43:35 »
ik denk dat je hoe dan ook op een gegeven moment gewoon verder gaat met je leven en ik denk juist dat dat het makkelijkst gaat als je dus niks meer van diegene hoort..

ik snap eigenlijk ook niet als iemand je ware is zoals jij het zegt dat je er dan niks van hoort?
het is niet vrijwillig..

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:43:40 »
dankjewel<3

Crystallize

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:46:01 »
het is niet vrijwillig..

oh op die manier
hm ja dat maakt het dan lastiger inderdaad, maar ik zou gewoon leuke dingen gaan doen met vriendinnen en verder gaan met je leven. wie weet is er ooit een tijd dat je dan wel weer bij elkaar kan zijn (vrijwillig) maar daar zou ik niet lang op gaan wachten :)

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:46:33 »
maar is het je lief of gewoon iemand die je leuk vindt?  want ik denk eerlijk gezegd dat het echt heel snel slijt als je nooit meer contact hebt. uiteindelijk weet je niet meer hoe diegene klinkt, hoe hij er eigenlijk uitziet en uiteindelijk ben je vergeten waarom je hem eigenlijk mist. dat gaat redelijk snel denk ik...

Brod

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:52:18 »
Hoe rapper je het gedacht loslaat dat hij de ware is (of dat die überhaupt bestaat) hoe beter. Of iemand de ware is weet je pas op het eind van je leven als die er nog steeds is. En dan nog.

Tijd. Gewoon tijd. Het gaat wel over. Geloof me. Misschien nooit helemaal, maar het wordt wel draaglijker.

Loft

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 28 augustus 2012, 21:51:09 »

Kijk, er bestaat zoiets als gierige hersenen die als je 's nachts in bed ligt dit doen: 'heeeee weet je aan wie je vandaag nog niet gedacht hebt? Gertje! Ja, die leuke jongen van vorige jaar waar je zo verliefd op was en die je nu nooit meer ziet! En nu we toch bezig zijn... weet je die romantische date in het park met hem nog?'

Dus.

vontrier

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 28 augustus 2012, 23:15:11 »
Hoe onwerkelijk het ook lijkt, je groeit er echt wel overheen. En na een paar jaar/maanden/whatever denk je "shit, dat ik dacht dat het zo moeilijk zou zijn..."

Meliss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 29 augustus 2012, 00:08:52 »
Leuke dingen doen met vriendinnen shoppen en alles wat ik leuk vind doen (:

Chantrea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 29 augustus 2012, 01:08:10 »
Zulke dingen moet je tijd geven.
follow your heart, but take your brain with you