Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Vind hij me nu leuk of niet?  (gelezen 310 keer)

Beyou

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 augustus 2017, 23:50:21 »
Hallo
Dus sinds denk ik 2 dage heeft een jongen me gestuurt hij had iets gezegd op men foto maar iets goed nks slecht maaroke hij is beginnen met sturen ik begin hem leuk te vinden en we zitten nu op snap met reeks ik had gestuurt van ik vertrek op vakantie en hij stuurde fijn echt super droog ik begrijp dit niet ik stuurde kweet hij negeert me nu... ik snap het niet zijn jongens dan gwn dom ofzo? 
Groetjess

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2017, 00:13:30 »
Vraag het aan hem? Het zou verder ook fijn zijn als je gewoon normaal zou typen, het is heel vervelend om dit te lezen.

PurpleBlueDiamond

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2017, 00:31:18 »
Vraag het aan hem? Het zou verder ook fijn zijn als je gewoon normaal zou typen, het is heel vervelend om dit te lezen.

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2017, 22:11:02 »
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

Olivia

• The best people in life are freeβ™‘
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2017, 23:20:52 »

Interpunctie is ver te zoeken hier en normaal Nederlands ::)
I'm just gonna shake, shake, shake πŸ’ƒ || Meredith en Olivia 🐱 || They'll tell you I'm insane πŸ‘»|| Stressed is spelled backwards desserts 🍰