Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Wat moet ik met hem?  (gelezen 436 keer)

Ahjkr

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 juni 2017, 21:13:08 »
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Een paar maanden geleden heb ik een jongen ontmoet, bij carnaval. We hadden elkaar al eerder gezien, maar nog nooit gesproken. Om een lang verhaal kort te maken, hebben we gezoend en het leuk gehad. Daarna hebben we nog even geappt, maar na een tijd niet meer. Na een week appte ik hem, en zijn we afwisselend begonnen met elkaar te appen. Na een paar dagen kwam ik erachter dat leeftijd een groot ding voor hem was. Ik ben 16 en hij word dit jaar 20. Dit gaf die aan, en ik respecteerde het. Ik was teleurgesteld, maar liet het niet blijken. Daarna hebben we nog contact gehad, een snap reeks, en gepraat. Hier gaf die weer gemixte signalen; 'hij wou mij', maar gaf aan geen relatie te willen. 'Ik was een leuk meisje, maar hij was geen relatiepersoon'. Hij wou mij beter leren kennen, maar was bang voor de verhalen van anderen'. Hij vroeg of ik er tegen kon, dat we niks vast hadden, maar wel afspreken en misschien meer. Hierop heb ik 'nee' gezegd. Ik wou geen fuckbuddy voor hem zijn, hij had hier respect voor. Wel vroeg ik of hij die avond uit ging, hij kwam voor mij naar een kroeg. Hier hebben we gepraat, en een poging tot zoenen deed die, ook werden er foto's gemaakt, wat hij niet erg vond. Ook was die jaloers, hield hij me in de gaten. Hij probeerde me jaloers te maken, door een meisje aan te raken, en ga zo maar door. Wel wou die op het laatst afscheid nemen, en gaf ik een kus, hij wou zoenen, maar dit wou ik niet. Daarna negeerde hij me een beetje, en ik bood me excuses aan voor mijn jaloerse gedrag. Later kwam ik hem weer tegen in dezelfde kroeg, hier deed die afstandelijk. Daarna is het verwaterd, en probeerde ik hem te vergeten. Soms stuurde hij nog een snap, maar dat verdween ook. Ik kon me er meer overheen zetten, tot dat ik hem gisteren op een site zag. We kregen een match, ik wou namelijk zien of hij ook op het hartje had gedrukt. Overdag sprak hij me niet aan, tot in de nacht. Ik was op een feestje, en had aardig wat gehad. We begonnen te praten, tot dat hij op een gegeven moment zei; 'wat wil je nou eigenlijk'. Hier ging ik op in, hij zei dat het niet om de leeftijd ging, maar dat die iemand wou die zijn best voor hem deed. Ik vertelde wat hij eerder had gezegd en blablabla. Ik zei' ik wil best me best voor je doen, als jij ook voor mij gaat'. Dit was goed, en 'hoe verder' zeiden we. We kwamen tot de conclusie om een keer af te spreken, als die het rustiger had met werk en school. Ik zei 'is goed, maar niet alleen snachts'. Hierop antwoorde hij 'kom maar een keer zwemmen' ik zei 'nee, noem je dit je best doen?'. Hierop antwoorde hij niet. Ik vroeg vanmorgen 'meende je het serieus van gisteravond'. Hij negeerde. Waarop ik zei 'ja of nee'. Dit negeert die nog steeds. Ik weet dat die me aan het lijntje houd, moet ik nu alles eerlijk tegen hem zeggen, of hem gewoon negeren. Wat moet ik doen? Hij geeft gewoon te gemixte signalen, en ik kan hem niet 123 vergeten.
-sorry voor het lange verhaal, vergeet een paar details, maar anders word het te lang.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2017, 21:16:45 door Ahjkr »

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2017, 22:29:00 »
Hij houdt je denk ik aan het lijntje. Dus negeren. Niet meer op ingaan en vergeten.
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

Carlz

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2017, 23:01:34 »
Hij houdt je denk ik aan het lijntje. Dus negeren. Niet meer op ingaan en vergeten.

Dit helaas. Sterkte ermee meid!
Ik houd niet eens van bier.

aspiration

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2017, 11:47:47 »

MiaRB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2017, 20:32:17 »
Ik zou ermee stoppen, denk je dat als je iets met hem had het zou werken?

nilya

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2017, 21:24:09 »
volgens mij wil hij gewoon seks. Dat heeft hij al duidelijk gemaakt in het begin eigenlijk. Als jij dat niet wil, moet je er niet voor gaan. :)

ruthless

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2017, 13:29:55 »
Niet meer op reageren, je zult het nu vervelend vinden, maar jezelf later dankbaar zijn!

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2017, 14:55:45 »
Negeer hem, hij is het je niet waard!

Avanu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 juni 2017, 16:59:07 »

Precies dit.