Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Plannen die je maakte voor je crush  (gelezen 1163 keer)

Faartjuh

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 september 2017, 21:11:07 »
Ja,we doen het allemaal. Tienduizend keer langslopen om de aandacht van je crush te krijgen,een gesprek aanknopen of zelfs achtervolgen! We doen gekke dingen als we verliefd zijn en smeden zeker plannen om die leuke boy aan de haak te slaan.

Vertel me over de plannen die je ooit hebt gemaakt! Zoals het misschien wel lenen van iets zodat je het later terug kan geven (een extra reden om hem nog eens te zien),slim! Of misschien bij zijn vriendengroep zitten zodat hij met je praat?

Deel al je verhalen en plannen hier! Ik wil ze ontzettend graag lezen.

Silvana99

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2017, 22:43:28 »
Hahahaha oowh dit is zo leuk, ik heb zelf ook best wel veel meegemaakt;). Inmiddels is het met mijn "ex crush", maar hier komen er een paar dingen!

- Zo hebben we hem zitten stalken om te weten waar die woont, pas een jaartje later is het ons gelukt🙄.
- Nep account gemaakt om te kijken of die vreemden terug volgt, maar nee hoor, hij wilde niet alleen maar terug volgen, maar ook een gesprekje beginnen omdat die blijkbaar dat tumblr meisje mooi vond. Heb gwn lekker mee gespeeld, en zo zijn we er achter gekomen hoeveel exen hij heeft gehad, en andere persoonlijke dingen😳 I know, beetje ergg, maar ach, hij begon🤗.
- Toevallig zag ik hem een keer samen met een vriendin in een winkelcentrum, en toen zijn we hem gaan achtervolgen, maar ik was zo enthousiast dat ik van fiets afviel en al m'n kleingeld rolde over straat 😴
- Na een jaartje over hem gedroomd te hebben, ging mijn beste vriendin hem volgen via mijn account. Hij wilde meteen terug volgen, dus ik helemaal happy, maar na 4 uur ofzo heeft hij me weer ontvolgd. Mijn hart werd toen echt gebroken😅💔, en het toevallig is... Is dat ik hem precies een week later in de sportschool zag. Ik zat daar een jaartje al, maar heb em nog nooit gezien. Echt toevallig om zo iets mee te maken. Vgm herkende hij me wel van instagram, maar ik schaamde me, dus ik verborg me.

& ik heb zoveel andere dingen meegemaakt, dus als er daar nog interesse naar is, moet je gwn zeggen.

Misschien zijn er mensen die er gaan zeggen waarom sprak je hem niet aan?
Nou,
1. Hij zat twee klassen hoger, leek vgm net een kleuter voor hem.
2. Hij was gwn onbereikbaar, echt moeilijk, ik ken hem niet, ook niet viavia.
3. Ik was veeeels te verlegen + hij zag me 100% zeker niet zitten.

Oke, maar hier komt het allerlaatste dinggg:
Ik heb hem een paar weken geleden gezien!! Na 2 jaar heb ik hem gwn gezien he😂😛. Ik kwam aanfietsen, en hij van de andere kant, en toen was de stoplicht op rood. Dus eerst zag die me niet, maar daarna toen die me zag, bleef die kijken🙄. Maar echt kijken/staren. Twee jaar geleden zou ik dus echt niet bij hem zo opvallen. Het was zo raar.. Ik fietste langs hem, en ik zag hem nog steeds naar me kijken. Maar goed, ik vond hem eigenlijk niet meer zo aantrekkelijk meer haha. Maar ik zag er wel goed uit vond ik zelf, ben best wel veranderd na 2/3 jaar haha;). Wat denken jullie, heeft die me herkent? En wat waren z'n gedachten dat die me zooo erg aanstaarde.😆. Wat is de wereld soms toch raar, iemand zien na 3 jaarr terwijl ik toen nog helemaal gek op zn uiterlijk was.🙂.

BTW: RESPECT als er mensen zijn die dit helemaal gelezen hebben. Omg sorry voor mijn laaaange verhaal😳.

Faartjuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2017, 20:44:59 »
Hahahaha oowh dit is zo leuk, ik heb zelf ook best wel veel meegemaakt;). Inmiddels is het met mijn "ex crush", maar hier komen er een paar dingen!

- Zo hebben we hem zitten stalken om te weten waar die woont, pas een jaartje later is het ons gelukt🙄.
- Nep account gemaakt om te kijken of die vreemden terug volgt, maar nee hoor, hij wilde niet alleen maar terug volgen, maar ook een gesprekje beginnen omdat die blijkbaar dat tumblr meisje mooi vond. Heb gwn lekker mee gespeeld, en zo zijn we er achter gekomen hoeveel exen hij heeft gehad, en andere persoonlijke dingen😳 I know, beetje ergg, maar ach, hij begon🤗.
- Toevallig zag ik hem een keer samen met een vriendin in een winkelcentrum, en toen zijn we hem gaan achtervolgen, maar ik was zo enthousiast dat ik van fiets afviel en al m'n kleingeld rolde over straat 😴
- Na een jaartje over hem gedroomd te hebben, ging mijn beste vriendin hem volgen via mijn account. Hij wilde meteen terug volgen, dus ik helemaal happy, maar na 4 uur ofzo heeft hij me weer ontvolgd. Mijn hart werd toen echt gebroken😅💔, en het toevallig is... Is dat ik hem precies een week later in de sportschool zag. Ik zat daar een jaartje al, maar heb em nog nooit gezien. Echt toevallig om zo iets mee te maken. Vgm herkende hij me wel van instagram, maar ik schaamde me, dus ik verborg me.

& ik heb zoveel andere dingen meegemaakt, dus als er daar nog interesse naar is, moet je gwn zeggen.

Nou,

Ik heb hem een paar weken geleden gezien!! Na 2 jaar heb ik hem gwn gezien he😂😛. Ik kwam aanfietsen, en hij van de andere kant, en toen was de stoplicht op rood. Dus eerst zag die me niet, maar daarna toen die me zag, bleef die kijken🙄. Maar echt kijken/staren. Twee jaar geleden zou ik dus echt niet bij hem zo opvallen. Het was zo raar.. Ik fietste langs hem, en ik zag hem nog steeds naar me kijken. Maar goed, ik vond hem eigenlijk niet meer zo aantrekkelijk meer haha. Maar ik zag er wel goed uit vond ik zelf, ben best wel veranderd na 2/3 jaar haha;). Wat denken jullie, heeft die me herkent? En wat waren z'n gedachten dat die me zooo erg aanstaarde.😆. Wat is de wereld soms toch raar, iemand zien na 3 jaarr terwijl ik toen nog helemaal gek op zn uiterlijk was.🙂.

BTW: RESPECT als er mensen zijn die dit helemaal gelezen hebben. Omg sorry voor mijn laaaange verhaal😳.

Wat leuk hahaha! Heb genoten van je verhaal :) Vertel verder. Wat hadden je vriendinnen en jij nog meer bedacht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over iets uitstippelen door middel van zijn rooster? Of je fiets naast die van hem in de fietsenstalling ofzo hahaha? Vertel.

Faartjuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2017, 20:48:35 »

Nou,

Kan je me btw een berichtje sturen? Kunnen we daar verder praten :) Je lijkt me heel erg interessant.

Silvana99

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 september 2017, 23:59:21 »

Wat leuk hahaha! Heb genoten van je verhaal :) Vertel verder. Wat hadden je vriendinnen en jij nog meer bedacht? Dan heb ik het bijvoorbeeld over iets uitstippelen door middel van zijn rooster? Of je fiets naast die van hem in de fietsenstalling ofzo hahaha? Vertel.

Hahahahaha, jaa dankjee. ik zat maar 1 jaartje samen met hem op dezelfde school, en vgm was dat zelfs het meest leuke jaar die ik ooit heb gehad in m'n leven, (17jaartjes maar ben ik:) ). Uhm, ja wij konden ook zijn rooster bekijken. Dus elke keer als hij uit een lokaal ging, probeerden we dan toevallig net te doen alsof we ook van die ene gang kwamen. En zo konden we samen lopen hahah. En het meest leuke eraan was dat ik dan ALTIJD door mijn beste vriendin op hem geduwd werd, niet erg, maar wel dat we elkaarse armen enzo aanraakten. Zelf zou ik nooit durven om me zomaar tegen hem aan te plakken. Dus was toen die tijd m'n beste vriendin altijd dankbaar dat ze het deed.
ENN ik heb zelfs een keertje tegen hem gepraat: ook al was het maar 2woorden ofs😂🤔.

Het ging namelijk zo,
Mijn vriendinnen en ik vroegen of we in de gang konden werken, want dan konden we eigenlijk chillen. En ja dat mocht, dus wij helemaal buiten klaslokaal op die stoelen zitten. Ze zaten een beetje tegen de mediatheek van de bovenbouw aan. Enn wij dikke gesprek over alles en nog wat. Opeens wij horen zo'n lage mannen stem😂😂(voor ons gevoel he) iemand zeggen, "heeft iemand misschien een schaar?" Dus wij draaien om.. En OMG, hij stond voor me. Ja, hij was het.. Ik kon het niet geloven. Hoevaak heb ik er van gedroomd om met hem te praten. Maaar wij hadden het dus totaal niet verwacht. Mijn vriendinnen konden hun lach niet inhoudenn, en ik stond daar radeloos🙄. Dus ik heeeeel hysterisch in mijn etui zoeken naar een schaar, maar kon er geen eentje vinden. Dus ik zeg zo heel hard op van de zenuwen; "heb ik een schaar? Ja, ik heb toch een schaar?" En omg, zoooo schamend, hij hoorde het. En ik zo tegen hem: "ik heb misschien eentje in klaslokaal liggen, zal ik voor je kijken?" En hij zo heel droog "ja". Zovan, ja klein kind schiet op. Dus ik was nog steeds in schok, ik kwam eraan met een schaar.. En je moest mijn vriendinnen zien met hun rode kop tegen elkaar, echt zij wilden zooo hard in de lach schieten. Dus ik geef hem die schaar, krijg ik niet eens een dankjewel terug. En nu komt het ergste, hij legt die schaar gwn op een random plek nadat die klaar was. Zooo onbeschoft, die vriend van hem heeft die schaar gepakt en teruggeven met een dankjewel. En toen besefte ik hoe onbeschoft hij wel niet is.. Maar ik was toen nog steeds in love. Hhahaahaah omg, erge dingen die ik meemaak😳🤗.

Uhm, ik heb meer verhalen, ik zal morgen kijken wat ik me nog meer kan herinneren.

En btw, met dat berichten sturen. Ik zit namelijk nooit op mijn account. Weet ook niet hoe alles werkt hahaah, allleen heel soms vind ik het leuk om op forums te reageren.

Meer verhalen volgen wel als je nog wilt:)

Silvana99

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 september 2017, 00:06:24 »
Ik reed trouwens laatst toevallig langs zijn huis en ik zag zijn tweelingbroer hun deurmat aan het "afkloppen" tegen een boom. Weet niet of je het zo zegt, maar je begrijpt wel. Hahaahah was wel grappig om dat te zien. Zijn tweeling broer is vgm ook niet verkeerd haahah.

Niekje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 september 2017, 00:44:06 »
Een vriend van mij zat in dezelfde klas als mijn crush en dus kon ik best wel makkelijk aan zijn rooster komen.
En je kent het wel expres langs zijn lokaal lopen en naar binnen kijken om te zien of hij je ziet.
En toen hij hoi tegen me zei verstijfde ik gewoon. Later wel met hem gepraat en ik stotterde daardoor alleen maar (heb ik nog nooit gehad daarvoor.)

Ondertussen vind ik hem niet meer leuk en heeft hij nu een vriendin.
Maar het was wel grappig want ik kwam hem dus tegen op een feestje laatst toen had hij die vriendin dus al en wou hij helemaal met me dansen en stelde me dus aan iedereen voor en alles en bleef aan me kleven maar dat niet gewoon als vrienden.
Ik zei toen wel van dit gaat je vriendin niet leuk vinden toen zei hij dus,Mn vriendin is toch op vakantie nu.
Ik dacht echt bij mezelf hoe heb ik jou leuk kunnen vinden.

Faartjuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2017, 19:46:40 »
Hahahahaha, jaa dankjee. ik zat maar 1 jaartje samen met hem op dezelfde school, en vgm was dat zelfs het meest leuke jaar die ik ooit heb gehad in m'n leven, (17jaartjes maar ben ik:) ). Uhm, ja wij konden ook zijn rooster bekijken. Dus elke keer als hij uit een lokaal ging, probeerden we dan toevallig net te doen alsof we ook van die ene gang kwamen. En zo konden we samen lopen hahah. En het meest leuke eraan was dat ik dan ALTIJD door mijn beste vriendin op hem geduwd werd, niet erg, maar wel dat we elkaarse armen enzo aanraakten. Zelf zou ik nooit durven om me zomaar tegen hem aan te plakken. Dus was toen die tijd m'n beste vriendin altijd dankbaar dat ze het deed.
ENN ik heb zelfs een keertje tegen hem gepraat: ook al was het maar 2woorden ofs😂🤔.

Het ging namelijk zo,
Mijn vriendinnen en ik vroegen of we in de gang konden werken, want dan konden we eigenlijk chillen. En ja dat mocht, dus wij helemaal buiten klaslokaal op die stoelen zitten. Ze zaten een beetje tegen de mediatheek van de bovenbouw aan. Enn wij dikke gesprek over alles en nog wat. Opeens wij horen zo'n lage mannen stem😂😂(voor ons gevoel he) iemand zeggen, "heeft iemand misschien een schaar?" Dus wij draaien om.. En OMG, hij stond voor me. Ja, hij was het.. Ik kon het niet geloven. Hoevaak heb ik er van gedroomd om met hem te praten. Maaar wij hadden het dus totaal niet verwacht. Mijn vriendinnen konden hun lach niet inhoudenn, en ik stond daar radeloos🙄. Dus ik heeeeel hysterisch in mijn etui zoeken naar een schaar, maar kon er geen eentje vinden. Dus ik zeg zo heel hard op van de zenuwen; "heb ik een schaar? Ja, ik heb toch een schaar?" En omg, zoooo schamend, hij hoorde het. En ik zo tegen hem: "ik heb misschien eentje in klaslokaal liggen, zal ik voor je kijken?" En hij zo heel droog "ja". Zovan, ja klein kind schiet op. Dus ik was nog steeds in schok, ik kwam eraan met een schaar.. En je moest mijn vriendinnen zien met hun rode kop tegen elkaar, echt zij wilden zooo hard in de lach schieten. Dus ik geef hem die schaar, krijg ik niet eens een dankjewel terug. En nu komt het ergste, hij legt die schaar gwn op een random plek nadat die klaar was. Zooo onbeschoft, die vriend van hem heeft die schaar gepakt en teruggeven met een dankjewel. En toen besefte ik hoe onbeschoft hij wel niet is.. Maar ik was toen nog steeds in love. Hhahaahaah omg, erge dingen die ik meemaak😳🤗.

Uhm, ik heb meer verhalen, ik zal morgen kijken wat ik me nog meer kan herinneren.

En btw, met dat berichten sturen. Ik zit namelijk nooit op mijn account. Weet ook niet hoe alles werkt hahaah, allleen heel soms vind ik het leuk om op forums te reageren.

Meer verhalen volgen wel als je nog wilt:)

Aw,hahaha! Jij helemaal zenuwachtig enzo  :kusje: Had eerst ook een crush,bleek hij ook heel arrogant te zijn. Ik altijd maar zwijmelen bij hem en denken dat hij de ware was. Maar toen.. toen waren die gevoelens er opeens niet meer. Ben nu inmiddels verliefd op een ander..

Over die schaar; ik had zoiets ook laatst bij mijn crush. Hij zei zovan: ''Heb je 2 euro voor mij?'' en ik dacht in mijn hoofd echt: '' OMG,hij praat tegen me! OMG OMG OMG!'' maar ik zei heel koel: '' Ja hoor'' en terwijl ik zat te zoeken praatte hij met me. Echt cute! :goodman:

PS: Meer verhalen please! :) Vind het super grappig en leuk om ze te lezen.

Faartjuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 27 september 2017, 19:49:00 »
Een vriend van mij zat in dezelfde klas als mijn crush en dus kon ik best wel makkelijk aan zijn rooster komen.
En je kent het wel expres langs zijn lokaal lopen en naar binnen kijken om te zien of hij je ziet.
En toen hij hoi tegen me zei verstijfde ik gewoon. Later wel met hem gepraat en ik stotterde daardoor alleen maar (heb ik nog nooit gehad daarvoor.)

Ondertussen vind ik hem niet meer leuk en heeft hij nu een vriendin.
Maar het was wel grappig want ik kwam hem dus tegen op een feestje laatst toen had hij die vriendin dus al en wou hij helemaal met me dansen en stelde me dus aan iedereen voor en alles en bleef aan me kleven maar dat niet gewoon als vrienden.
Ik zei toen wel van dit gaat je vriendin niet leuk vinden toen zei hij dus,Mn vriendin is toch op vakantie nu.
Ik dacht echt bij mezelf hoe heb ik jou leuk kunnen vinden.

Wow,inderdaad! Wat een zak dat hij dat zegt tegen jou. Het kwam er dus op neer dat hij eigenlijk vreemd wilde gaan voor jou? Of nou eigenlijk,met jou zou praten terwijl hij wist dat zijn vriendin het niet leuk zou vinden? Pff,een afknapper dus.. Zulke jongens moet je gewoon ontwijken.

Mångata

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 27 september 2017, 20:14:51 »
Het enige wat ik heb gedaan is expres met de hond lopen waar ik hem ook wel eens met de hond had zien lopen. Verder ben ik vooral veel de andere kant opgelopen als ik hem zag en als ik zeker wist dat hij mij niet zou zien, heb ik hem wel eens nagestaard. Ik vind het trouwens echt zo raar dat ik nog nooit een relatie heb gehad he! Snap er echt niks van!

Een vriendin heeft me trouwens een keer van de fiets afgeduwd toen ze me net had verteld dat ze iemand leuk vond en zijn vrienden voor ons fietsten (ze was bang dat ik het zou vertellen).

QueenLin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 27 september 2017, 21:33:16 »
Super leuk topic dit!  :bounce:

En dan nu mijn acties:
- Zijn rooster opzoeken en dat vergelijken met de mijne.
- Zijn naam tussen '' haakjes '' typen en alle zoekresultaten afgaan.
- Zijn YouTube reacties opzoeken (Ja, die kun je vinden als je je best doet ;) )
- Een Facebook vriendschapsverzoek sturen (hij heeft geaccepteerd!)
- Een Instagram-volgverzoek sturen (hij heeft geaccepteerd en volgt terug!)
- Uitzoeken waar hij woont. En ik heb het nog eens gevonden ook.
- Het Instagram-account van zijn zus bekijken.
- Uitzoeken wie zijn ouders zijn en hoe ze eruit zien. Ik weet nu precies hoe ze eruit zien.
- Een anonieme roos sturen met valentijnsdag op school.
- Uitzoeken hoe het gezin eruit ziet, en wat voor werk z'n ouders hebben.
- Uitzoeken met wie hij contact heeft.
- een reactie plaatsen op zijn Instagram-account.

Nou, dat was het. Je hoeft me niet te vertellen dat ik fanatiek ben. Misschien ben ik een beetje te fanatiek.  :fieuw:
Ik vind hem nog steeds wel leuk, maar ik heb het ondertussen een beetje opgegeven.

- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Faartjuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 28 september 2017, 16:50:06 »
Super leuk topic dit!  :bounce:

En dan nu mijn acties:
- Zijn rooster opzoeken en dat vergelijken met de mijne.
- Zijn naam tussen '' haakjes '' typen en alle zoekresultaten afgaan.
- Zijn YouTube reacties opzoeken (Ja, die kun je vinden als je je best doet ;) )
- Een Facebook vriendschapsverzoek sturen (hij heeft geaccepteerd!)
- Een Instagram-volgverzoek sturen (hij heeft geaccepteerd en volgt terug!)
- Uitzoeken waar hij woont. En ik heb het nog eens gevonden ook.
- Het Instagram-account van zijn zus bekijken.
- Uitzoeken wie zijn ouders zijn en hoe ze eruit zien. Ik weet nu precies hoe ze eruit zien.
- Een anonieme roos sturen met valentijnsdag op school.
- Uitzoeken hoe het gezin eruit ziet, en wat voor werk z'n ouders hebben.
- Uitzoeken met wie hij contact heeft.
- een reactie plaatsen op zijn Instagram-account.

Nou, dat was het. Je hoeft me niet te vertellen dat ik fanatiek ben. Misschien ben ik een beetje te fanatiek.  :fieuw:
Ik vind hem nog steeds wel leuk, maar ik heb het ondertussen een beetje opgegeven.

Ah! Dit zijn die acties waar ik op wachtte :') Meer dan de helft van de dingen die in je lijstje staan heb ik zelf ook uitgevoerd,hahaha! Misschien kan je me helpen met Iets door te vertellen hoe jij het hebt gedaan?

Bijvoorbeeld,hoe kom ik erachter waar hij woont? Ik weet wel in welke wijk,maar niet echt waar.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 28 september 2017, 16:58:52 »
Toen ik 13 was ben ik ooit zijn hele Hyves vriendenlijst doorgegaan om te kijken of zijn vrienden foto's of filmpjes van hem hadden hahahaha
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

QueenLin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 oktober 2017, 00:10:20 »

Ah! Dit zijn die acties waar ik op wachtte :') Meer dan de helft van de dingen die in je lijstje staan heb ik zelf ook uitgevoerd,hahaha! Misschien kan je me helpen met Iets door te vertellen hoe jij het hebt gedaan?

Bijvoorbeeld,hoe kom ik erachter waar hij woont? Ik weet wel in welke wijk,maar niet echt waar.

Ik weet niet precies waarmee en hoe ik je kan helpen, wat het is best moeilijk om dat uit te leggen via internet... :/. Ik ben er bij mijn crush achter gekomen waar hij woont, door via Facebook het account van zijn moeder op te zoeken. Toen ik wist hoe ze hete, heb ik haar naar tussen haakjes (dus zo: "naam") in Google ingetikt. En in een van de eerste links stond dat ze een bedrijf aan huis had. En het adres stond daar natuurlijk ook bij. Daarmee heb ik ook geluk gehad ;D.
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2017, 00:18:17 door QueenLin »
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

BURNBABYBURN

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 oktober 2017, 01:54:56 »
Ik heb een paar bekende mensen zo erg gestalkt dat ik erachter kwam in welk hotel ze verbleven. Uiteindelijk ben ik naar het hotel gegaan en heb ik ze in het echt gezien! Ik heb ook in hetzelfde restaurant gegeten en dezelfde route gelopen als hun hadden gedaan.
Verder heb ik het neefje van deze bekende persoon bevriend en nu weet ik waar die woont  en waar hij naar school gaat via de snapchatkaart. Ik heb er voor de zekerheid screenshots van genomen lol

Verder stalk ik mensen altijd op insta en ik wordt super jaloers wanneer iemand waar ik fix mee had ineens een ander meisje tagt.
Ookal krijg ik oogtag en een ander meisje een duidelijke tag vanonder, wordt ik gek.

Edge of Desire

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 18 oktober 2017, 10:36:37 »

oh super leuk!!

Ik heb ook zoveel dingen gedaan!

- Anoniem account aangemaakt en via daar met hem gepraat
- Facebook gestalkt, familie, vrienden etc.
- Naar zijn werk gegaan bij de appie en hem bestuderen
- alle meisjes gestalkt op insta die hij volgt
- kijken hoeveel snaps hij stuurt en krijgt door middel van de snapchat score bij te houden  :aanbid:
- briefje in de brievenbus gegooid (bleek verkeerde huis te zijn)
- Achter hem aan gefietst
- zijn naam gegoogled
- bij zijn voetbal kijken
- op de website van zijn voetbalclub kijken voor eventuele foto's
- naar feestjes gaan waar hij ook heen gaat

~laugh as much as you breathe
love as much as you life ~

Brandblusser

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 18 oktober 2017, 16:21:22 »
oh super leuk!!

Ik heb ook zoveel dingen gedaan!

- Anoniem account aangemaakt en via daar met hem gepraat
- Facebook gestalkt, familie, vrienden etc.
- Naar zijn werk gegaan bij de appie en hem bestuderen
- alle meisjes gestalkt op insta die hij volgt
- kijken hoeveel snaps hij stuurt en krijgt door middel van de snapchat score bij te houden  :aanbid:
- briefje in de brievenbus gegooid (bleek verkeerde huis te zijn)
- Achter hem aan gefietst
- zijn naam gegoogled
- bij zijn voetbal kijken
- op de website van zijn voetbalclub kijken voor eventuele foto's
- naar feestjes gaan waar hij ook heen gaat

wow jij bent wel heel erg verlieft, wat heb je op het briefje geschreven???????? en wat heb je allemaal met hem besproken op dat anonieme acount :dance:

Dysania

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 18 oktober 2017, 16:32:59 »
Op de middelbare school konden we het rooster van iedereen zien, dus ik ging elke week kijken voor welk kwt hij zich had ingeschreven en heb me toen meerdere keren voor dezelfde kwt ingeschreven.  laughing7.
Love came in between the space and the city lights

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 18 oktober 2017, 22:28:05 »
Op de middelbare school konden we het rooster van iedereen zien, dus ik ging elke week kijken voor welk kwt hij zich had ingeschreven en heb me toen meerdere keren voor dezelfde kwt ingeschreven.  laughing7.

Hahaha ik weet nog dat ik ging kijken waar hij les had als ik een tussenuur had en dan ging ik de hele tijd langs z'n lokaal lopen  laughing7. laughing7.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Sanseveria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 18 oktober 2017, 23:42:54 »
Hehe

Bij de infodag op mijn uni was er een infomoment over hoe duur de studiekosten waren, ik zat daar nog met zo'n 5 andere leerlingen en hun ouders in een aulatje. Zag ik een jongen die er wel leuk uitzag, maar ook op een mentale manier als je begrijpt wat ik bedoel, ik kan snel "zien" hoe iemands karakter is.

Dan werd ik aangesproken tijdens een examen door diezelfde jongen van een andere richting op mijn universiteit die toevallig onder me zat in de aula, je weet wel, zo stres praat over het examen. (ik had toen nog niet de link gelegd met die jongen op de infodag) Dacht er verder niet veel over.
In mijn tinder periode kwam ik die dan jongen tegen, ik vond hem heel intrigerend en voelde op de één of andere manier dat we het goed zouden kunnen vinden. Ik dus de goede kant op swippen, maar in die tijd was ik zijn naam kwijt. Het duurde best lang en ik kreeg geen match met hem, dus ben ik serieus op de lijst van mijn jaar met namen alle studenten gaan afgaan met ene jongens naam en opgezocht op fb. (ik zit op een kleine kunstschool, dus op zich niet heel veel, maar toch een stuk of 50). uiteindelijk de goeie gast gevonden, dus wist ik tenminste hoe hij heette. Toch niks ondernomen.

Tenslotte, een week later krijg ik eindelijk een match met hem. 3 weken later vormen we een koppel, op zo'n korte tijd nog nooit zo'n diepgewortelde band met iemand gekregen. We zijn nog steeds samen :). sooo that's nice
I'm borderline happy and I'm borderline sad, i'm borderline good and i'm borderline bad, I live my life in shackles, but I'm borderline free, I used to be blind and I still can't see ~ Tove Styrke ~ http://helemaal-niemand.tumblr.com/