Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Vriend verbergt dat hij wiet rookt  (gelezen 731 keer)

shitosssss

• Bekijk profiel
« Gepost op: 13 augustus 2017, 18:32:00 »
Hallo,

Een paar weken terug had ik hier al en topic gemaakt over mijn vriend. Om mijn 'probleem' volledig te maken zal ik dat kort toelichten. Ik heb 4 jaar een relatie met mijn vriend. Mijn vriend appte in het begin van onze relatie met zijn ex. Ik vond dit niet echt fijn en had gezegd dat ik liever had dat hij dat niet deed. Hij zei ook tegen mij dat hij haar echt niet meer mocht en zij raar en psycho was. Ik dacht dat hij er mee gestopt was. In juni appte hij mij dat hij ruzie had met zijn ex via app. ik vroeg me toen gelijk af waarom hij überhaupt met haar appte. Hij gaf als reden dat hij geen lul wilde zijn en haar niet wilde blokkeren. Hij verwijderde de app gesprekken omdat hij niet wilde dat ik er dingen over ging denken. Een paar dagen kwam hij langs omdat hij moest praten met mij. Hij zei dat hij twee keer met haar afgesproken had 1x in het begin van de relatie en een keer dit jaar nog. Beide afspraken waren bij haar thuis. Volgens hem is er niks gebeurt. Na paar dagen boos zijn hebben we dit uitgepraat (ookal kan ik hier af en toe nog boos over zijn) en heb hem de voordeel van de twijfel gegeven. Heb hem ook duidelijk verteld dat hij niet nog iets zo stiekems moet doen of moet liegen tegen mij.

2 weken terug was ik met hem. Ik vroeg of ik foto's mocht bekijken van zijn stedentrip die hij met zijn vriend heeft gemaakt mocht bekijken. Hij vond het prima. Ik was redelijk verbaast want normaal mag ik nooit op zijn telefoon. Hij ging ondertussen even zijn kamer opruimen. Toen ik de foto's wilde afsluiten zag ik een foto van wiet op zijn telefoon staan. Ik ben er niet verder op in gegaan. Afgelopen maandag tot vrijdag zijn wij een paar dagen naar Barcelona gegaan samen. Hij was douchen en zijn telefoon lag aan de oplader. Omdat hij altijd zonder dat ik daar problemen mee heb op mijn telefoon mag en ik nooit bij hem zag ik hier een kans om het te doen. Ik weet dat dit echt niet netjes is, maar ik had altijd het gevoel dat hij iets achter hield omdat hij altijd zo geheimzinnig deed. Ik heb toen op zijn telefoon meerdere gesprekken met zijn vrienden gezien waarin hij zegt dat hij wiet rookt. Deze zijn van de laatste maand. Hij heeft mij nooit verteld dat hij wiet rookt, in het begin van onze relatie deed hij het wel eens, maar was toen gestopt. ik heb zelfs een aantal weken terug nog gevraagd of hij dat nog wel eens deed en hij antwoordde daarop dat hij dat niet doet en geen behoefte aan had. In het gesprek stond ook "als (mijn naam) weg ik ga ik een wietje roken en dan lekker chill" of een vriend die vroeg of ik het al wist en hij met "nee" antwoordde. En meerde gesprekken dat hij het weer gehaald had en weer ging roken. De laatste 3 weken heeft hij denk ik minimaal 5 keer per week gerookt. Ik heb er geen problemen mee als hij het gewoon zegt en het niet te vaak is. Ik vind het gewoon zo erg dat hij wéér iets achter houd voor mij. Dan vraag ik mezelf af wat hij dan nog meer doet en niet tegen mij zegt. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet en of ik me wel of niet aanstel.
 -  Vita, amore, ridere.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:12:35 »
Wauw, ik vind niet dat je je aanstelt. Heel raar dat hij alwéér aan het liegen is, ik kan me je vorige topic ook nog herinneren. Ik zou eerst maar eens weer de confrontatie aan gaan en vragen waarom hij steeds dingen voor je achterhoudt. Echt heel vreemd, zeker omdat jullie al 4 jaar samen zijn.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:19:07 »
Dat hij wiet rookt is opzich niet zo heel erg, maar dat hij weer liegt tegen je terwijl jullie daar al eerder issues mee hebben gehad zou ik niet relaxt vinden.
Probleem is dat je erachter bent gekomen doordat je in zijn telefoon keek, waardoor hij weer boos kan worden op jou en alles om kan draaien. Dus ik zou daar wel even iets op verzinnen, want anders ben jij straks de gebeten hond ipv hij.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2017, 19:24:06 »
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je niet op zijn telefoon mag kijken.. dat zou bij mij al n beetje wantrouwen oproepen, alsof ie iets te verbergen heeft. En dat had ie dus ook, die wiet. En ik snap niet waarom hij tegen je liegt als je zegt dat je er geen probleem mee hebt (als je hem een preek had gegeven over wiet ofzo zou ik t nog snappen dat hij t zou willen verbergen, ondanks dat t niet goed is natuurlijk)

Ik zou verder ook niet weten wat je kan doen, het gevoel dat hij misschien nog iets achterhoudt is ook niet fijn natuurlijk..
Weet niet of erover praten een optie is, want als je niet (stiekem) op zn mobiel had gekeken had je het niet geweten..
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

kopjechino

• Global Moderator
  • phil tops
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2017, 21:04:17 »
Niet netjes dat je in zijn telefoon hebt gekeken. Weet je vriend dat je er geen moeite mee hebt dat hij rookt? Misschien is hij bang dat je boos wordt.
it's over

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2017, 21:15:18 »
Ik had net als jij ook in zijn telefoon gekeken, hij heeft het er zelf nogal naar gemaakt. Als hij niet eerlijk is ga je zelf naar antwoorden zoeken, dat snap ik heel goed.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:12:59 »
Ik had net als jij ook in zijn telefoon gekeken, hij heeft het er zelf nogal naar gemaakt. Als hij niet eerlijk is ga je zelf naar antwoorden zoeken, dat snap ik heel goed.

Dit. Ik vind het raar dat hij het verzwijgt. Zou hem er mee confronteren.

Carlz

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:14:53 »
Ik houd niet eens van bier.

Flippie143

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 23 augustus 2017, 20:27:21 »
Dumpen die handel. Niemand heeft behoefte aan een wiet boer.

Zebra

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 25 augustus 2017, 12:56:06 »
Wiet roken zou ik al enorm kut vinden, maar dat hoeft geen dealbreker te zijn. Het feit dat mijn vriend me niet in vertrouwen neemt wel. Nee, het is niet netjes dat jij in zijn telefoon kijkt, maar ik zou ook achterdochtig zijn met zijn verleden.

Persoonlijk zou ik dit soort streken niet kunnen handelen en het uitmaken. Ik zou met de dag onzekerder worden en mijn hele zelfbeeld naar de knoppen hebben. Liegen in een relatie vind ik gewoon not done.